Obec Doubrava
Oficiální název: Obec Doubrava
DIČ: CZ00562424
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: n9hbens

Kontakty
- 596 549 088 - spojovatelka
- 596 549 019 - starosta
- 596 549 028 - vedoucí hospodářsko správního odboru
- 596 549 410 - matrika, evidence obyvatel
- 596 549 096 - stavební úřad
- 702 084 596 - starostka
- starostka@doubrava.cz
- obec@doubrava.cz
- smidova@doubrava.cz
Úřední hodiny
úřední hodiny | ||
Pondělí | 07:30-11:30 | 12:30-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 07:30-11:30 | 12:30-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Jiřina Ferenčíková - starostka
- Ing. Petr Vrubel - místostarosta
- Miroslava Šmídová - vedoucí hospodářské správy
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
3421791/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Provozovna
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Doubrava
Mgr. Miroslava Šmídová, tel.:596549028e-mail: smidova@doubrava.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané práce: -příprava investic menšího rozsahu a zajištění údržby a oprav bytového a nebytového fondu včetně provozu kotelen, -komplexní zajišťování správy majetku obce, tj. jeho nabývání, pronájmu, prodeje a dalších forem disponování s tímto majetkem, -vedení evidence majetku obce včetně inventarizace, -vedení agendy BOZP a PO, -vedení agendy odpadového hospodářství, -výkon funkce veřejného opatrovníka. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná, ovládá český jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. -minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru s technickým, veřejnosprávním nebo ekonomickým zaměřením, -praxe ve veřejné správě nebo v oblasti správy bytového a nebytového fondu nebo odpadového hospodářství výhodou, -výborné komunikační a organizační schopnosti, -pečlivost, spolehlivost, schopnost samostatné i týmové práce, -uživatelská znalost práce na PC, -řidičské oprávnění skupiny "B". Platové zařazení odpovídající druhu práce: 10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě s možností postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti: -označení výběrového řízení, -jméno, příjmení, titul, -datum a místo narození, -státní příslušnost, -místo trvalého pobytu, -druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, -telefonní spojení, e-mail, -datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí: -strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, -ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky nahradit prostou kopií). Originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání uchazeč předloží územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy. Lhůta a způsob pro podání přihlášek: do 20. října 2025, poštou na adresu: Obecní úřad Doubrava, č.p. 599, 735 33 Doubrava nebo osobně na podatelně úřadu. Elektronicky prostřednictvím datové schránky (ID DS: n9hbens) nebo e-mailem na adresu elektronické podatelny Obecného úřadu Doubrava (podatelna@doubrava.cz). E-mailem lze podat přihlášku pouze v případě, je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do řízení o výběru zaměstnance zařazeny. Zalepenou obálku označte textem: NEOTVÍRAT VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - REFERENT SPRÁVY BYTOVÉHO A NEBYTOVÉHO FONDU, HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM A ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ". Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených zájemců. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU