Obec Dolní Nivy
Oficiální název: Obec Dolní Nivy
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: d57aubx
Kontakty
- 352 695 248
- 724 777 113
- e-podatelna@dolninivy.cz
- starosta@dolninivy.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 07:30-17:00 |
Úterý | zavřeno |
Středa | 07:30-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno |
Pátek | zavřeno |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Pavel Hrysz - starosta
- Josef Hoško - místostarosta
- Ing. Václav Černý - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- obecní úřad
Volná pracovní místa
Obec Dolní Nivy
Pavel Hrysz, tel.:352695248e-mail: e-podatelna@dolninivy.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 530 Kč/měsíc do 30 920 Kč/měsíc |
Náplň práce: - agenda podatelny, spisové, skartační a archivační služby - agenda CZECH Pointu a datových schránek - agenda odpadového hospodářství - vedení úřední desky a webových stránek obce - vedení pokladny, správa a výběr poplatků - příprava podkladů pro inventarizaci - příprava účetních podkladů a spolupráce s účetním obce - evidence smluv a objednávek - organizační zajišťování voleb - kulturní akce - příprava podkladů pro jednání zastupitelstva obce - administrativní činnosti vyplívající z chodu obce/obecního úřadu a potřeb občanů obce Další požadavky: - velmi dobrá znalost českého jazyka slovem a písmem - dobré komunikační a organizační schopnosti - odpovědnost, preciznost, samostatnost, spolehlivost s důrazem na dodržování zákonů, ochota osobního rozvoje a dalšího sebevzdělávání
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU