OBČANSKÉ CENTRUM Jesenice
Oficiální název: Město Jesenice
DIČ: CZ00241318
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3nzb42m
Kontakty
- 241 021 747 - knihovna
- 720 951 250 - informační kancelář
- infocentrum@mujesenice.cz
- knihovna@mujesenice.cz
- info@mujesenice.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-12:30 | 13:00-17:30 |
Úterý | 08:00-12:30 | 13:00-15:00 |
Středa | 08:00-12:30 | 13:00-17:30 |
Čtvrtek | 08:00-12:30 | 13:00-17:30 |
Pátek | 08:00-12:30 | 13:00-15:00 |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
knihovna | ||
Pondělí | 08:00-12:30 | 13:00-17:30 |
Úterý | 08:00-12:30 | 13:00-15:00 |
Středa | 08:00-12:30 | 13:00-17:30 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Monika Znamenáčková
- Eva Langer - knihovnice
Webové prezentace
Bankovní účty
3725111/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
103527104/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační kancelář
- knihovna
Volná pracovní místa
Město Jesenice
Ing. Jan Hašek, tel.:241 021 713e-mail: jan.hasek@mujesenice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 21. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 55 000 Kč/měsíc |
První kontakt emailem jan.hasek@mujesenice.cz nebo telefonicky Předpoklady: · státní občan ČR, občan jiného členského státu Evropské unie, popř. cizinec s trvalým pobytem, · minimální věk 18 let, · plná způsobilost k právním úkonům, · bezúhonnost, · ovládá český jazyk, · splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: · Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe v souladu s ust. § 30a zák. č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, splňuje: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo - fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let. Výhodou: · osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád · znalost obecně závazných právních předpisů (zejména zák. č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění a zák. č. 500/2004 Sb., správní řád), · zkušenosti s procesem povolování staveb · ochota řídit služební vozidlo a řidičský průkaz skupiny B, · znalost práce s PC (WORD, EXCEL, programy CAD, GIS) o metodické vedení nového zaměstnance (odborné vedení úředníkem splňujícím kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu) o možnost trvalého vzdělávání, podpora profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení, semináře, kurzy) o pružná pracovní doba, stabilní pracovní prostředí, o 5 týdnů dovolené, o 3 dny indispozičního volna, o Příspěvek na stravování v maximální výši ("Stravenkový paušál" do výše daňového uplatnění nákladů zaměstnavatele), o MultiSport karta, o Finanční příspěvek zaměstnavatele: na budoucí zabezpečení zaměstnance (penzijní nebo životní pojištění), nebo příspěvek zaměstnavatele na péči o tělesné a duševní zdraví (formou dobití benefitní platební karty).
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 13.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 25.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU