MUZEUM HASIČSKÉ TECHNIKY
Oficiální název: Město Chrastava
DIČ: CZ00262871
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: awcbeyc

Kontakty
- 482 720 856
- 720 510 417
- mirek.pivonka@seznam.cz
- podatelna@chrastava.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Robert Šipula - místostarosta
- Miroslav Pivoňka - ředitel
Webové prezentace
Bankovní účty
984852379/0800 DPH účet, zveřejněn 15.03.2022 | ![]() |
94-2415461/0710 DPH účet, zveřejněn 15.03.2022 | ![]() |
39028-984852379/0800 DPH účet, zveřejněn 28.07.2022 | ![]() |
Provozovatel
Klíčová slova
muzeum
hasiči
hasičské
Činnosti firmy
- muzeum hasičské techniky
Volná pracovní místa
Město Chrastava
Antonín Bělonožník, tel.:485 143 310e-mail: tajemnik@chrastava.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2026 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Město Chrastava - Městský úřad Chrastava. Platové zařazení: 12. platová třída (odměňování podle zák. č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů). Pracovní poměr: na dobu neurčitou. Termín nástupu: 1. července 2026. (od 1. května 2026 možnost přípravy na převzetí funkce tajemníka MěÚ) Charakteristika vykonávané činnosti: - dle ustanovení § 110 odst. 2, 4 a 5 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů. Zákonné předpoklady: - předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle ustanovení § 4 ZUUSC, - předpoklady pro jmenování vedoucím úřadu podle ustanovení § 5 ZUUSC. Další požadavky: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu; vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu - výhodou, - organizační, řídící a komunikační schopnosti, - znalost práce s výpočetní technikou. Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: - přesné označení výběrového řízení, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - datum a podpis uchazeče. Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce: - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - doklady prokazující splnění předpokladů pro jmenování vedoucím úřadu stanoveným v § 5 ZUUSC, - osvědčení vydané Ministerstvem vnitra ČR podle § 4 odst. 1 a čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., - čestné prohlášení uchazeče, že má nejméně tříletou praxi dle § 7 odst. 2 ZUUSC, a to v průběhu bezprostředně předcházejících 8 letech. Lhůta, způsob a místo doručení: Přihlášku s přílohami doručte do středy 27. srpna 2025 osobně na podatelnu Městského úřadu Chrastava, nám. 1. máje 1, do datové schránky města Chrastava ID: awcbeyc nebo poštou (rozhoduje datum podatelny úřadu) na adresu: Město Chrastava, nám. 1. máje 1, 463 31 Chrastava. Uzavřenou obálku označte textem: Výběrové řízení - tajemník Případné informace podá: Mgr. Antonín Bělonožník - tajemník MěÚ 482 363 813, email: tajemnik@chrastava.cz
Město Chrastava
Marcel Másílko, tel.:482 363 823, 773 276 392e-mail: masilko@chrastava.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 960 Kč/měsíc do 34 000 Kč/měsíc |
Základní požadavky - zákonné předpoklady: - občan České republiky - min. věk 18 let - bezúhonnost - spolehlivost - zdravotně způsobilý - střední vzdělání s maturitní zkouškou Další požadavky: - uživatelská znalost na PC (Office, Windows, Word, Excel) - řidičské oprávnění skupiny "B" - komunikativnost, profesionální vystupování - zbrojní průkaz sk. "D" výhodou - oprávnění podle § 4 ODST. 1 PÍSM. F) zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, výhodou Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný termín nástupu: dle dohody Platové podmínky: - odměňování dle zák. č. 262/2006 Sb., a nař. vlády č. 341/2017 Sb. Do doby ukončení školení a odborného výcviku - 5. platová třída - zaručený plat 24.960,-- Kč, V plné službě strážníka - 8. platová třída 29.120,-- Kč (zaručený plat) - rozpětí tarifu dle započitatelné praxe a poskytnutí zvláštních příplatků až 34.000,-- Kč + možnost osobního příplatku" Náležitosti přihlášky: - základní údaje - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis - přílohy - strukturovaný životopis, - čestné prohlášení podle § 4b odst.4 zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, - ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - výpis z Rejstříku trestů Další informace podá Marcel Másílko, velitel Městské policie Chrastava, tel. 482 363 824, mob. 773 276 392, e-mail: masilko@chrastava.cz nebo na internetové adrese: www.chrastava.cz. Písemné přihlášky s požadovanými doklady doručte do 31. července 2025 do 12:00 hodin osobně na podatelnu Městského úřadu Chrastava, nám. 1.máje 1, nebo poštou (rozhoduje datum podatelny úřadu) na adresu: Město Chrastava, nám. 1. máje 1, 463 31 Chrastava, nebo e-mail: podatelna@chrastava.cz. Obálku označte textem: Veřejná výzva - STRÁŽNÍK MěP
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 29.11.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.12.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 18.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 11.07.2011Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 18.11.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 09.07.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 09.01.2009Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 09.01.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 09.01.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU