Ministerstvo práce a sociálních věcí
Oficiální název: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: sc9aavg
Kontakty
- 221 921 111
- posta@mpsv.cz
- tisk@mpsv.cz - pro novináře
Úřední hodiny
podatelna | ||
Pondělí | 07:30-17:00 | |
Úterý | 07:30-16:15 | |
Středa | 07:30-17:00 | |
Čtvrtek | 07:30-16:15 | |
Pátek | 07:30-15:00 | Otevřeno |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Marian Jurečka - ministr
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Ministerstvo práce a sociálních věcí Podskalská č.p. 1290/19
Mgr. Dagmar Valešová, tel.:950 192 508 9:00 - 14:30e-mail: dagmar.valesova1@mpsv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 22. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 35 560 Kč/měsíc |
JEDNÁ SE O SLUŽEBNÍ MÍSTA - DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ JE NUTNÉ SE PŘIHLÁSIT PODÁNÍM ŽÁDOSTI - VÍCE NA ELEKTRONICKÉ ÚŘEDNÍ DESCE MPSV - jedná se o služební místa REFERENT V ODDĚLENÍ CENTRÁLNÍHO ŘÍZENÍ DOKUMENTŮ NEPOJISTNÝCH SOCIÁLNÍCH DÁVEK (SM 926 002, SM 926 003 a SM 926 004) a REFERENT V ODDĚLENÍ CENTRÁLNÍHO ŘÍZENÍ DOKUMENTŮ NEPOJISTNÝCH SOCIÁLNÍCH DÁVEK (SM 926 005 a SM 926 006) - přijímání a zpracovávání přijatých podání a související dokumentace ze všech územních pracovišť včetně hlavní podatelny MPSV, tj. evidence všech příchozích písemností podaných prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, Klientské zóny Jenda, datových schránek, e-mailových adres, asistovaných a osobně doručených podání; - digitalizace listinných písemností; - rozdělování podání a související dokumentace na příslušná oddělení a pracovníky v souladu s pokyny vedoucího oddělení a zajišťování jejich odeslání na příslušné pracoviště; - rovnoměrné rozdělování nápadu agendy do území dle aktuálního vytížení; - zabezpečování činností spojených s poštou, podatelnou a výpravnou, zejména evidence doručenek, tisk podacích archů, komunikace s provozovatelem poštovních služeb ve vztahu k reklamacím, nedodaným doručenkám, ztraceným zásilkám apod.; - dohled na dodržování spisových norem; - příjem a zpracování veškeré odchozí dokumentace po kontrole a kompletace ze strany vedoucího oddělení příslušným komunikačním kanálem; - administrace spisové dokumentace v informačních systémech MPSV, včetně spisové služby; - vyřizování a ukládání jednotlivých písemností a spisové dokumentace, které byly zdigitalizovány podle spisového a skartačního řádu; - zajišťování archivace a skartace dokumentace, která byla zdigitalizována; - evidence a vyhodnocování agendy oddělení pro interní či externí statistické účely pružná služební doba; - 5 týdnů dovolené; - 5 dnů indispozičního volna; - peněžitý příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; - další vzdělávání státních zaměstnanců; - možnost umístění dítěte do dětské skupiny (pouze Praha); - možnost využití zvýhodněné nabídky MultiSport karty; - zaměstnanecké benefity z fondu kulturních a sociálních potřeb.
Ministerstvo práce a sociálních věcí Praha
Mgr. Helena Vojíková, tel.:950192175e-mail: helena.vojikova@mpsv.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Služební poměr |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 21. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 48 470 Kč/měsíc |
Mgr. Helena Vojíková, tel.: 950192175, e-mail: helena.vojikova@mpsv.cz MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU). Do oddělení provozní účtárny hledáme nového kolegu/kolegyni. Jedná se o služební místo. V případě zájmu a splnění základních předpokladů je nutné se do výběrového řízení přihlásit podáním žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo ministerský rada v oddělení provozní účtárny (SM 623 016), a to nejpozději do 31. 7. 2025. Podrobnosti najdete na elektronické úřední desce MPSV - Výběrová řízení na služební místa - zde jsou vypsána jednotlivá výběrová řízení včetně uvedeného služebního místa. Náplň práce: - vykonávání analytických a metodických činností v oboru účetnictví, zejména stanovení metodiky účetnictví, způsobu oceňování, postupů odepisování, postupů účtování, uspořádání položek účetní závěrky a jejich obsahového vymezení, a to i v oblasti evidence a účtování majetku a dále stanovení postupů pro provedení konsolidace účetní závěrky v účetnictví a v účetní závěrce; - zpracovávání obecných způsobů oceňování hmotného i nehmotného majetku; - kontrolování účetní závěrky, kontrolování zůstatků účtů; - vyhotovení měsíční, čtvrtletní a roční uzávěrky, včetně požadované dokumentace; - zpracovávání statistických výkazů, vykonávání funkce správce rizik; - zajišťování inventarizace majetku, pohledávek a závazků; - plnění funkce hlavního účetního organizace ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě; - podílení se na provádění dílčích a analytických prací pro výkon interního auditu ministerstva a Nejvyššího kontrolního úřadu a podílení se na realizaci nápravných opatření; - samostatné vedení účetní knihy, deníku, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu; - zajišťování podkladů pro potřeby inventarizace; - podílení se na vývoji účtování pokladních operací (tuzemské i zahraniční měny); - podílení se na vývoji informačního systému v oblasti cestovních příkazů; - kontrolování účetního stavu hmotného a nehmotného majetku, drobného hmotného i nehmotného majetku, komunikace s POE ohledně jednotlivých pohybů tohoto majetku; - samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví, například. Majetek, FKSP, fakturace posudkových lékařů, dodavatelské vztahy; - spolupráce na vývoji informačního systému u finančních operací; - spolupráce s metodikem pro cestovní náhrady při pracovních cestách; - podílení se na vývoji informačního systému v oblasti dodavatelsko-odběratelských vztahů. Co od Vás očekáváme: - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; - dosažení věku 18 let; - plnou svéprávnost; - bezúhonnost; - dosažení vysokoškolského vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu; - potřebnou zdravotní způsobilost; - potřebnou znalost českého jazyka, není-li žadatel státním občanem České republiky. Zaměstnanecké výhody. pružná služební doba; 5 týdnů dovolené; 5 dnů indispozičního volna; peněžitý příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; další vzdělávání státních zaměstnanců; zaměstnanecké benefity z fondu kulturních a sociálních potřeb; karta MultiSport
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005228 | Služby | 115 560 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění jsou datová centra Objednatele v lokalitách Sokolovská 855/225 a Na Poříčním právu 376/1 (obojí Praha), dále cloudové prostředí Microsoft Azure ve správě Objednatele a cloudová prostředí
Předmětem veřejné zakázky je implementace nástroje XDR pro ochranu cca 15 000 koncových stanic (PC, notebooky) a celorepublikové sítě MPSV. Nástroj XDR (Extended Detect & Response) slouží k detekci, analýze a reakci na kybernetické hrozby v celém ICT prostředí MPSV.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-056538 | Dodávky | 143 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Termíny a místa plnění předmětu jednotlivých dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS budou stanovovány vždy ve výzvě k podání nabídky ve smyslu § 141 ZZVZ.
Předmětem veřejné zakázky je zavedení a užívání dynamického nákupního systému pro zadávání dílčích veřejných zakázek na dodávky čisticích prostředků a drogistického zboží, konkrétně mycích prostředků na podlahy, osvěžovačů vzduchu a do WC (dezinfekčních), WC čističů s desinfekčním účinkem, prostředků osobní péče (tekutá antibakteriální mýdla, dávkovače, krémy na ruce), papírového zboží (toaletní papír, papírové ručníky, papírové kapesníky, kuchyňské ubrousky vč. zásobníků, pytlů do skartovacích strojů a na odpad, prostředků na mytí nádobí (houbičky, utěrky, látkové ručníky) a smetáků na podlahy, odpadkových košů a dalšího zboží. Detailní specifikace standardního Zboží, které bude předmětem plnění dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS, je uvedena v Příloze č. 1 zadávací dokumentace – Katalog Zboží.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054441 | Služby | 295 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika. Více viz Příloha B zadávací dokumentace - Rámcová dohoda.
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění implementačních služeb a poradenství pro oblasti datové analytiky, reportingu, vizualizace dat a pro ně relevantních datově - podpůrných systémů a procesů, které budou pomáhat s jejich naplňováním. Např. se jedná o implementaci a rozvoj lakehouse systému v prostředí Azure, jeho integraci na reportingové a datově-analytické systémy. Procesy se myslí např. nastavení data governance procesů. Zadavatel bude na základě Rámcové dohody objednávat plnění vždy v čase a v rozsahu dle své aktuální potřeby. Rámcová dohoda bude uzavřena se čtyřmi (4) účastníky. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky je součástí zadávací dokumentace a jejích příloh.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-052219 | Dodávky | 49 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Termíny a místa plnění předmětu jednotlivých dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS budou stanovovány vždy ve výzvě k podání nabídek na plnění konkrétní dílčí veřejné zakázky ve smyslu § 141 ZZVZ.
Předmětem zadávacího řízení je zavedení a užívání dynamického nákupního systému (dále jen „DNS“) pro zadávání dílčích veřejných zakázek na dodávky nábytku a židlí pro potřeby resortu práce a sociálních věcí, kterými se rozumí zejména stoly, skříně, kontejnery, archivační skříně (registratury) a kancelářské, konferenční, jednací či jídelní židle.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051551 | Služby | 187 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Praha (sídlo zadavatele), Česká republika. Více viz Příloha B zadávací dokumentace - Smlouva.
Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a případný rozvoj zadavatelem provozovaného provozního a integračního prostředí (toto provozní a integrační prostředí dále také „Systém“), přičemž předmět této veřejné zakázky zahrnuje zejména provedení těchto činností: • služby převzetí spočívající v převzetí Systému od zadavatele na základě plánu převzetí vypracovaného vybraným dodavatelem (tj. novým poskytovatelem); • služby podpory provozu, správy a údržby Systému a podpory subjektů využívajících služby poskytované Systémem po dobu jeho provozu, zajištění implementace příslušných zákonných změn, zajištění optimalizace provozního Systému v prostředí zadavatele včetně interakce se zdroji dat zadavatele či třetích osob, a to dle podmínek popsaných v této zadávací dokumentaci včetně všech příloh. Rozsah a způsob poskytování Služeb podpory provozu je uveden formou katalogových listů. Součástí služeb podpory provozu je řádné poskytování součinnosti při integraci všech systémů zadavatele; • služby rozvoje Systému, a to na základě změnových požadavků zadavatele, přičemž předmětem rozvoje může být též poskytnutí školení pro klíčové uživatele, metodiky, administrátory a koncové uživatele Systému; • služby exitu spojené se závěrečným ukončením poskytování služeb a spočívajících v přípravě a předání Systému novému poskytovateli na konci smluvního vztahu podle pokynů zadavatele; • součástí poskytování služeb je též vytváření a pravidelná aktualizace příslušné technické, administrátorské, u
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-040898 | Služby | 11 155 200,00 Kč |
Místo plnění: Praha.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci skupinové a individuální jazykové výuky ve všeobecných i odborných oblastech v profesním kontextu a v souladu se Služebním předpisem státního tajemníka č. 10/2016, kterým se stanoví Rámcová pravidla jazykového vzdělávání zaměstnanců MPSV (bude poskytnut vybranému dodavateli). Výuka bude probíhat v jazyce anglickém, německém a francouzském. Podrobnosti k předmětu plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách (na profilu zadavatele).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-033647 | Služby | 4 944 576,00 Kč |
Místo plnění: Praha.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci vzdělávacího programu Manažerská akademie pro cca 60 představených a vedoucích zaměstnanců MPSV ročně a pro cca 10 účastníků TOP managementu ročně. Smlouva bude uzavřena na čtyři roky. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-028493 | Dodávky | 77 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky. Podrobná specifikace místa plnění, resp. míst plnění, je uvedena v příloze závazného vzoru návrhu rámcové dohody č. 3 - Seznam míst plnění.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky 4 kategorií přenosných počítačů a jim odpovídajícím dokovacích stanic, 2 kategorií monitorů a příslušenství, konkrétně mechanika paměťových médií, USB HUB, externí kurzorový ovladač (myš) – USB/bezdrátová, externí klávesnice, paměti USB, headset, disk CD-RW a DVD-RW, papírový obal na CD/DVD a brašna a batoh k přenosným počítačům (dále jen „Zboží“) a poskytnutí souvisejících služeb (zejména zajištění záručního servisu), a to dle aktuálních potřeb Centrálního zadavatele a Pověřujícího zadavatele.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-004949 | Služby | 150 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV kody: 72226000-5; 72254000-0; 72254100-1; 72800000-8 Předmětem plnění veřejné zakázky bude zajištění bezpečnostního testování ICT prostředí resortu MPSV, jeho technických i netechnických součástí, a to buď v tomto prostředí, nebo za předem dohodnutých podmínek v prostředí dodavatele s tím, že výstupy poskytnuté z prostředí dodavatele musí být relevantní pro ICT prostředí resortu MPSV. Účelem realizace předmětu plnění veřejné zakázky je splnění požadavků zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů; vyhlášky č. 316/2014 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech, reaktivních opatřeních a o stanovení náležitostí podání v oblasti kybernetické bezpečnosti, ve znění pozdějších předpisů; a zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-019887 | Služby | 17 436 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky budou kontroly veřejných zakázek, zejména ex ante a ex post kontroly zakázek vyhlašovaných v režimu zákona. Rámcová dohoda bude uzavřena na 4 roky na období 2018 – 2021.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021336 | Služby | 116 085 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV: 72200000-7; 72222300-0; 48810000-9; 72253200-5 Předmětem plnění veřejné zakázky je podpora a rozvoj Datových skladů resortu MPSV na platformě SAP BW (dále jen Systému), nezbytných k podpoře reportingu agendových, ekonomických a jiných procesů vykonávaných zadavatelem. Podrobněji specifikované požadované činnosti jsou uvedeny níže.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-023563 | Služby | 146 100 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
CPV: 72000000-5; 48311100-2; 72263000-6; 72268000-1; 72261000-2; 72611000-6; 30213100-6; Předmětem veřejné zakázky bude dodávka a implementace komplexního SW řešení resortního elektronického systému lékařské posudkové služby (dále jen „RSLPS“) a následná podpora, provoz a rozvoj RSLPS v prostředí MPSV a jemu podřízených organizačních složek, včetně poskytování služeb školení, a to vše v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Pokračování viz níže.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-023797 | Služby | 15 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Kampaň bude realizována ve dvou rovinách – na úrovni celostátní a rovněž regionální a lokální.
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace informační a náborové kampaně zaměřené na oblasti práce s ohroženými rodinami a dětmi. Základními cíli informační a osvětové kampaně je posílit zejména u odborné veřejnosti společnosti myšlenku/povědomí o aktérech sítě služeb, bez jejichž spolupráce nelze efektivně pomáhat dětem a rodinám v ohrožení. Jedná se především o práci se školami a zdravotnickými zařízeními, posílení odbornosti a sebevědomí zaměstnanců OSPOD v oblasti trendů v péči o ohrožené rodiny a děti, budování povědomí široké veřejnosti o její roli při pomoci ohroženým rodinám a dětem (z pohledu komunity). Dále se jedná o celkové zlepšení image pěstounů a pracovníků OSPOD, kteří se věnují problematice náhradní rodinné péče a získání konsensu v otázce definování dětí se specifickými potřebami a podpoře zajištění pěstounské péče pro tyto děti.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-025568 | Služby | 578 000,00 Kč |
Místo plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění zakázky. Vybraný dodavatel je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění v budově Ministerstva práce a sociálních věcí, Karlovo nám. 1, Praha 2.
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování analýzy užívání bytů podle právních titulů k bytu, včetně nákladů na bydlení v roce 2016 a 2017. Analýza musí zmapovat dostupná statistická data o užívání bytů podle právních titulů užívání v jednotlivých krajích ČR a popsat jejich aktuálnost a případnou periodicitu jejich zjišťování. Analýza bude obsahovat i odhady četnosti užívání bytů podle právních titulů v roce 2016 a 2017. Dále analýza zmapuje výši nákladů spojených s bydlením v roce 2016 a 2017 podle struktury právních titulů. Náklady na bydlení budou rozděleny na jednotlivé položky. Součástí bude porovnání nákladů na bydlení při rozdílné formě užívání bytu. Analýza popíše a stanoví ekonomické a nákladové nájemné v roce 2016 a 2017.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-026261 | Služby | 130 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika.
CPV: 72200000-7; 72263000-6; 48810000-9; 72261000-2; 72611000-6. Podrobně bude uvedeno v Zadávací dokumentaci. Předmětem veřejné zakázky je vybudování jednotného resortního docházkového systému resortu MPSV ve vlastnictví zadavatele (tzn., že dodavatel poskytne neomezenou licenci na jím dodávané části řešení) a zajištění jeho následné podpory provozu a rozvoje. Implementace nového resortního docházkového systému bude probíhat v rámci resortu postupně v jednotlivých etapách, a to: • implementace a předání do provozu ReDos na MPSV, • implementace a předání do provozu ReDos na ÚP ČR, • implementace a předání do provozu ReDos na UMPOD, • implementace a předání do provozu ReDos na ČSSZ, • implementace a předání do provozu ReDoS na SÚIP, • implementace a předání do provozu ReDoS na FDV.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-029750 | Služby | 2 000 000,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky (dále jen „VZ“) bude využití personální agentury (dále jen „PA“) jako zprostředkovatele získávání uchazečů o zaměstnání a realizace personálního marketingu pro podpoření procesu získávání nových zaměstnanců MPSV zejména na pozice zabývající se zabezpečením činností v oblasti administrace projektů Operačního programu zaměstnanost (dále jen „OPZ“) a dalších činností v oblasti implementace OPZ.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-028856 | Služby | 2 727 273,00 Kč |
Obsahem veřejné zakázky bude zmapování dobré praxe v oblasti finančního řízení, a to s využitím controllingových přístupů v institucích státní správy (v rámci České republiky a také v zahraničí). Dále bude součástí provedení analýzy současného stavu finančního řízení MPSV a vytvoření návrhu systému ukazatelů a analytických reportů, které umožní zvýšit efektivnost systému finančního řízení provozních výdajů MPSV. Veřejná zakázka „Analýza dobré praxe ve státní správě“ bude složena ze tří dílčích aktivit.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-033000 | Služby | 2 231 405,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky je návrh optimalizace identifikovaných procesů na základě analýz současného stavu existujících procesů v jednotlivých organizacích resortu MPSV včetně grafického znázornění, které bude MPSV provádět interně. Cílem optimalizace existujících procesů je jejich maximální možné sjednocení a zjednodušení, a to včetně grafického zpracování a detailního popisu rolí, odpovědností, pravomocí a návrhu na využití a rozvoj dalších podpůrných ICT nástrojů v oblasti písemné komunikace. Součástí VZ je i školení vybraných uživatelů a vytvoření e-Learningu.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-018398 | Služby | 1 652 893,00 Kč |
Místo plnění: Zadavatel nestanoví konkrétní hlavní místo plnění zakázky.
Cílem veřejné zakázky je provedení komplexní ekonomické analýzy dopadů genderových nerovností na trhu práce a s tím souvisejícího rozdílu ve výdělcích mužů a žen (gender pay gap – dále jen „GPG“), a vypracování několika scénářů budoucího vývoje za předpokladu snížení dílčích genderových nerovností v ČR. Analýza se bude věnovat souvislostem genderových nerovností s růstem ekonomiky ČR, zaměstnaností a se zohledněním specifik hospodářského modelu ČR, udržitelností systému veřejných financí, ekonomickou situací jednotlivců a domácností a náklady zaměstnavatelů na řízení lidských zdrojů. Vše by mělo být zasazeno do širšího evropského kontextu a kontextu vyspělých zemí OECD.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-034044 | Služby | 4 000 000,00 Kč |
Místo plnění: všechny objekty v rámci MPSV
Cílem zakázky jsou stěhovací práce a s nimi související služby ve všech objektech MPSV. Jedná se o stěhování kancelářského nábytku, výpočetní techniky a dokumentů mezi objekty MPSV. Součástí plnění veřejné zakázky je rovněž zajištění ochrany stěhovaných věcí při převozu, převoz stěhovaných věcí ze stávajících prostor do stanovených nových objektů a vyložení a umístění dle pokynů zadavatele. Dále je předmětem veřejné zakázky dodávka krabic na PC, stěhovacích krabic standart a obalového materiálu.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-005914 | Dodávky | 280 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou distribuční místa partnerských organizací projektu v rámci ČR.
Pořízení potravinové a materiální pomoci (potravin, hygienických potřeb, textilu, stanů a spacáků) pro partnerské organizace, které následně zajistí distribuci této pomoci osobám z cílové skupiny. Cílovou skupinou jsou materiálně deprivované rodiny s dětmi, osoby bez domova, osoby ohrožené ztrátou bydlení, neúplné rodiny s nízkou pracovní intenzitou, a další osoby ve vážné sociální nouzi. Předpokládaná hodnota: potraviny 110.000.000,- Kč bez DPH, hygiena 90.000.000,- Kč bez DPH, textil 50.000.000,- Kč bez DPH, stany/spacáky 30.000.000,- Kč bez DPH.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-032527 | Služby | 90 000 000,00 Kč |
Plnění spočívá v realizaci auditů rovného odměňování a poradenství u zaměstnavatelů. Je součástí systémového projektu Rovná odměna, jehož hlavním předmětem a záměrem je nastavení efektivních a provázaných systematických opatření a postupů na podporu transparentnosti systémů odměňování a zvýšení vymahatelnosti rovné odměny za práci stejné hodnoty a stejnou práci u žen i mužů. Intenzivní podpora bude věnována zejména zaměstnavatelům při analyzování systémů odměňování nástrojem Logib a při návrzích a poradenství a podpoře při implementaci vhodných opatření vedoucích k podpoře rovného odměňování. Cílem těchto aktivit je snižovat rozdíly v odměňování definované mezinárodně standardizovaným souhrnným ukazatelem nazývaným Gender Pay Gap (zkracováno na GPG) a metodicky vést zaměstnavatele k nastavení takových systémů odměňování, které budou eliminovat nevědomé a nezáměrné nerovnosti v odměňování. Zároveň bude podpořen systém relevantních institucí a osvěta o předmětné problematice.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
31. mezinárodní stavební veletrh
22.09.2020 - 26.09.2020
stánek 1/H117

Veletrh rehabilitačních, kompenzačních, protetických a ortopedických pomůcek
29.10.2019 - 01.11.2019
stánek PAV A1 / 006

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
29.05.2019 - 01.06.2019
stánek PAV F / 011

9. veletrh potřeb pro děti a kojence
25.10.2018 - 28.10.2018
stánek 1 /B23

17. mezinárodní průmyslový veletrh
15.05.2018 - 18.05.2018
stánek 2/D23

Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek PAV A2 / 008, PAV Z / 012

Veletrh rehabilitačních, kompenzačních, protetických a ortopedických pomůcek
19.09.2017 - 22.09.2017
stánek PAV A1 / 030

16. mezinárodní veletrh strojírenských technologií
09.05.2017 - 12.05.2017
stánek 3/C02

3. veletrh technologií pro svařování, pájení a lepení
09.05.2017 - 12.05.2017
stánek 3/C02

Prodejně-kontraktační veletrh potřeb pro dítě
23.03.2017 - 26.03.2017
stánek PAV B-I / G004

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.02.2022Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 05.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2015Projekt finálně uzavřen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.04.2015Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.12.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.09.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.08.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.08.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.06.2014Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt v realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.11.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.09.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.08.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.06.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.10.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.09.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.09.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 19.06.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.04.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.09.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 12.08.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.07.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.05.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.05.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.04.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.01.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.12.2010Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.12.2010Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.12.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.10.2010Projekt v realizaci
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.05.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.05.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.04.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.04.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 31.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.02.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 08.01.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 22.12.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.10.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.08.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.07.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.07.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2009Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 20.03.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.03.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 03.12.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 07.11.2008Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.08.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Telekomunikace
Přidělená čísla a kódy
9501Zdroj: Český telekomunikační úřad