MINISTERSTVO FINANCÍ
Malá Strana
Praha
118 00 Praha 011
Oficiální název: Ministerstvo financí
DIČ: CZ00006947
Právní forma: Organizační složka státu
Datová schránka: xzeaauv
Kontakty
- 257 041 111 - ústředna
- 257 042 705 - podatelna
- 257 042 588 - knihovna
- 257 042 793
- 257 042 746
- podatelna@mfcr.cz
- informace@mfcr.cz
Úřední hodiny
PO 08:30-12:00 13:00-16:00 hod.
ÚT Zavřeno
ST 08:30-12:00 13:00-16:00 hod.
ČT Zavřeno
PÁ Zavřeno
Kontaktní osoby
- Ing. Zbyněk Stanjura - ministr
- Květa Žaloudková - stará se o SND
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- Ministerstvo financí
- smlouvy o zamezení dvojího zdanění, oplatnění DPH a spotřební daně při dovozu a vývozu zboží a služeb v mezinárodní dopravě
- odborná knihovna
- přístupná pracovníkům sektoru Ministerstva financí, smluvním partnerům, stranám jednajícím s Ministerstvem financí, knihovnám a informačním institucím dle dohody
- specializace (finance, ekonomika z hlediska státní správy)
- speciální informační dokumenty - mikrofiše (dokumenty U.S.-Tresaury)
- spolupráce se zahraničními partnery (Institut für Welwirtschaft Kiel)
- rešeršní služby zapůjčení
- knihy
- časopisy
- CD ROMY
- přílohová CD k časopisům
- přílohová CD ke knihám
- ostatní informační materiály (sbírky zákonů, věstníky, zpravodaje)
- ostatní informační materiály (překlady, rešerše)
Volná pracovní místa
Směnnost: | |
Pracovněprávní vztah: | |
Minimální stupeň vzdělání: | |
Vhodnost pracovního místa: | |
Pracovní poměr: | od 11. 5. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 0 |
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2016-000412 | Z2016-000412 | nen.nipez.cz |
F2015-565767 | 508241 | mfcr.ezak.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
„SEZ – innogy Energie, s.r.o. – lokalita Žatec“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-017029 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Rooseveltova třída a ulice Nádražní schody v Žatci.
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem Sanační zásah v nesaturované zóně v bývalém areálu plynárny Žatec – Aktualizace projektové dokumentace sanace lokality Žatec se závazkem společnosti innogy Energie, s.r.o.“ a „SO 01 PD bouracích prací, SO 02 Sanace, SO 03 Stavební úpravy a SO 04 Monitorovací objekt“ zpracované společností VODNÍ ZDROJE, a.s. v prosinci 2022, která je přílohou č. 3 ZD. Součástí této projektové dokumentace je: - Sanační zásah v nesaturované zóně v bývalém areálu plynárny Žatec, - SO 01 PD bouracích prací, SO 02 Sanace, SO 03 Stavební úpravy, SO 04 Monitorovací objekt.
„Řešení negativních environmentálních vlivů a revitalizace žermanicko-těrlické oblasti“, Cyklotrasa kolem vodní nádrže Žermanice - II. etapa“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-015318 | Stavební práce | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou obce: Lučina, Dolní Domaslavice a Soběšovice
Předmětem plnění je provedení stavebního díla Cyklistická stezka okolo vodní nádrže Žermanice v obcích Dolní Domaslavice, Lučina a Soběšovice. Cílem prací je realizace cyklostezky s asfaltobetonovým povrchem, která bude sloužit dopravě občanů obcí, k rekreačním účelům a pro potřeby správy vodního díla. Z tohoto pohledu jde o stavbu, která podstatným způsobem pozitivně ovlivní kvalitu života i životní prostředí v lokalitě vodní nádrže Žermanice.
Tisk, kompletace a distribuce daňových neplacených tiskopisů
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-016378 | Služby | 50 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místa plnění Veřejné zakázky jsou upravena v čl. IV. odst. 2 Závazného návrhu rámcové dohody. Místo plnění je určeno až v rozdělovníku v příloze konkrétní Objednávky, zásadně se bude jednat zejména o
Předmětem veřejné zakázky je tisk, kompletace a distribuce daňových neplacených tiskopisů vydávaných Ministerstvem financí pro Finanční správu České republiky, Celní správu České republiky a Ministerstvo financí. Provedení tiskopisů musí odpovídat požadavkům stanoveným v Příloze č. 1 ZD - Závazném návrhu rámcové dohody (dále pouze jako „Závazný návrh rámcové dohody“). V příloze č. 1 Závazného návrhu rámcové dohody je i přehled 20 druhů tiskopisů, včetně technické specifikace. Realizací zakázky bude naplněna povinnost zadavatele vyplývající z ust. § 72 odst. 2 písm. a) zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů aplikovaných při správě daní, tj. zajistit daňové neplacené tiskopisy za účelem řádného stanovení daní a zabezpečení jejich úhrady.
Dodávka nábytkového mobiliáře II
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-015865 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Sídlo zadavatele, Letenská 525/15, Praha 1.
Předmětem Veřejné zakázky je dodání, doprava, umístění a montáž nábytkového mobiliáře, konkrétně: a) 75 stohovatelných stolů o rozměru 700x2000 mm (ŠxDL) pro Část 1 Veřejné zakázky, b) 100 stohovatelných židlí pro Část 2 Veřejné zakázky a c) 127 židlí do jídelny Ministerstva financí Letenská 525/15.
„SEZ, Spolchemie - Sanace podloží závodu - 1. etapa - západní“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-013514 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Sanace podloží závodu 1. etapa – západní. SO 01 oblast Západ – mrak 2. Dokumentace pro realizaci stavby“, zpracované v květnu 2022 společností INTERPROJEKT ODPADY, s.r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Jedná se o projekt první etapy stavby podzemní těsnící stěny („PTS“), která doplní již existující PTS vybudovanou na odtokové linii z areálu závodu. Stavba je součástí sanace podloží areálu a jejím účelem je zabránit odtoku kontaminovaných podzemních vod mimo areál závodu. První etapa řeší kontaminační mrak č. 2 na západním konci areálu a prodloužení současné PTS k západní vrátnici. Nová PTS bude vybudována v úseku od stávajícího vjezdu do areálu jižním směrem až k místu napojení na existující P Cílem prací je dosažení limitní koncentrace kontaminace v podzemní vodě na odtokové linii podzemní vody z areálu .
SEZ, ochranné překlenovací čerpání ve společnosti COLORLAK, a. s.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-013708 | Sluzby | neuvedeno |
Předmětem plnění je provozování systému ochranného sanačního čerpání podzemní vody kontaminované BTEX pod dobu 20 měsíců. K OPČ bude využit stávající sanační systém instalovaný na lokalitě. Cílem prací je pomocí ochranného překlenovacího čerpání zabránit úniku kontaminovaných podzemních vod látkami ze skupiny BTEX z tzv. Horního závodu areálu COLORLAK, a. s. do předpolí, tj. Dolního závodu skrze identifikované preferenční zóny proudění. Princip OPČ bude spočívat v čerpání kontaminovaných vod z drenážních žeber se zbytkovou kontaminací podzemních vod, jejich dekontaminaci a následně zasakování přečištěných vod do vod podzemních prostřednictvím drenážních žeber k promývání zbytkového ohniska kontaminace v nákladové ploše.
Dodávka kancelářského sedacího nábytku pro resort MF 2023+
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-009676 | Dodávky | 23 320 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění bude celé území ČR.
Předmětem Veřejné zakázky jsou dodávky kancelářského sedacího nábytku pro resort MF po dobu 48 měsíců. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky včetně jejich technických podmínek jsou podrobně specifikovány v Příloze č. 2 ZD. Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních Dílčích smlouvách, které budou uzavírány na základě rámcových dohod.
Překlenovací dodávka kancelářského papíru 2023 II
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-009713 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění (dodání) budou pracoviště Centrálního zadavatele a jednotlivých Pověřujících zadavatelů na území ČR.Konkrétní seznam všech Odběrných míst k datu uveřejnění ZD je uveden v Příloze č.5 ZD.
Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářského papíru formátu A4 a A3 dle specifikace, která je uvedena v čl. 3.1 Zadávací dokumentace. Poptávané počty jednotlivých položek předmětu Veřejné zakázky jsou ve struktuře podle požadavků Pověřujících zadavatelů uvedeny v tabulce dle čl. 3.2 Zadávací dokumentace.
Poskytování mobilních telekomunikačních služeb 2022+ II
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-038085 | Služby | 242 200 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění Veřejné zakázky je území České republiky a cizích států, ve kterých vybraný dodavatel poskytuje služby mezinárodního roamingu.
Předmětem Veřejné zakázky je poskytování hlasových a datových telekomunikačních služeb v rozsahu specifikovaném zadávacími podmínkami pro resort Ministerstva financí, resort Ministerstva kultury a resort Ministerstva průmyslu a obchodu tj. Ministerstvo financí (MF), Ministerstvo kultury (MK), Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO). Předmět plnění Veřejné zakázky včetně technických podmínek je blíže specifikován v návrhu smlouvy (a jejích přílohách), který včetně příloh tvoří Přílohu č. 1 ZD. Veškeré technické podmínky poskytování telekomunikačních služeb uvedené v zadávací dokumentaci a jejích přílohách představují minimální úroveň poskytovaných služeb, která musí být účastníkem zajištěna po celou dobu trvání konkrétních účastnických smluv. Pro účely ekonomické úvahy dodavatelů při přípravě nabídky uvádí Centrální zadavatel předpokládaný objem služeb pro sebe a jednotlivé Pověřující zadavatele, který je uveden v Příloze č. 2 ZD - Předpokládaný objem služeb.
Podpora provozu IS CEDR 2023+
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-052941 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Ministerstvo financí, Letenská 525/15, 118 10 Praha 1
Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele zajistit pro Zadavatele podporu a další rozvoj IS CEDR-EHP/NF, který bude spravovat data a údaje EHP a Norských fondů. Plnění předmětu díla se skládá ze sedmi základních částí: - Podpora provozu IS CEDR-EHP/NF, - Zvýšená podpora provozu a uživatelů Zadavatele po instalaci IS CEDR-EHP/NF do testovacího prostředí, - Flexibilní podpora provozu IS CEDR-EHP/NF, - Jednorázový rozvoj IS CEDR-EHP/NF, - Rozvoj IS CEDR-EHP/NF, - Vyhotovení EXIT strategie, - Školení uživatelů, administrátorů a podpory infrastruktury. Předmět Veřejné zakázky je podrobně vymezen v článku 1 návrhu smlouvy na Veřejnou zakázku (označen jako Smlouva o zajištění podpory a dalšího rozvoje informačního systému centrální evidence dotací z rozpočtu - EHP a Norské fondy), který včetně všech příloh tvoří Přílohu č. 1 zadávací dokumentace.
„SEZ - Ochranné sanační čerpání podzemní vody v areálu bývalého DS PHM Liberec-Rochlice, společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o.“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-053322 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál bývalého distribučního skladu PHM BENZINA společnosti ORLEN Unipetrol RPA, s.r.o. v Liberci Rochlicích. Liberecký kraj.
Předmětem této VZ je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „ORLEN UNIPETROL RPA, S.R.O. - BENZINA, ODŠTĚPNÝ ZÁVOD, OCHRANNÉ SANAČNÍ ČERPÁNÍ PODZEMNÍ VODY DS LIBEREC, SPECIFIKACE SANAČNÍCH PRACÍ“ zpracované v červnu 2022 (aktualizované v září 2022) společností MERCED a.s., která je přílohou č. 3 ZD. Projektované ochranné čerpání představuje dočasné řešení před vlastní finální sanací lokality, která bude zahrnovat vymístění kontaminované zeminy a provedení kompletní sanace horninového prostředí a podzemní vody. Návrh prací byl projektován na základě a v souladu s rozhodnutím ČIŽP OI Liberec č. j. ČIŽP/51/2017/398 ze dne 21.9.2017, které ukládá společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o. - BENZINA, odštěpný závod nápravná opatření vedoucí k odstranění následků závadného stavu - staré ekologické zátěže, stanovuje cílové limity a termíny realizace nápravného opatření.
Zajištění informačního systému pro realizaci ekologických závazků a poskytování podpory provozu a rozvoje
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-035637 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místo plnění Veřejné zakázky je upraveno v čl. 3 odst. 1 Návrhu smlouvy. Místem plnění je Ministerstvo financí ČR, Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1, nedohodnou-li se Smluvní strany jinak.
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vývoje informačního systému pro Realizaci ekologických závazků (dále jen „IS REZA“) pro zabezpečení agend přípravy realizace ekologických závazků, jejich kontroly a realizace, včetně zajištění případné podpory SW licencí, podpory provozu, rozvoje IS REZA a migrace dat aplikace z prostředí Lotus Notes do IS REZA. Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD (dále též „Návrh smlouvy“), zejména v článku 1 - Předmět Smlouvy.
SEZ - sanace v bývalém areálu PÉROVNY - HOSTIVAŘ, nyní ve vlastnictví společnosti LOGICOR (President Czech) s.r.o., Praha - Hostivař
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-052216 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti LOGICOR (President Czech) s.r.o. na lokalitě Praha 10, Hostivař, K Pérovně 740.
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem Aktualizace projektové dokumentace sanace ve společnosti PÉROVNA Hostivař s.r.o., zpracované společností EMSA ekologické služby, spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD a dle doplnění projektové dokumentace s názvem Upřesnění Aktualizované projektové dokumentace sanace v areálu bývalé společnosti PÉROVNA Hostivař s.r.o. zpracované společností LELIO KP s.r.o. v dubnu a srpnu 2022, které je přílohou č. 7 ZD. Předmětem plnění je provedení sanačního zásahu, jímž dojde k nápravě závadného stavu způsobeného v minulosti nevhodným nakládáním s nebezpečnými látkami v areálu Pérovny - Hostivař, nyní ve vlastnictví společnosti LOGICOR (President Czech) s.r.o. Projektovaná sanační opatření zohledňují aktuální i historické poznatky o lokalitě a jsou cílena na odstranění znečištění ohnisek ClU v nesaturované i saturované zóně (prostor bývalé ČOV, okolí vrtu PJ-2, prostor šrotiště).
„SEZ, sanace staré ekologické zátěže v areálu společnosti R Ý C H O L K A s.r.o. Choustníkovo Hradiště“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-051834 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti R Ý C H O L K A s.r.o.
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Úprava a aktualizace projektu sanace v areálu společnosti RÝCHOLKA s.r.o. Choustníkovo Hradiště“, červen 2022, která je přílohou č. 3. ZD. Předmětem plnění jsou sanační práce spočívající zejména v dekontaminaci zemin a podzemních vod znečištěných ropnými uhlovodíky, odstranění stavebních konstrukcí a po ukončení sanace po dobu 2 let provádění postsanačního monitoringu.
SEZ, Sanace areálu DS PHM Ostrava - Hrabová, společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-048516 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Areál bývalého distribučního skladu PHM BENZINA společnosti ORLEN Unipetrol RPA s.r.o. v Ostravě Hrabové, okres Ostrava-město.
Předmětem plnění je provádění prací vedoucích k odstranění staré ekologické zátěže v areálu bývalého distribučního skladu PHM BENZINA v Ostravě-Hrabové. Jedná se o saturovanou a nesaturovanou zónu horninového prostředí. Konkrétně o odstranění závadného stavu na podzemních vodách a odstranění lokálního zdroje znečištění v nesaturované zóně. V nesaturované zóně bude použita odtěžba kontaminovaných míst se zpětným zásypem, včetně likvidace obsahu podzemních nádrží a likvidace těchto nádrží závozem. Vzhledem ke stávající situaci na lokalitě se jako vhodná sanační technologie pro saturovanou zónu jeví kombinace sanačního čerpání znečištěné podzemní vody, sběr volné fáze a zpětné zasakování přečištěných vod do horninového prostředí s intenzifikací promývání povrchově aktivními látkami. Práce budou průběžně monitorovány a vyhodnocovány.
Revitalizace území - Dolní Rychnov, soustava vodních nádrží - I. a II. etapa
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-040812 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Rekonstrukce soustavy malých vodních nádrží na p.p.č. 848/2 v Dolním Rychnově“, zpracované v dubnu 2021 společností NOVAQUA s.r.o., Lipová 289/7, 360 06 Karlovy Vary, IČO: 29108829, která je přílohou č. 3 ZD. Dalšími dokumenty upřesňující a vymezující předmět plnění jsou: Rozhodnutí - povolení k nakládání s vodami č.j.: MUSO/69352/2020/OŽP/KABR ze dne 30. 9. 2020, nabytí právní moci dne 20. 10. 2020 Předmětem plnění je rekonstrukce stávajících vodních betonových nádrží na vodní plochy přírodě blízké, odkryto bude zatrubněné koryto, částečně místo něj bude vybudován Kneippův chodník. Cílem prací je zlepšit funkce vodních nádrží a to především akumulaci vod, posílit krajinotvorný prvek nádrží, posílit zadržení vody v krajině a akumulaci dešťových vod, zlepšení podmínek pro vodní ptactvo a živočichy vázané na vodní prostředí, celkově posílit rekreační charakter stávajících zanedbaných nádrží.
„SEZ, Sanační práce na lokalitě LAVAT, a. s., v Chotuticích“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-014581 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je areál společnosti LAVAT, a.s. v Chotuticích a jeho okolí.
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem Chotutice - LAVAT, Sklad barev a kapalin, Aktualizace projektové dokumentace sanačního zásahu, zpracované v červnu 2021 společností GEOtest, a. s., která je přílohou č. 3 ZD.
„Úprava pozemků v Petřvaldě - lokalita U Bužkovce“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-013007 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Úprava pozemků v Petřvaldě - lokalita U Bužkovce“, zpracované v 09/2019 společností ENVIprojekt CZECH s.r.o., IČO: 03581853. Předmětem plnění je terénní úprava pozemků o celkové výměře 0,7433 ha, která se nachází na katastrálním území města Petřvald u Karviné, v dobývacím prostoru Petřvald I. Předmětné území je tvořeno bývalou dočišťovací nádrží Dolu J. Fučík, včetně bezpečnostního přelivu zaústěného do Petřvaldské stružky. Předmětná nádrž je dlouhodobě vypuštěna a silně zanesena sedimenty, výpustné objekty jsou ve špatném technickém stavu. Cílem stavby je terénní úprava pozemků stávající bývalé dočišťující nádrže Bužkovec postupným vytvořením krajinářsky hodnotného území se zapojením do okolní krajiny v souladu s územním plánem.
„SEZ - ORLEN Unipetrol a.s. Kralupy nad Vltavou - Sanace podzemních vod v kontaminačním mraku E“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-013543 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je průmyslový Areál chemických výrob Kralupy nad Vltavou (dále „ACHVK“), katastrální území Lobeček (č. 672866), obec Kralupy nad Vltavou, pozemky p. č. 945, 972 a 1028.
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „UNIPETROL, a.s., Kralupy nad Vltavou - Sanace podzemních vod v kontaminačním mraku E - Aktualizovaný projekt“, zpracované společností MEGA a.s. v červnu 2021, která je přílohou č. 3 ZD.
Dynamický nákupní systém na prostředky ICT v resortu Ministerstva financí
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2016-001699 | Dodávky | 250 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Česká republika
Předmětem veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému (dále jen "DNS") budou dodávky počítačů; počítačových monitorů a konzolí; a součástí, příslušenství a doplňků pro počítače pro potřeby Ministerstva financí jako Centrálního zadavatele a jednotlivých pověřujících zadavatelů. Centrální zadavatel předpokládá zadávání veřejných zakázek v DNS v předem neurčených nepravidelných intervalech závislých na provozních potřebách svých a potřebách pověřujících zadavatelů. Rovněž objemy jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v DNS zadavatel jsou od jednotek až po stovky jednotek v konkrétní veřejné zakázce.
„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna" – „Část I - pláže"
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021166 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „JEZERO MOST - Revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu – Pláže“, zpracované v květnu 2016 společností AT Invest, spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace terénních úprav pro vybudování písčitých pláží a zařízení pro volnočasové aktivity v jižní části jezera Most a vybudování mola z lomového kamene. Zároveň bude realizována obslužná komunikace, cyklostezka a chodníky pro pěší (výstavba, zakládání a povrchové práce pro komunikace - kód CPV 45233000). Cílem prací je vybudovat v bezprostřední blízkosti jezera Most území, které bude sloužit k rekreačním a volnočasovým aktivitám a zároveň dojde ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky.
„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna" – „Část I - pláže"
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021167 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „JEZERO MOST - Revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu – Pláže“, zpracované v květnu 2016 společností AT Invest, spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace terénních úprav pro vybudování písčitých pláží a zařízení pro volnočasové aktivity v jižní části jezera Most a vybudování mola z lomového kamene. Zároveň bude realizována obslužná komunikace, cyklostezka a chodníky pro pěší (výstavba, zakládání a povrchové práce pro komunikace - kód CPV 45233000). Cílem prací je vybudovat v bezprostřední blízkosti jezera Most území, které bude sloužit k rekreačním a volnočasovým aktivitám a zároveň dojde ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky.
„Jezero Most – oddychová pobřežní zóna – část II. – plovoucí zařízení (mola)“
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-021164 | Stavebni prace | neuvedeno |
Předmětem této veřejné zakázky je provedení činností dle projektové dokumentace s názvem „Jezero Most - revitalizace území pro oddech, sport a individuální výstavbu - pláže - plovoucí zařízení“, zpracované v říjnu 2015 společností MV projekt spol. s r.o., která je přílohou č. 3 ZD. Předmětem plnění je realizace plovoucích mol po obvodu jezera Most. Jako plovoucí zařízený jsou navrženy ocelové plováky s PUR výplní s břehovými a podvodními kotvícími prvky. Vrchní povrch plovoucích segmentů bude tvořit dřevěný obklad s dlouhou životností. Mola budou sloužit k ochraně biotopů (ekomola), k zpřístupnění jezera pro plavce a dále jako přístaviště pro rekreační lodě. Cílem prací je rozšířit možnost rekreace v lokalitě jezera Most, čímž bude přispěno ke kompletní revitalizaci zbytkové jámy lomu Ležáky. Instalací ekomol dojde k rozšíření litorálního pásma a oživení stávající břehové linie.
Kancelářské potřeby od roku 2017
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-002968 | Dodávky | 90 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění jsou odběrná místa na celém území České republiky.
Jedná se o veřejnou zakázku na dodávky kancelářských potřeb v obvyklém sortimentu, které budou podrobně specifikovány po jednotlivých položkách v katalogu zboží objednatele. V zadávací dokumentaci bude rovněž seznam odběrných míst a míst spotřeby pro doručování dodávek od dodavatele, který bude jako nejvhodnější dodavatel zadavatelem vybrán. Další kódy CPV: 30199000, 30190000.
Pronájem osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-002429 | Služby | 6 500 000,00 Kč |
Pronájem osobních vozidel bez řidiče formou operativního leasingu pro potřeby Auditního orgánu na zajištění kontrolní činnosti na čerpání finančních prostředků z Evropské unie.
Zajišťování provozu, podpory a rozvoje IS ARES
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-004109 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění je sídlo veřejného zadavatele: Česká republika - Ministerstvo financí, Letenská 15, Praha 1
Předmětem veřejné zakázky je zajištění provozu, podpory a rozvoje IS ARES (Administrativní registr ekonomických subjektů) na 18 měsíců v dále specifikovaném rozsahu: - podpora zálohování, obnovy a archivace dat - rozvoj systému v návaznosti na legislativní změny nebo v souvislosti s uživatelskými požadavky (max. rozsah rozvoje 75MD). - podpora datové aktualizace IS ARES - podpora provozu a údržba aplikací tvořících IS ARES - správa, podpora a údržba aplikací tvořících IS ARES - podpora provozních pracovníků objednatele a řešení chybových stavů - zajištění podpory hot-line - testovací a pilotní zpracování v rámci vývoje IS ARES - přechody mezi platformami, reinstalace při výměnách HW - změny aplikací na základě změn ve zdrojích dat
Hardware pro virtualizační prostředí Ministerstva financí
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-004551 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění je sídlo veřejného zadavatele: Česká republika - Ministerstvo financí, Letenská 15, Praha 1
Předmětem je dodávka a montáž 6 kusů serverů, provedení instalace, implementace a integrace Serverů do stávajícího virtualizačního prostředí Kupujícího a poskytnout servisní podporu pro dodané servery. Podrobná specifikace bude uvedena v zadávací dokumentaci, která bude uveřejněna v rámci zadání veřejné zakázky. Z časového hlediska je prodávající je povinen předat Kupujícímu Servery nejpozději do 60 kalendářních dnů ode dne účinnosti Smlouvy. Instalaci, inplementaci a integraci je Prodávající povinen provést vždy do 30 kalendářních dnů od podpisu příslušného předávacího protokolu stvrzujícího převzetí všech dodávaných Serverů dle Smlouvy + 60 měsíců servisní služby.
Pronájem osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF V
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-004526 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Místo dodání Praha 1, servisní služby Praha, České Budějovice, Hradec Králové, Ostrava, Olomouc, Brno
Pronájem osobních vozidel formou operativního leasingu pro Auditní orgán na zajištění kontrolní činnosti na čerpání prostředků z EU. Jedná se o dočasné užívání 20 kusů osobních vozidel, ke kterým je poskytován full service operativního leasingu.Předmětem není nárok zadavatele na odkoupení vozidel po skončení doby nájmu, dodavatel má nárok na odevzdání vozidel zpět. Většina vozidel bude mít při jejich předání zpět najeto méně než 60 000 km. Dodavatel se zavazuje přenechat zadavateli vozidla vč.přísl.nejpozději do 30 dnů od účinnosti smlouvy.Dodavatel je oprávněn na období prvních 6 měsíců doby nájmu vozidel přenechat zadavateli místo vozidel vozidla náhradní.Místem poskytování servisních služeb budou servisní střediska v max.20 kilometrové dojezdové vzdálenosti od stanovišť vozů v Praze,Českých Budějovicích,Hradci Králové, Ostravě,Olomouci a Brně, nebo servisní střediska mimo tuto dojezdovou vzdálenost;tam dodavatel zajistí odtah vozidla na své náklady.Specifikace vozidel bod II.2.4)
Zajištění aktuálních požadavků zákona o kybernetické bezpečnosti v IISSP na MF ČR – technologie SAP
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-010263 | Dodávky | neuvedeno |
Pořízení licencí SW produktů SAP, jejich implementace a 4 letá podpora pro zajištění souladu informačního systému s požadavky na kybernetickou bezpečnost. Jedná se o licence: - SAP NetWeaver AS ABAP, Add-on for Code Vulnerabity Analysis - SAP GRC Access Control - SAP Single Sign-On - SAP Enterprise Threat Detection
Dodávka kancelářského papíru pro resort MF
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-010067 | Dodávky | 15 697 000,00 Kč |
Místo plnění: Odběrná místa centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů. Odběrná místa jsou rozptýlena po celém regionu Praha a Střední Čechy.
Dodávka kancelářského papíru pro resort MF, tj. pro Ministerstvo financí, Generální finanční ředitelství, Generální ředitelství cel, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Kancelář finančního arbitra, Finanční analytický úřad a Státní pokladnu Centrum sdílených služeb. Zakázka bude rozdělena na 4 části: část 1 - Praha, Střední Čechy, část 2 - Jihozápad, Severozápad, část 3 - Jihovýchod, Severovýchod, část 4 - Střední Morava, Moravskoslezsko.
Implemantace novely zákona č. 218/2000 Sb., do EDS/SMVS
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-027109 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Praha 1
Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele zajistit pro zadavatele implementaci novely zákona o rozpočtových pravidlech do prostředí IS EDS/SMVS dle Analýzy „Dopady novelizace zákona č. 218/2000 Sb.“, která je přílohou závazného návrhu smlouvy. zajištění integrace na MS2014+ a to jak strukturovaných, tak nestrukturovaných dat; všechna relevantní rozhraní, zajištění rozšíření integrace RISPF (EDS/SMVS) na RISRE o rozhraní kontrolující čerpání RISRE proti vydaným řídícím dokumentům. Zajištění spočívá v: a) úpravě řídících elektronických dokumentů – jejich datové struktury, vstupního formuláře a 134 variant tiskových elektronických formulářů řídících dokumentů, b) úpravě informatické podpory procesů administrace řídících dokumentů: proces vydání řídícího dokumentu, proces úpravy řídícího dokumentu, proces schválení řídícího dokumentu, datové přenosy a převody řídících dokumentů, hromadné akty vydávání Technických řídících dokumentů,
Dodávka kancelářského papíru pro resort MF
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-007261 | Dodávky | 15 697 000,00 Kč |
Místo plnění: Praha, Střední Čechy
Dodávka kancelářského papíru pro resort MF, tj. pro Ministerstvo financí, Generální finanční ředitelství, Generální ředitelství cel, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, Kancelář finančního arbitra, Finanční analytický úřad a Státní pokladnu Centrum sdílených služeb. Zakázka bude rozdělena na 4 části: část 1 - Praha, Střední Čechy, část 2 - Jihozápad, Severozápad, část 3 - Jihovýchod, Severovýchod, část 4 - Střední Morava, Moravskoslezsko.
Dodávky multifunkčních zařízení včetně zajištění kompletního servisu, dodávek náhradních dílů a spotřebního materiálu v rámci tiskového řešení MF
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-040306 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Praha
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 80 ks multifunkčních zařízení, která budou ve sdíleném režimu zajišťovat barevný a černobílý tisk, kopírování a skenování dokumentů v rozměrech do formátu A3, včetně zajištění kompletního servisu, dodávek náhradních dílů a spotřebního materiálu v rámci tiskového řešení MF.
Dynamický nákupní systém na dodávky osobních vozidel - Výzva 2-19 (nákup elektromobilů)
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-004177 | Dodávky | neuvedeno |
Předmětem veřejné zakázky je dodávka elektromobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v České republice). Centrální zadavatel bude v této pilotní zakázce pořizovat vozy kategorie B – nižší střední třída dle technického standardu osobních vozidel na alternativní pohon (aktuální znění je dostupné na: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/centralni-nakup-statu/komoditni-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-a-29372). Veřejná zakázka bude zadávána v Dynamickém nákupním systému na dodávky osobních vozidel (více informací zde: https://mfcr.ezak.cz/dns_display_5.html).
Zajištění inzerce v celostátním tisku za účelem propagace Fondů EHP a Norska na roky 2019 – 2022 č. 2
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-012913 | Služby | 800 000,00 Kč |
Místo plnění: Inzerce v celostátním tištěném deníku.
Předmětem veřejné zakázky jsou služby zveřejnění výzev a/nebo propagace Fondů EHP a Norska. Zveřejnění výzev a/nebo propagace spočívá: a) v grafickém zpracování výzev/článků (tj. korektury textů, grafické úpravy textů, fotografií a log) na základě podkladů od zadavatele pro zajištění uveřejnění dle bodu c), b) v nákupu inzertní plochy v celostátním tištěném deníku, c) v zajišťování zveřejnění článků včetně fotografií a log v celostátním tištěném deníku. PODROBNĚJI VIZ POPIS V ODST. II.2.4 TOHOTO FORMULÁŘE.
Obnova technologií SAN a diskových polí
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-007953 | Dodávky | neuvedeno |
- Nákup dvou primárních diskových polí a jednoho backup pole řady Enterpise dle technické specifikace; - Nákup 8 ks SAN switch zařízení dle technické specifikace; - Implementace a integrace zakoupeného HW do stávajícího prostředí ICT Ministerstva financí; - Migrace dat ze starých diskových polí na nová disková pole; - Technická podpora výrobce dodaného zařízení po dobu platnosti smlouvy v režimu 24 hod x 7 dní; - Servisní podpora pro daná zařízení po dobu platnosti smlouvy v rozsahu 25 MD v průběhu 5 let; - Opce na dokoupení diskové kapacity podle technické specifikace po dobu platnosti smlouvy.
Dynamický nákupní systém na dodávky osobních vozidel
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-008478 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.
Předmětem jednotlivých veřejných zakázek budou dodávky osobních vozů, na klasický benzínový či naftový pohon, vozidel na alternativní pohon (tj. CNG a elektromobilů) pro MF a Pověřující zadavatele (kterými mohou být subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v České republice). Centrální zadavatel bude v zakázkách pořizovat vozy dle technického standardu osobních vozidel (aktuální znění je dostupné na: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/centralni-nakup-statu/komoditni-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-a-29372). Veřejné zakázky budou zadávány v Dynamickém nákupním systému na dodávky osobních vozidel (více informací zde: https://mfcr.ezak.cz/dns_display_5.html). Zadavatel vyzývá dodavatele vozů VŠECH TOVÁRNÍCH ZNAČEK, aby si podali žádost o účast do Dynamického nákupního systému na dodávky osobních vozidel. Zadavatel vyzývá ZEJMÉNA DODAVATELE VOZŮ NA CNG, aby si podali žádost o účast do dynamického nákupního systému.
Centrální nákup licencí a maintenance SAP
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2019-043394 | Služby | neuvedeno |
Předmětem tohoto oznámení je uveřejnění předběžné tržní konzultace k plánované veřejné zakázce na centrální nákup produktů SAP pro veřejnou správu. Primárně by měla být poptávána maintenance již stávajících produktů. V závislosti na výsledku předběžné tržní konzultace může dojít k doplnění o nákup licencí produktů SAP. Cílem centrálního zadavatele je seskupit izolované poptávky veřejné správy a pořizovat plnění za výhodnějších cenových podmínek. V rámci předběžné tržní konzultace bude řešena vhodná definice předmětu plnění, pověřující zadavatelé, nastavení smluvních podmínek atp. Centrální zadavatel není v současné době schopen s ohledem na neurčený rozsah plnění a množství zapojených pověřujících zadavatelů stanovit předpokládanou hodnotu veřejné zakázky. Lze však očekávat, že za dobu trvání rámcové dohody (48 měsíců) přesáhne 1 mld. Kč.
Poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort MF 2021+ opakovaná
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-002037 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika. Předmětem veřejné zakázky budou také roamingové služby.
Předmětem veřejné zakázky bude poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort Ministerstva financí, tj. Ministerstvo financí (MF) a jeho resortní organizace - Generální finanční ředitelství (GFŘ), Generální ředitelství cel (GŘC), Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM), Kancelář finančního arbitra (KFA), Státní tiskárna cenin (STC), Státní pokladna Centrum sdílených služeb (SPCSS) a Finanční analytický úřad (FAÚ).
Poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort MF překlenovací
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-002706 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika. Předmětem veřejné zakázky budou také roamingové služby.
Předmětem veřejné zakázky bude poskytování mobilních telekomunikačních služeb pro resort Ministerstva financí, tj. Ministerstvo financí (MF) a jeho resortní organizace - Generální finanční ředitelství (GFŘ), Generální ředitelství cel (GŘC), Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM), Kancelář finančního arbitra (KFA), Státní tiskárna cenin (STC), Státní pokladna Centrum sdílených služeb (SPCSS) a Finanční analytický úřad (FAÚ).
Rámcová dohoda na dodávky osobních automobilů v rámci společného nákupu
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-005107 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.
Předmětem veřejné zakázky je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v ČR). Centrální zadavatel bude v této veřejné zakázce pořizovat automobily kategorie 1B a 2A dle standardů osobních vozidel. Kupující bude oprávněn k automobilu v kupní smlouvě také předplatit pravidelný servis. Technická specifikace se bude řídit dle standardů osobních vozidel aktuálních v době zadávání veřejné zakázky. Předpokládá se aktualizace standardů, současné znění standardů je dostupné zde: https://www.mfcr.cz/cs/verejny-sektor/smart-governance/spolecny-nakup/zavazne-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-na-b-22894 CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST NA PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACI KONTAKTOVALI, kontakty jsou uvedeny v oddíle II.2.14) Další informace.
Centrální nákup osobních vozidel na hybridní a elektrický pohon - Předběžná tržní konzultace
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-024944 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.
Předmětem veřejné zakázky (nebo veřejných zakázek, dále jen "VZ") je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí v pozici centrálního zadavatele a Pověřující zadavatele (kterými mohou být jakékoliv subjekty veřejnoprávního charakteru se sídlem v ČR). Centrální zadavatel bude v této VZ pořizovat kategorie automobilů s hybridním pohonem (plug in hybridy). Výsledkem zadávacího řízení (nebo zadávacích řízení) bude uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem. Odběratelé budou oprávněni k automobilu v kupní smlouvě předplatit také servisní služby. Cílem tohoto předběžného oznámení je předběžná tržní konzultace na výše uvedené automobily, jejímž předmětem bude zejména vymezení nových technických specifikací kategorií pro automobily s hybridním pohonem, jež by následně měly být závazné pro všechna ministerstva a jejich resortní organizace. CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST KONTAKTOVALI. UVEDENY V ODDÍLE II.2.14).
Rámcová dohoda na dodávky osobních automobilů v rámci společného nákupu
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-014438 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.
Předmětem veřejné zakázky je dodávka osobních automobilů pro Ministerstvo financí a Pověřující zadavatele. Centrální zadavatel bude v této veřejné zakázce pořizovat automobily s běžným pohonem a s pohonem na CNG. Kupující bude oprávněn k automobilu v kupní smlouvě také předplatit pravidelný servis. Cílem tohoto předběžného oznámení je předběžná tržní konzultace na výše uvedené automobily, jejímž předmětem bude vymezení nových technických specifikací kategorií pro tyto automobily. Podrobnější informace naleznete v II.2.4) Popis zakázky: CENTRÁLNÍ ZADAVATEL ZÁROVEŇ VYZÝVÁ PŘÍPADNÉ ZÁJEMCE, ABY HO V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ÚČAST NA PŘEDBĚŽNÉ TRŽNÍ KONZULTACI KONTAKTOVALI, kontakty jsou uvedeny v oddíle II.2.14) Další informace.
Informační systém Zjednodušená evidence dotací II.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-025733 | Služby | 32 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je hlavní město Praha, zejména pak sídlo Zadavatele a sídlo poskytovatele technické infrastruktury - SPCSS, s.p., případně jiná místa na území ČR, na kterých se smluvní strany dohodnou.
Předmětem Veřejné zakázky je: Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD, zejména v článku III. Předmět smlouvy. Předmětem této veřejné zakázky není dodávka hardware. a) provedení díla spočívajícího v návrhu, vývoji, dodávce a implementaci informačního systému zjednodušené evidence dotací (dále jen „IS ZED“), včetně prvotní analýzy stávajícího prostředí Zadavatele, systémové integrace, datové migrace, testování, úprav systému, dokumentace k systému, školení uživatelů a poskytnutí potřebných uživatelských a vlastnických práv a souvisejících služeb (dále jen „Dílo“), b) provedení změn Díla před jeho dokončením v rozsahu až 150 člověkodnů, c) poskytování služeb správy a údržby (servisních služeb) IS ZED a d) poskytování služeb rozvoje IS ZED, limit počtu člověkodnů za služby rozvoje je stanoven na 150 člověkodnů ročně, s možností převést nevyčerpané množství těchto člověkodnů do následujícího kalendářního roku.
Centrální nákup osobních vozidel na elektrický pohon - Předběžná tržní konzultace
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2021-046356 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.
Ministerstvo financí hodlá realizovat centrální nákup vozidel na elektrický pohon pro subjekty veřejné správy. Výsledkem zadávacích řízení bude uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem pro každou kategorii elektromobilů. Předmětem veřejných zakázek bude dodávka elektromobilů a poskytování dvou kategorií servisních služeb.
Pronájem (operativní leasing) osobních vozidel pro potřeby Auditního orgánu MF 2022 - 2025
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-002864 | Sluzby | neuvedeno |
Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele řádně a včas přenechat Zadavateli k dočasnému užívání 10 kusů osobních vozidel (dále jen „Vozidla“) a poskytovat Zadavateli k Vozidlům služby tzv. full service operativního leasingu. Cílem tohoto předběžného oznámení je PŘEDBĚŽNÁ TRŽNÍ KONZULTACE, jejímž účelem je příprava zadávacích podmínek způsobilých k získání co nejvíce relevantních nabídek. Zadavatel zamýšlí použít zjednodušené podlimitní řízení, případně otevřené řízení. Zadavatel upozorňuje, že v případě zjednodušeného podlimitního řízení by začátek zadávacího řízení nebyl oznámen ve Věstníku veřejných zakázek, ale pouze na profilu Zadavatele. Zadavatel zároveň vyzývá případné zájemce, aby ho v případě zájmu o účast na předběžné tržní konzultaci kontaktovali. Kontakty jsou uvedeny v Oddíle V.1).
Nákup silové části elektrické energie pro resort MF, ÚOOÚ a Úřad vlády
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-035855 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Česká republika
Nákup silové části elektrické energie na rok 2023 nízkého a vysokého napětí v předpokládaném souhrnném množství 50 158 MWh pro rok 2023, ve skladbě 17 899 MWh elektřiny v rámci sdružených služeb dodávky elektřiny v napěťové hladině nízkého napětí (1. část veřejné zakázky) a 32 259 MWh elektřiny v rámci sdružených služeb dodávky elektřiny v napěťové hladině vysokého napětí (2. část veřejné zakázky). Nákup bude prováděn pro Ministerstvo financí včetně resortních organizací MF (GFŘ, GŘC, ÚZSVM, SPCSS, STC), Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) a Úřad vlády.
Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2023+
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-038678 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Místem plnění budou pracoviště Centrálního zadavatele a jednotlivých Pověřujících zadavatelů na území ČR.
Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF: Jednotlivé položky předmětu Veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních objednávkách. a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů.
Centrální nákup osobních vozidel na běžný pohon kategorie 1A a 1B - Předběžná tržní konzultace
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-004108 | Dodávky | neuvedeno |
Místo plnění: Sídla centrálního a pověřujících zadavatelů.
Ministerstvo financí hodlá realizovat v průběhu roku 2023 pro subjekty veřejné správy centralizované zadávání na nákup (a případně i servis) osobních vozidel formou uzavření rámcových dohod s jedním dodavatelem na jeden až dva roky, a to pro každou kategorii vozidel samostatně. Předmětem této tržní konzultace jsou kategorie vozidel na běžný pohon 1A a 1B dle technického standardu vozidel dostupného zde: https://www.mfcr.cz/cs/o-ministerstvu/hospodareni-resortu/verejne-zakazky/spolecny-nakup/zavazne-technicke-standardy/technicky-standard-osobnich-vozidel-22894.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
3328001/0710 Zveřejněn 11.04.2013 | |
19-3328001/0710 Zveřejněn 02.04.2013 | |
27-3328001/0710 Zveřejněn 02.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.11.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 27.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2015Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2015Projekt dokončen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2015Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 20.02.2015Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 09.05.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 14.04.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2013Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 04.01.2013Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2012Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2012Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2012Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 02.01.2012Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 02.01.2012Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 19.09.2011Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 27.07.2011Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2011Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2011Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 31.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.11.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 15.11.2010Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 25.10.2010Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 25.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.07.2010Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2010Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 07.12.2009Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2008Projekt dokončen
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt v realizaci
Operační program Technická pomoc 2021 - 2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU