MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM
Oficiální název: Regionální knihovna Karviná, příspěvková organizace
DIČ: CZ00306355
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: kze8w39
Kontakty
- 596 318 620
- 558 849 503
- micka@rkka.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-11:30 | 12:00-18:00 |
Úterý | 08:00-11:30 | 12:00-18:00 |
Středa | 08:00-11:30 | 12:00-18:00 |
Čtvrtek | 08:00-11:30 | 12:00-18:00 |
Pátek | 08:00-11:30 | 12:00-18:00 |
Sobota | 09:00-13:00 | Zavřeno |
Neděle | 09:00-13:00 |
Kontaktní osoby
- Leona Hasníková - vedoucí
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-3425740227/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
REGIONÁLNÍ KNIHOVNA KARVINÁ - Centrum 2299/16, Mizerov, KarvináNejbližší pobočky
REGIONÁLNÍ KNIHOVNA KARVINÁ - Masarykovo nám. 9/7, Fryštát, Karviná133 mREGIONÁLNÍ KNIHOVNA KARVINÁ - tř. Osvobození 1636/39, Nové Město, Karviná905 m
REGIONÁLNÍ KNIHOVNA KARVINÁ - Čsl. armády 2954/2, Hranice, Karviná1,95 km
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Regionální knihovna
Ing. Erika Kramná, tel.:558849514e-mail: knihovna@rkka.cz
poptat práci
Směnnost: | Dvousměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 17. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 11 555 Kč/měsíc do 16 610 Kč/měsíc |
Pracovník informačního centra Pracovní náplň: " zajišťování provozu infocentra (podávání informací, prodej zboží a služeb) " zajišťování průvodcovské činnosti historickým centrem města Karviné " editování a aktualizace multimediálních zařízení na území města Karviné " průběžná aktualizace turistického portálu www.karvinainfo.cz , správa webových stránek " zajišťování propagace města Karviné a turistického regionu Požadavky: " ukončené vyšší nebo střední vzdělání v oboru cestovní ruch/turismus výhodou " praxe v oboru cestovní ruch/turismus vítána " komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita " organizační schopnosti, schopnost pracovat v týmu " znalost místní historie a geografie " znalost anglického a/nebo německého jazyka na komunikační úrovni, znalost polského jazyka výhodou - " přeshraniční spolupráce Nabízíme: " pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na neurčito " pracovní úvazek 0,50 " místo výkonu práce: Karviná " nástup možný od 17. 5. 2025 " odpovídající platové ohodnocení v souladu s nařízením vlády 466/2025 Sb. " zaměstnanecké výhody " kreativní a smysluplnou práci a prostor pro seberealizaci " skvělý pracovní tým a podporu osobního rozvoje " pružnou pracovní dobu, 25 dní dovolené, 3 dny volna navíc dle kolektivní smlouvy Přihlašování do výběrového řízení: Strukturovaný životopis zasílejte do 21. 3. 2025 na e-mail knihovna@rkka.cz. Do předmětu zprávy napište heslo "Výběrové řízení - pracovník městského informačního centra". Upozornění Kandidáta/ku bude vybírat výběrová komise z přihlášek doručených do 21. 3. 2025. V případě, že výběrová komise doporučí přihlášku do dalšího kola, bude kandidát pozván k dalším kolům výběrového řízení. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno e-mailem. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoli v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Podáním dokumentů knihovník souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji. Další informace: personální úsek RKK, tel. 558 849 514, e-mail: erika.kramna@rkka.cz.
Regionální knihovna Karviná - Fryštát
Ing. Erika Kramná, tel.:558849514e-mail: erika.kramna@rkka.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: " komplexní vedení účetnictví účetní jednotky " koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih " zpracování agendy DPH, kontrolního hlášení DPH Požadavky: " ukončené vyšší nebo úplné střední vzdělání s maturitou " znalost zákona o účetnictví, zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a Českých účetních standardů " znalost zákona o DPH " praxe v podvojném účetnictví " znalost účetnictví příspěvkových organizací výhodou " odbornost, komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita Nabízíme: " pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na neurčito " pracovní úvazek 1,00 " místo výkonu práce: Karviná " nástup možný od 1. 7. 2025 " odpovídající platové ohodnocení v souladu s nařízením vlády 466/2024 Sb. " zaměstnanecké výhody " podporu osobního rozvoje " pružnou pracovní dobu, 25 dní dovolené, 3 dny volna navíc dle kolektivní smlouvy Životopis zasílat na e-mail tel. kontakt: od 8.00 hod. do 15.00 hod.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.09.2010Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU