MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Bruntál
Kontakty
- 554 706 525
- mic@mubruntal.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-16:30 | |
Úterý | 08:00-16:30 | |
Středa | 08:00-16:30 | |
Čtvrtek | 08:00-16:30 | |
Pátek | 08:00-16:30 | Zavřeno |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
letní sezóna | ||
Pondělí | 08:00-16:30 | |
Úterý | 08:00-16:30 | |
Středa | 08:00-16:30 | |
Čtvrtek | 08:00-16:30 | |
Pátek | 08:00-16:30 | Zavřeno |
Sobota | 09:00-16:00 | |
Neděle | 09:00-16:00 |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-525771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
525771/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
230111021/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1387749378/2700 DPH účet, zveřejněn 31.10.2024 | ![]() |
Ústředí
Činnosti firmy
- městské informační centrum
Volná pracovní místa
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo: Úředník/ce – právník/čka, oddělení právní, personální a organizační, odboru kancelář tajemníka na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 12. nástup: 1.12.2025, případně dle dohody Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz Písemnou přihlášku lze podat do 20.10.2025
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 000 Kč/měsíc do 48 000 Kč/měsíc |
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo: Úředník/ce – sociální pracovník/ce, oddělení sociálně-právní ochrany dětí, odbor sociálních věcí na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 11. nástup: možný ihned, příp. dle dohody Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz. Písemnou přihlášku lze podat do 13.10.2025
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo: Úředník/ce – referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 9. nástup: listopad 2025, případně dle dohody Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz Písemnou přihlášku lze podat do 9.10.2025.
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 43 000 Kč/měsíc |
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo: Úředník/ce - referent/ka dopravních přestupků, Odboru dopravně správních agend na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 10. Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz Písemnou přihlášku lze podat do 10.10.2025.
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Nepřetržitý provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 47 000 Kč/měsíc |
Co u nás nabízíme: • Stabilní celoroční zaměstnání na dobu neurčitou a jistota pravidelného příjmu bez ohledu na vývoj ekonomiky, platíme včas včetně všech odvodů • Dlouhodobá pracovní perspektiva • Zaměstnanecké benefity na zdravotní, kulturní a sportovní aktivity v průměrné hodnotě 13 200 Kč/rok • Elektronické stravenky v hodnotě 150 Kč • 5 týdnů dovolené + navíc 5 dní indispozičního volna • Očkování proti rizikovým chorobám zdarma • Půlroční, celoroční a mimořádné odměny • Při splnění zákonných podmínek po 15 odsloužených letech nárok na odchodné • Možnost přidělení městského bytu • Možnost získání zbrojního průkazu • Práce s novými technologiemi Platové podmínky: • Náborový příspěvek 100 000 Kč • Průměrná výše měsíčního hrubého příjmu strážníka 47 000 Kč (dle odpracované doby a uznané praxe) Plat strážníka se skládá z těchto položek: • Základní tarif • Rizikový příplatek • Příplatek za směnnost • Příplatky za práci v noci • Příplatky za práci v sobotu, v neděli a ve svátek • Osobní příplatek • Pravidelné finanční odměny • finanční odměny při životních výročích Základní požadavky: - občan České republiky - starší 21 let - střední vzdělání s maturitní zkouškou - způsobilá k právním úkonům - bezúhonnost - spolehlivost - tělesná a duševní způsobilost dle zák. č. 553/1991 Sb. Pokud splňujete tyto základní podmínky pošlete: • přihlášku k výběrovému řízení, kde uvedete: - jméno, příjmení, titul, rodné příjmení - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého bydliště, kontaktní adresu, telefon, případně email - číslo občanského průkazu - datum, podpis K přihlášce doložte: • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadním zaměstnání a odborných znalostech a dovednostech • čestné prohlášení o splnění podmínky spolehlivosti ve smyslu § 4b zákona č. 553/1991 Sb. ne starší než 3 měsíce Přihlášku s přiloženými doklady lze podat osobně na podatelně MěÚ Bruntál nebo ji odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu c9vbr2k nebo poštou na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 Bruntál. Uchazeč bere na vědomí a podáním přihlášky souhlasí s tím, že Městská policie Bruntál je oprávněna k ověření pravdivosti čestného prohlášení o splnění podmínky spolehlivosti dle ustanovení § 4b a bezúhonnosti dle ustanovení § 4a zákona č. 553/1991 Sb.: 1. pořídit si opis z evidence přestupků vedené Rejstříkem trestů nebo údaj z jiné evidence, ve které jsou vedeny údaje o spáchaných přestupcích nebo o jednáních, která mají znaky přestupků, podle § 4b odstavce 1 zákona č. 553/1991 Sb., 2. k ověření bezúhonnosti si vyžádat opis z evidence Rejstříku trestů. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu a MěP podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje starosta města Bruntál. Další informace k přihlášce a výběrovému řízení Vám poskytne Pavla Kafurová Cikánková, referent oddělení, tel.: 554 706 340, e-mail: pavla.kafurovacikankova@mubruntal.cz
Město Bruntál
Podatelna, tel.:554706111e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 43 000 Kč/měsíc |
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo: Úředník/ce - investiční referent/ka, oddělení investic a dotací, odboru správy majetku, investic a dotací na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál zařazení v platové třídě: 9. - 10. Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz Písemnou přihlášku lze podat do 20.10.2025.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 05.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.02.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2016Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.04.2015Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 30.01.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 27.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 26.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 21.02.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 02.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2010Projekt nedokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 17.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.06.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 09.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU