MĚSTSKÁ POLICIE Zábřeh
Oficiální název: Město Zábřeh
DIČ: CZ00303640
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: hk9bq2f
Kontakty
- 583 411 594 - velitel
- 737 518 492
- straznici@mp.zabreh.cz
Provozní doba
Pondělí | 07:00-19:00 | Otevřeno |
Úterý | 07:00-19:00 | |
Středa | 07:00-19:00 | |
Čtvrtek | 07:00-19:00 | |
Pátek | 07:00-19:00 | |
Sobota | 07:00-19:00 | |
Neděle | 07:00-19:00 |
Kontaktní osoby
- Bc. Václav Doubrava - velitel
Bankovní účty
188491170/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
188491226/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
188491576/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
Město Zábřeh
Martina Poláchová, tel.:583468241e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
referent/ka oddělení životního prostředí Městského úřadu Zábřeh (pracovník ochrany ovzduší) Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: srpen 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Požadavky pro podání přihlášky: - vzdělání v oblasti ochrany životního prostředí, ekologie či veřejné správy výhodou - orientace v právních předpisech týkajících se ochrany ovzduší - praxe v oboru nebo ve veřejné správě vítána - zvláštní odborná způsobilost v ochraně ovzduší výhodou - ochota soustavně se vzdělávat a učit novým předpisům - efektivní komunikace, zodpovědnost, samostatnost, důslednost, aktivní přístup, flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič Hlavní zaměření činnosti: - komplexní výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší v rozsahu stanoveném zákony a jejich prováděcími předpisy - kontrola kvality ovzduší v ORP Zábřeh, zpracovávání a vyhodnocování získaných dat Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání - 5 dnů indispozičního volna - stabilní zaměstnání ve veřejné správě na dobu neurčitou - týmovou spolupráci a odbornou podporu ze strany kolegů, průběžné vzdělávání - příjemný pracovní kolektiv, stabilní pracovní kolektiv Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) Personální výběrové řízení proběhne ve středu dne 25.06.2025 v odpoledních hodinách. Uchazečům, kteří budou vybráni k pohovorům, bude předem zaslán e-mail s bližšími informacemi. Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - ochrana ovzduší" (s termínem doručení nejpozději dne 23.06.2025) nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - ochrana ovzduší" nejpozději do 23.06.2025 do 17:00 hodin nebo - prostřednictvím datové schránky ID hk9bq2f s označením přihlášky "PVŘ - ochrana ovzduší" nejpozději do 23.06.2025 nebo - elektronicky na e-mailovou adresu personalni@muzabreh.cz s označením "PVŘ - ochrana ovzduší" nejpozději do 23.06.2025. Bližší informace k pozici podá Ing. Květoslava Hýblová, vedoucí oddělení životního prostředí, tel.: 583 468 254 nebo 731 465 547, e-mail: kvetoslava.hyblova@muzabreh.cz.
Město Zábřeh - prac.
Mgr. Martina Poláchová, tel.:583468241e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Město Zábřeh prodlužuje personální výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákona o úřednících ÚSC"), na obsazení pracovní pozice referent/ka oddělení sociálně-právní ochrany dětí (OSPOD)Městského úřadu Zábřeh terénní pracovník/pracovníce Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: srpen 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru, nejlépe však vysokoškolské vzdělání zaměřené na sociální oblast, příp. právo nebo speciální pedagogiku Požadavky pro podání přihlášky: - znalost právních norem nutných k výkonu povolání sociálního pracovníka, zejména zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, 89/2012 Sb., občanský zákoník (část týkající se rodinného práva), zákona č. 500/2004 Sb., správní řád v platném znění - ZOZ na úseku sociálně-právní ochrany dětí, případně rozhodnutí o uznání rovnocennosti vzdělání výhodou - výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, asertivita, flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost - schopnost samostatného rozhodování a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti výhodou - dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Outlook) - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání - 5 dnů indispozičního volna Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - Hlavní zaměření činnosti: - realizace zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - OSPOD" (s termínem doručení nejpozději dne 14.07.2025) nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - OSPOD" nejpozději do 14.07.2025 do 17:00 hodin nebo prostřednictvím datové schránky ID hk9bq2f s označením přihlášky "PVŘ - OSPOD" nejpozději do 14.07.2025 nebo elektronicky na e-mailovou adresu personalni@muzabreh.cz s označením "PVŘ - OSPOD" nejpozději do 14.07.2025. Bližší informace k pozici podá Mgr. Hana Horčicová, vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí, tel: 583 468 127, hana.horcicova@muzabreh.cz.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.12.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU