MĚSTSKÁ POLICIE Tišnov
Kontakty
- 603 577 252
- 731 127 453
- policie@tisnov.cz
Provozní doba
úřední hodiny | ||
Pondělí | zavřeno | |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 07:00-17:00 | |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Jiří Sokol - vedoucí
Webové prezentace
Bankovní účty
19-1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-2576400217/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9005-1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Neurčeno |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Bližší informace k uvedené pracovní pozici ochotně podá Jiří Sokol, vedoucí strážník MP Tišnov, tel. 731 127 453, e-mail jiri.sokol@tisnov.cz VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice: Strážník Městské policie Tišnov NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 50.000 Kč! Uchazeč musí splňovat předpoklady dle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů: •Státní občanství ČR, •středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •zdravotní způsobilost k výkonu oprávnění a povinností strážníka dle zákona 553/1991 Sb., •věk minimálně 21 let, •bezúhonnost v souladu s § 4a zákona č. 553/1991 Sb., •spolehlivost v souladu s § 4b zákona č. 553/1991 Sb. Další požadavky: •Řidičské oprávnění skupiny „B“, aktivní řidič, •tělesná a duševní způsobilost. Výhodou je: •Platné Osvědčení o odborné způsobilosti strážníka obecní (městské) policie, •praxe u městské (obecní) policie nebo Policie ČR, •uživatelská znalost PC, •platný zbrojní průkaz sk. D. Informace k pracovnímu poměru: Po přijetí do pracovního poměru se uchazeči stávají zaměstnanci Města Tišnova. Pokud nejsou držiteli platného Osvědčení o odborné způsobilosti strážníka obecní (městské) policie, budou zařazeni jako čekatelé do rekvalifikačního kurzu, kde ve Středisku odborné přípravy budou připravováni na povolání strážník. Rozsah výcviku čekatele a strážníka je stanoven vyhláškou MV č. 418/2008 Sb. Součástí rekvalifikačního kurzu je rovněž výcvik čekatelů k používání služební zbraně a donucovacích prostředků. Odbornou způsobilost čekatele ověřuje zkušební komise Ministerstva vnitra formou zkoušky. Po úspěšném vykonání zkoušky vydá Ministerstvo vnitra Osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů podle zákona č. 553/1991 Sb., o obecní policii. Zaměstnanecké benefity: •stabilní zaměstnání a finanční jistota, •péče o odborný rozvoj, prohlubování a zvyšování kvalifikace, •dovolená v délce 5 týdnů, •pracovně-lékařská péče, •příspěvek na stravování, •příspěvek na penzijní připojištění, •4 dny placeného indispozičního volna (sick days), •benefitový program Up •permanentka do posilovny. Nabízíme: •náborový příspěvek ve výši 50.000 Kč (bude vyplacen za podmínky setrvání strážníka v řadách MP Tišnov nejméně 4 roky a dalšími podmínkami dle smlouvy o poskytnutí náborového příspěvku) Platové podmínky se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění (8. platová třída, zvláštní příplatek, osobní příplatek, příplatky za směnnost, práci v SO, NE a v noci. V případě nutnosti rekvalifikačního kurzu, 7. platová třída, po dobu trvání kurzu.). Nástup: Od 1. 8. 2025 nebo dle dohody. Pracovní poměr na dobu určitou, po zapracování na dobu neurčitou. ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO: 23.7.2025 - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 Tišnov - osobně na podatelnu MěÚ Tišnov do 18.6.2025 – do 17:00 hod. Obálku označte slovy: „VŘ – strážník MP Tišnov - NEOTVÍRAT“. -v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení. -k přihlášce připojte strukturovaný životopis, prohlášení o bezúhonnosti a spolehlivosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. -před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana osobních údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Informatik – správce sítě (Odbor správních a vnitřních věcí) - na dobu neurčitou Popis pozice: Zajišťování a odpovědnost za: •zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat; •zajišťování servisu a údržby kancelářské techniky, správy počítačové sítě, správy serverů a softwarového vybavení; •zajišťování školení na práci s vybranými SW a bezpečné chování v on-line prostředí. Požadavky: •min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru; •obecná orientace v informačních technologiích; •znalost administrace OS Windows 10, 11; •znalost SW MS Office 2016 a vyšší; •znalost technické angličtiny; •zodpovědnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce; •flexibilita, samostatnost, ochota; •schopnost pracovat pod zátěží; •dobré komunikační schopnosti, schopnost poradit, vysvětlit; •prezentační dovednosti, schopnost školit pracovníky MěÚ; •znalost problematiky správy sítí výhodou; •znalost zásad kybernetické bezpečnosti výhodou; •znalost administrace OS Windows server 2016 výhodou; •znalost správy Active Directory výhodou; •orientace v systémech veřejné správy výhodou (ISDS, CzechPoint, CRV, RŽP, Portál občana) •znalost virtualizace (VMware) výhodou; •morální bezúhonnost; •řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič). Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9 - 10 (tzn. 9. plat. třída: 29.120 Kč – 33.220 Kč; 10. plat. třída: 33.280 Kč – 35.770 Kč dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a benefitový program Up. Přihlášku je možné doručit do 16.7.2025 – do 17:00 hod.: -písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, -nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, -případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Informatik - NEOTVÍRAT“ - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 960 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Správce sportovišť města v rámci Odboru správy majetku a komunálních služeb Stručný popis pracovní pozice: •Správce sportovišť, tj. zajištění provozu a údržby areálu koupaliště a kluziště (v době sezóny), •opravy a údržba majetku města (mimo sezónu). Požadavky: •Střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední vzděláním s výučním listem, •zkušenosti s údržbářskými, vodoinstalatérskými, popř. zednickými pracemi výhodou, •samostatnost, spolehlivost, schopnost jednat s lidmi, •řidičský průkaz sk. B, •dobrý zdravotní stav, •čistý trestní rejstřík. V době sezóny se jedná o dvousměnný provoz včetně víkendů. Nástup dle dohody. Nástupní plat min. od 24.960 Kč. Po zapracování osobní příplatek. Nabízíme zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a benefitový program Up. Stručný životopis: •předejte na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346 (lze i vhodit do schránky na této budově) nebo •zašlete na adresu: Město Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 Tišnov, obálku označte slovy „Správce sportovišť města“ případně •na e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz Termín uzávěrky příjmu životopisů: 16.7.2025 V životopise uveďte zejména: jméno, příjmení, datum narození, místo trvalého pobytu, dosažené vzdělání, předchozí praxi a telefonní spojení. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit tuto výzvu kdykoliv v jejím průběhu.
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 38 720 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9-10 (tzn. 29.120 Kč – 38.570 Kč dle vzdělání a uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a benefitový program Up. Přihlášku je možné doručit do 16.7.2025 – do 17:00 hod.: -písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, -nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, -případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka ODŽÚ – zkušební komisař, technik - NEOTVÍRAT“. - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce; aktuální výpis z karty řidiče – bez záznamu za posledních 5 let; a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Město Tišnov
Bc. Ormston Kristina DiS., tel.:549 439 715e-mail: kristina.ormston@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě. •úřednická zkouška pro obor státní služby, jehož součástí je územní plánování nebo zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou, jinak nutná do 18 měsíců od nástupu, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; vše ve znění pozdějších předpisů), •dobrá znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. „B“ – aktivní řidič, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita. Předpoklady: Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 11 (tzn. 33.280 Kč – 38.570 Kč dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a benefitový program Up. Přihlášku je možné doručit do 14.7.2025 – do 17:00 hod.: -písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, -nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, -případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OÚP - NEOTVÍRAT“. - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 29.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU