MĚSTSKÁ POLICIE Pečky
Oficiální název: Město Pečky
DIČ: CZ00239607
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 8zwbr8t
Kontakty
- 722 963 999
- mp@pecky.cz
Provozní doba
úřední hodiny | ||
Pondělí | 07:15-15:45 | |
Úterý | 07:15-15:45 | |
Středa | 07:15-15:45 | |
Čtvrtek | 07:15-15:45 | |
Pátek | 07:15-15:45 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Oto Poidinger
Webové prezentace
Bankovní účty
19-1621191/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1621191/0100 DPH účet, zveřejněn 10.09.2013 | ![]() |
504328309/0800 DPH účet, zveřejněn 10.09.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- městská policie
Volná pracovní místa
Město Pečky
Pavlína Bc. Nepovímová DiS, tel.:321 785 051, 607 025 406Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka. Kvalifikační požadavky: Požadavky na vzdělání a praxe dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo - fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě. Další požadavky: - vítána je zkouška odborné způsobilosti v oblasti stavebního řádu, - orientace ve stavebním zákoně, orientace ve správním řádu, - řidičské oprávnění pro skupinu „B“ – aktivní řidič, - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost, - organizační a komunikační schopnosti, - vysoké pracovní nasazení, - uživatelská znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, internet. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, - druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, - e-mailová adresa uchazeče, - datum a podpis uchazeče. Přílohy přihlášky: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Nabízíme: - 5 dnů indispozičního volna - sickdays, - benefit karta, - příspěvek na penzijní připojištění, - stravenky. Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte nejpozději do 16.06.2025 do 17:00 hodin na adresu: Městský úřad Pečky, tajemnice MěÚ, Masarykovo nám. 78, 289 11 Pečky. Datová schránka: 8zwbr8t. Obálku označte slovy „Výběrové řízení – referent odboru stavebního – neotevírat“. K výběrovému řízení budou pozvánky rozeslány na e-mail uvedený v přihlášce. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, popř. nevybrat žádného uchazeče.
Město Pečky
Pavlína Bc. Nepovímová DiS, tel.:321 785 051, 607 025 406Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Zákonné předpoklady podle § 4 zákona: věk nad 18 let, občan ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka. Kvalifikační požadavky: - úplné střední vzdělání (zakončené maturitní zkouškou) nebo vyšší. Hlavní předmět činnosti: - spolupráce při tvorbě a aktualizaci strategických dokumentů a rozvojových plánů města, jejich implementaci, monitoringu a hodnocení - zapracování principů bezpečné a udržitelné dopravy do plánovacích dokumentů, podpora projektů zaměřených na zvyšování bezpečnosti a kvality života, - monitoring dotačních výzev, ověřování způsobilosti, příprava a administrace dotačních žádostí včetně práce v dotačních systémech, - komunikace s poskytovateli dotací, projektanty, úřady, dodavateli a dalšími partnery, - příprava zadávací dokumentace, organizace výběrových řízení a práce s profilem zadavatele, - koordinace a monitoring projektů ve všech fázích realizace, - administrativní, evidenční a archivační činnosti související s agendou. Výhodou: - zkušenosti z oblasti strategického řízení a plánování, - zkušenosti z oblasti zadávání veřejných zakázek a dotačního managementu, - znalost profilů zadavatele, dotačních systémů, práce ve věstníku veřejných zakázek, - orientace v položkových rozpočtech a projektových dokumentacích. Další požadavky: - řidičský průkaz skupiny B, - znalost práce na PC - word, excel, outlook, internet, apod., - organizační a komunikační dovednosti, - schopnost rychlé orientace v nové problematice, - organizační schopnosti, spolehlivost a loajalita, - schopnost týmové práce a zároveň samostatnost. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, - druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, - e-mailová adresa uchazeče, - datum a podpis uchazeče. Přílohy přihlášky: - strukturovaný životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Platové zařazení: 9. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce a Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pracovněprávní vztah: pracovní úvazek 40 hodin týdně, na dobu neurčitou (po dohodě možno i zkrácený úvazek). Termín nástupu do pracovního poměru na dobu neurčitou: ihned nebo dohodou. Nabízíme: - 5 dnů indispozičního volna - sickdays, - benefit karta, - příspěvek na penzijní připojištění, - stravenky. Přihlášku s požadovanými doklady zasílejte nejpozději do 16.06.2025 do 17:00 hodin na adresu: Městský úřad Pečky, Masarykovo nám. 78, 289 11 Pečky. Datová schránka: 8zwbr8t. Obálku označte slovy „Výběrové řízení – referent odboru investic a rozvoje – neotevírat“. K výběrovému řízení budou pozvánky rozeslány na e-mail uvedený v přihlášce. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, popř. nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.03.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.05.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.01.2021Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 14.02.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.08.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.07.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.12.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.10.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 25.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.08.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.05.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 18.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU