Městská policie Liberec
Oficiální název: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
DIČ: CZ00262978
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 7c6by6u
Kontakty
- 775 881 391 - oksek Františkov, Růžodol I
- 773 746 737 - okrsek Horní a Dolní Hanychov
- okrsek1@mp.liberec.cz
- okrsek4@mp.liberec.cz
Kontaktní osoby
- David Fischer - okrsek 1
- Ondřej Pelc - okrsek 4
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
Městská policie Liberec - 1. máje 108/48, Liberec III-Jeřáb, LiberecNejbližší pobočky
Městská policie Liberec - Burianova 1070, Liberec VI-Rochlice, Liberec3,06 kmMěstská policie Liberec - Lidové sady 425/1, Liberec I-Staré Město, Liberec3,73 km
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 6. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 31 360 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: min. střední vzdělání s maturitní zkouškou. Popis prac. činnosti: Ve spolupráci s Katastrálním úřadem pro Liberecký kraj, KP Liberec, řeší nesoulad zapsaného stavu v katastru nemovitostí se skutečným stavem u nemovitostí ve vlastnictví Statutárního města Liberec, a to na základě výsledku revize katastru nemovitostí. V této souvislosti úzce spolupracuje s místně příslušným stavebním úřadem a dalšími orgány státní správy, např. odborem životního prostředí. Dále řeší vypořádání nezapsaných nemovitostí v majetku Statutárního města Liberec, zastupuje Statutární město Liberec při předání vytyčených hranic pozemků POD. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); znalost katastru nemovitostí (orientace v katastrální mapě, informace na listu vlastnictví apod.); dobrá úroveň komunikačních a organizačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; pečlivost, důslednost a samostatnost při práci; aktivní přístup k řešení problémů, schopnost systematické a koncepční práce; uživatelská znalost práce s PC; řidičský průkaz sk. B. Uvítáme: znalost geometrických plánů. Pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, poté předpoklad změny PP na dobu neurčitou. Pracovní poměr na dobu určitou, po dobu rodičovské dovolené. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 5.1.2026. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 18. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu. Popis prac. činnosti: Řídí a koordinuje činnost oddělení, metodicky vede podřízené pracovníky. Vykonává státní správu pro obvod rozšířené působnosti Magistrátu města Liberec při správním rozhodování a dozorové činnosti v silniční dopravě a silničním hospodářství. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka; splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem); řídící a organizační schopnosti, psychická odolnost, časová flexibilita; znalost příslušných zákonů a správních předpisů; velmi dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka); uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme (není podmínkou): předchozí praxi ve vedoucí funkci, v dané oblasti a ve veřejné správě; složení zkoušek zvláštních odborných způsobilostí v silniční dopravě, v drážní dopravě a při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství, popř. zkoušku odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 30.1.2026. Výběrové řízení proběhne v únoru 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání (dle § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavebního zákona): vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, právo, nebo; autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo; autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství. Popis prac. činnosti: Provádění správních řízení a úkonů, které přísluší obecnému stavebnímu úřadu obce s rozšířenou působností, v postavení oprávněné úřední osoby. Zajišťování agendy správních opatření, vyjádření, stanovisek a sdělení v rozsahu kompetence obecného stavebního úřadu podle stavebního zákona a právních předpisů vydaných k jeho provádění a spolupůsobení při výkonu rozhodnutí vydaných odborem Stavební úřad Magistrátu města Liberec (výkon stavebního úřadu v působnosti územně členěného statutárního města). Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka); uživatelská znalost práce s PC. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy výše zmíněných vysokých škol. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 31.12.2025. Výběrové řízení proběhne v lednu 2025 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 31 360 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání (dle § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavebního zákona): střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost, nebo; vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava, nebo; autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství. Popis prac. činnosti: Provádění správních řízení a úkonů, které přísluší obecnému stavebnímu úřadu obce s rozšířenou působností, v postavení oprávněné úřední osoby. Zajišťování agendy správních opatření, vyjádření, stanovisek a sdělení v rozsahu kompetence obecného stavebního úřadu podle stavebního zákona a právních předpisů vydaných k jeho provádění a spolupůsobení při výkonu rozhodnutí vydaných odborem Stavební úřad Magistrátu města Liberec (výkon stavebního úřadu v působnosti územně členěného statutárního města). Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka); uživatelská znalost práce s PC. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy výše zmíněných středních škol. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 31.12.2025. Výběrové řízení proběhne v lednu 2025 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Městský obvod Liberec - Vratislavice nad Nisou
Bc. Lukáš Kajínek, tel.:482 428 831, 482 428 810e-mail: Kajinek.lukas@vratislavice.cz, prace@vratislavice.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 2. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: - státní občan ČR, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt - dosažení věku 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání českého jazyka Požadavky uchazeče: - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe v oblasti knihovnictví nebo kulturních zařízení a center výhodou - znalost anglického nebo německého jazyka výhodou - časová flexibilita nutná - dobré organizační a komunikační schopnosti - kreativní myšlení - dobrá znalost práce s PC - řidičský průkaz skupiny B výhodou - samostatnost při vykonávání práce - vysoká zodpovědnost a důslednost při vykonávání práce - odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení Platové zařazení: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce. Místo výkonu práce: Městský obvod Liberec - Vratislavice nad Nisou, statutární město Liberec Nástup do pracovního poměru: dohodou Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní úvazek: plný pracovní úvazek Popis pracovní činnosti: zaměstnanec zabezpečuje komplexní vedení provozu knihovny a spolkového centra IGI Vratislavice, včetně odpovědnosti za zajištění odborné specializované knihovnické a informační práce. Zaměstnanec plánuje a koordinuje provoz knihovny a prostor spolkového centra IGI Vratislavice, včetně přípravy a realizace dramaturgického programu, personálního vedení pracovníků centra, provozně-ekonomické řízení centra a výkon dalších prací a činností dle pracovní náplně. Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat: - přesné označení pozice, na kterou se uchazeč hlásí, - jméno, příjmení, titul, - datum a místo narození, - státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, - telefonní spojení a e-mail, - datum a podpis uchazeče, - povinné přílohy k přihlášce: - strukturovaný životopis obsahující údaje o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze nahradit prostou fotokopií, ověřenou kopii dokladu je nutné předložit před uzavřením pracovní smlouvy) - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, originál výpisu je nutné předložit před uzavřením pracovní smlouvy) - písemný souhlas se zpracováním, uchováním a poskytnutím osobních údajů třetím osobám - koncepce fungování knihovny a spolkového centra IGI VRATISLAVICE v rozsahu max. 2 stran formátu A4 Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro podání přihlášek uchazečů je 02.01.2026 ve 12:00. Způsoby podání přihlášky: - osobně na sekretariátu Úřadu městského obvodu Liberec - Vratislavice nad Nisou - poštou na adresu Městský obvod Liberec - Vratislavice nad Nisou, Tanvaldská 50, 463 11 Liberec 30 - datovou schránkou (ID DS p7vb6nr)
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání technického nebo ekonomického směru (se zaměřením na bytovou správu výhodou). Popis prac. činnosti: Koordinuje činnost oddělení, které zajišťuje pronájem bytů a ubytování nízkého standardu z vlastnictví statutárního města Liberec a kompletní administrativní správu městského bytového fondu. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); řídící a organizační schopnosti; orientace v příslušných zákonných normách vztahujících se ke správě a údržbě majetku, bytové správě a v právních předpisech týkajících se povinností obce jako vlastníka nemovitostí, popřípadě stavebním řízení, provozu a správě nemovitostí; dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; uživatelská znalost práce s PC; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka). Uvítáme: praxi ve veřejné správě, v podnikové agendě nebo při správě majetku apod. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105 do 31.12.2025. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Dohoda o provedení práce |
| Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské, případně i vyšší odborné vzdělání se zaměřením na oblast památkové péče nebo související obor. Popis prac. činnosti: Provádění odborných činností zejména dle zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči a zákona č. 122/2004 Sb., o válečných hrobech a pietních místech v rozsahu svěřeném obecním úřadům obcí s rozšířenou působností, včetně projednávání přestupků dle uvedených zákonů a zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); dobré komunikační schopnosti pro jednání s fyzickými a právnickými osobami; uživatelská znalost práce s PC; řidičský průkaz sk. B. Uvítáme: praxi v oboru, znalost problematiky státní památkové péče a orientaci v právních předpisech v oblasti veřejné správy. Pracovní poměr na dobu určitou - zástup po dobu rodičovské dovolené. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně: Liberecká radnice, č. dv. 107, 105 do 20. 1. 2026. Výběrové řízení proběhne v lednu/únoru 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání technického směru. Popis prac. činnosti: Komplexně vykonává činnosti správce komunikací v majetku SML, mimo prohlídek komunikací a souvisejícím zadáváním oprav v rámci běžné údržby. Spolupracuje na vyjádřeních k záležitostem o zvláštním užívání veřejných prostranství po technické stránce. Ve spolupráci s DI Policie ČR, příslušnými útvary magistrátu města a správcem komunikací je garantem oblasti dopravního značení ve městě Liberci. Spolupracuje při likvidaci pojistných událostí v případech odpovědnosti SML jako vlastníka komunikací. Zajišťuje chod Rekreačního a sportovního areálu Vesec. Zajišťuje fyzickou likvidaci autovraků. Zajišťuje činnost SML jakožto stavebníka oprav, úprav a rekonstrukcí součástí a příslušenství komunikací. Zajišťuje podklady k veřejným soutěžím souvisejícím s přípravou a realizací stavebních akcí. Pro akce a projekty v kompetenci odboru vypořádává vlastnické vztahy. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); řídící a organizační schopnosti (nejméně dvouletá praxe ve vedoucí funkci); orientace v příslušných zákonných normách vztahujících se ke správě veřejného majetku (správa komunikací a veřejného osvětlení) a v právních předpisech týkajících se povinností obce jako vlastníka komunikací, odpovědnosti za škodu související s veřejným majetkem apod.; dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; uživatelská znalost práce s PC; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka). Uvítáme: praxi ve veřejné správě, v podnikové agendě nebo při správě majetku apod. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105 do 31.12.2025. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 31 360 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: min. střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru. Popis prac. činnosti: Příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic. Shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace a zpracování zadávacích listů. Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Provádění technického dozoru stavebníka. Příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); orientace v projektové a ve výkresové dokumentaci pozemních staveb; dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; uživatelská znalost práce s PC; samostatnost, odpovědnost, pečlivost při práci, příjemné vystupování, schopnost rychlého a věcného rozhodování. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy středních škol technického směru. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Pracovní poměr na dobu určitou po dobu 1 rok, poté předpoklad změny PP na dobu neurčitou. Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně: Liberecká radnice, č. dv. 107, 105 do 30. 12. 2025. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci Volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Dohoda o provedení práce |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 31 360 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: min. střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického směru. Popis prac. činnosti: Účtuje na úseku účetnictví pohledávek a závazků, na úseku zúčtovacích vztahů k odběratelům, dodavatelům a státním institucím. Kontroluje vývoj příjmů z pokut a poplatků. Sleduje a eviduje pohyb finančních operací a stavu finančních prostředků na bankovních účtech a kontroluje bankovní zůstatky a hotovost. Dohledává nejasnosti a přeúčtovává chybně směrované platby. Spolupracuje při kontrole správnosti účetních závěrek. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); znalost problematiky účetnictví, vítán je přehled o rozpočtových pravidlech ÚSC a rozpočtové skladbě; osobnostní předpoklady, důslednost, přesnost a pečlivost; uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme (není podmínkou) praxi v oblasti ekonomiky. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně: Liberecká radnice, č. dv. 107, 105 do 31. 12. 2025. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v některém z oborů zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Popis prac. činnosti: Výkon státní správy v přenesené působnosti - sociální práce s dětmi, u kterých se objevily výchovné problémy, zanedbávají školní docházku, požívají alkohol nebo návykové látky. Účast na přestupkovém řízení vedeném proti mladistvému, v trestním řízení vedeném proti mladistvému a řízení o činech jinak trestných u dětí mladších 15 let. Provádění šetření, sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní výchovy. Účast na jednáních soudu pro mládež. Poskytování poradenství rodičům. Podávání příslušných návrhů a podnětů soudu. Koordinace poskytování soiálních služeb. Poskytování sociálního poradenství. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); znalost příslušných zákonných norem; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty; samostatnost při práci; psychická odolnost; vysoká pečlivost a důslednost; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka); uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme: praxi v sociální oblasti. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy výše uvedených studijních oborů. Pracovní poměr na dobu určitou, po dobu rodičovské dovolené. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 5.1.2026. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v některém z oborů zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Popis prac. činnosti: Výkon státní správy v přenesené působnosti - zajišťování agend na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny. Stanovení opatření k zajištění ochrany dítěte. Provádění šetření, sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní výchovy. Účast na jednáních u soudu, podávání příslušných návrhů a podnětů soudu. Poskytování poradenství a výkon dalších činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); znalost příslušných zákonných norem; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty; samostatnost při práci; psychická odolnost; vysoká pečlivost a důslednost; uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme: praxi v sociální oblasti. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy výše uvedených studijních oborů. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 5.1.2026. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v některém z oborů zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Popis prac. činnosti: Výkon státní správy v přenesené působnosti zaměřené na děti týrané, zneužívané a zanedbávané - sociální práce s dětmi a rodinami, kde se vyskytuje domácí násilí. Provádění šetření, sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní výchovy. Účast na jednáních soudu, spolupráce s Policií ČR. Poskytování poradenství rodičům. Podávání příslušných návrhů a podnětů soudu. Koordinace poskytování sociálních služeb. Poskytování sociálního poradenství. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); znalost příslušných zákonných norem; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty; samostatnost při práci; psychická odolnost; vysoká pečlivost a důslednost; řidičský průkaz skupiny B; uživatelská znalost práce s PC. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy výše uvedených studijních oborů. Pracovní poměr na dobu určitou, po dobu rodičovské dovolené. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 5.1.2026. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v některém z oborů zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Popis prac. činnosti: Výkon státní správy v přenesené působnosti - zajišťování agend na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny. Stanovení opatření k zajištění ochrany dítěte. Provádění šetření, sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní výchovy. Účast na jednáních u soudu, podávání příslušných návrhů a podnětů soudu. Poskytování poradenství a výkon dalších činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); znalost příslušných zákonných norem; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty; samostatnost při práci; psychická odolnost; vysoká pečlivost a důslednost; uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme: praxi v sociální oblasti. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy výše uvedených studijních oborů. Pracovní poměr na dobu určitou, po dobu rodičovské dovolené. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 5.1.2026. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Ing. Petra Nováková, tel.:485 243 760e-mail: novakova.petra@magistrat.liberec.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 840 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v některém z oborů zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Popis prac. činnosti: Výkon státní správy v přenesené působnosti - zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na úseku specializované agendy Náhradní rodinné péče. Vyhledávání dětí, kterým je potřeba zajistit péči v náhradním rodinném prostředí formou pěstounské péče nebo osvojení. Vyhledávání osob vhodných stát se pěstouny, pěstouny na přechodnou dobu, osvojiteli. Sledování vývoje dětí, které byly svěřeny do výchovy jiné osoby odpovědné za výchovu dítěte, vývoj dětí v pěstounské péči a v pěstounské péči na přechodnou dobu. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka); znalost příslušných zákonných norem; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty; samostatnost při práci; psychická odolnost; vysoká pečlivost a důslednost; uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme: praxi v sociální oblasti. Pracovní místo je vhodné i pro absolventy výše uvedených studijních oborů. Pracovní poměr na dobu určitou, po dobu rodičovské dovolené. Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby. Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 5.1.2026. Výběrové řízení proběhne v lednu 2026 (termín bude upřesněn). Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení (Praha)
28.02.2019 - 03.03.2019
stánek PAV 4 / 424
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 055
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.08.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.11.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 10.10.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 17.03.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.11.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.05.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.02.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 10.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.05.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.12.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 04.12.2017Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.09.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.02.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.02.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.06.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 10.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.12.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 23.05.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 09.04.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 17.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.08.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.05.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 18.02.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.12.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 16.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 10.10.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.07.2012Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.12.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.10.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 19.08.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.05.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 02.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 22.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 30.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2010Projekt nedokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 12.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.10.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 09.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.11.2008Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 15.10.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU




