Městská policie Česká Lípa
Oficiální název: Město Česká Lípa
DIČ: CZ00260428
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bkfbe3p
Kontakty
- 156
- 487 881 256
- 487 881 151 - ředitel
- 605 532 169
- mp@mucl.cz
- podatelna@mucl.cz
Kontaktní osoby
- Mgr. Vladimír Jeník - ředitel
Webové prezentace
Bankovní účty
19-1229421/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
43-4051920227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
Volná pracovní místa
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká Lípa, tel.:podatelna@mucl.czSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na území správního obvodu města Česká Lípa, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Druh práce: referentka / referent sociálně-právní ochrany Místo výkonu práce:Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 10. - 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 24 790 Kč do 38 570 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 33 280 Kč. K platovému tarifu je přiznán zvláštní příplatek dle § 129 zákoníku práce a může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 3. 11. 2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené do 9/2027 Kvalifikační požadavky a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání dle ustanovení § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, -znalost související legislativy (zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí a jeho novelizované podoby, správní řád) a sociálních agend, -komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost, -výborná znalost práce s MS Office, -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič výhodou. Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle § 1 odst. 1 písm. n) vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta / e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance. Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky do: 10. 10. 2025 - 12:00 hodin Říká se, že děti jsou budoucností národa. Přidejte se proto do našeho týmu sociálních pracovníků oddělení sociálně-právní ochrany a ovlivněte tak budoucnost - dětí i tu svoji. Způsob podání přihlášky: -písemně v obálce označené "VŘ referent sociálně-právní ochrany" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa, -elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu výběrového řízení toto řízení zrušit bez uvedení důvodu.
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká Lípa, tel.:podatelna@mucl.czSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 5. 1. 2026 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: Administrativní pracovník - spisová služba a archivnictví. Komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty, včetně zpracování návrhů vnitřních předpisů (zejména spisového řádu). Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 23 110 Kč do 33 220 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 29 120 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 5. 1. 2026, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem). Kvalifikační předpoklady: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -znalost související legislativy (zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, -znalost zásad vedení spisové služby, vč. elektronické a práce s dokumenty (uživatelská znalost elektronické spisové služby od společnosti VERA výhodou), -schopnost zpracovávat vnitřní předpisy (zejména spisový řád, skartační plán, interní metodiky), -uživatelská znalost práce na PC (MS Office, elektronická spisová služba), -praxe v oblasti spisové služby nebo archivnictví výhodou, -schopnost samostatné i týmové práce, -komunikační dovednosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta / e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 10. 10. 2025 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: -písemně v obálce označené "VŘ referent spisovny" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa, -osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa, -elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu výběrového řízení toto řízení zrušit bez uvedení důvodu.
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká Lípa, tel.:podatelna@mucl.czSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 3. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: -poskytování základního sociálního poradenství jak ambulantně v prostorách Městského centra podpory (MCP), tak i přímo v terénu -poskytování intenzivnější podpory domácnostem, které jsou ohroženy ztrátou bydlení v přirozeném bydlení Druh práce: sociální pracovník Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 10. - 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 24 790 Kč do 38 570 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 33 280 Kč. K platovému tarifu je přiznán zvláštní příplatek dle § 129 zákoníku práce a může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 3. 11. 2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu projektu "Posílení sociální práce ve městě Česká Lípa" do 28. 2. 2027 Kvalifikační požadavky a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání dle ustanovení § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů -znalost související legislativy -komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B výhodou Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 10. 10. 2025 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: -písemně v obálce označené "VŘ sociální pracovník projektu" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa, -elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu výběrového řízení toto řízení zrušit bez uvedení důvodu.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.10.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.03.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU