MĚSTSKÁ KNIHOVNA Bystřice pod Hostýnem
Oficiální název: Město Bystřice pod Hostýnem
DIČ: CZ00287113
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: vqqbu36
Kontakty
- 573 501 977
- 603 197 996
- knih@mubph.cz
Provozní doba
| dospělí | ||
| Pondělí | zavřeno | |
| Úterý | 08:30-18:00 | Svátek Den vzniku Československa - provozní doba se může lišit |
| Středa | zavřeno | |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | 08:30-18:00 | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
| děti | ||
| Pondělí | 09:00-16:30 | |
| Úterý | zavřeno | |
| Středa | 09:00-16:30 | |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | zavřeno | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
| internet | ||
| Pondělí | 09:00-16:00 | |
| Úterý | 08:30-18:00 | Svátek Den vzniku Československa - provozní doba se může lišit |
| Středa | 09:00-16:00 | |
| Čtvrtek | 09:00-12:00 | |
| Pátek | 08:30-18:00 | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno | |
Kontaktní osoby
- Jana Rolincová - vedoucí knihovny
Webové prezentace
Bankovní účty
86-2999550217/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
43-644920267/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 |
|
27-1477670217/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 |
|
43-7506870267/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 |
|
27-1477660297/0100 DPH účet, zveřejněn 17.03.2016 |
|
Provozovatel
Činnosti firmy
- knihovna
Volná pracovní místa
Město Bystřice pod Hostýnem
Mgr. Monika Myšková, tel.:573 501 926e-mail: monika.myskova@mubph.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 41 520 Kč/měsíc |
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Vykonávaná činnost: zajišťování činnosti úřadu územního plánování v obci s rozšířenou působností - Požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti: Podmínka vzdělání: * autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství * vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování * vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie vysoké pracovní nasazení, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, důslednost, dobré komunikační schopnosti, výborná znalost práce na PC (MS Office, Internet), orientace v programech GIS nebo CAD, řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič), samostatnost a aktivní přístup k řešení problémů, schopnost zvládat psychickou zátěž - Výhody, ke kterým může být přihlédnuto: praxe v oboru územně plánovací činnosti ve veřejné správě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování nebo stavebního řádu, znalost právních předpisů na úseku územního plánování a stavebního řádu - Nabízíme: zaškolení v průběhu adaptace, další vzdělávání a profesní rozvoj, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích - Předpokládaný nástup je leden 2026 (případně dle dohody), Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou, Platová třída: 11. - 12. dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. - Náležitosti přihlášky uchazeče: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče - Doklady, které je nutné doložit k přihlášce: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, přihlášku k výběrovému řízení a řestné prohlášení naleznete na webových stránkách města: https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027 - Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení. * Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do 07.11.2025 (včetně) * Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem) *Způsob a místo podání písemné přihlášky: Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – referent/ka ÚP“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy * Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: podatelna@mubph.cz Bližší informace k výběrovému řízení zodpoví: Mgr. Monika Myšková, personalistka a právnička, tel. 573 501 926, e-mail: Monika.Myskova@mubph.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení, případně dle předchozí domluvy. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou po uplynutí lhůty skartovány.
Město Bystřice pod Hostýnem
Mgr. Monika Myšková, tel.:573 501 926e-mail: monika.myskova@mubph.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Vykonávaná činnost: zajišťování státní správy lesů dle lesního zákona a souvisejících předpisů - Požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti: Podmínka vzdělání: * vysokoškolské vzdělání ve studijním programu v oblasti vzdělávání lesnictví a dřevařství nebo právo, nebo * úplné střední odborné vzdělání lesnického směru, nebo * alespoň 5 let praxe s vykonáváním správních činností na úseku lesního hospodářství, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, pečlivost a důslednost, týmový duch, dobré komunikační schopnosti a aktivní přístup k řešení problémů, ochota vzdělávat se, schopnost zvládat psychickou zátěž, znalost práce na PC (MS Office, Internet), řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič) - Výhody, ke kterým může být přihlédnuto: praxe v oboru lesnictví nebo ve veřejné správě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku lesního hospodářství - Nabízíme: zaškolení v průběhu adaptace, další vzdělávání a profesní rozvoj, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích - Předpokládaný nástup je leden 2026 (případně dle dohody), Doba trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou, Platová třída: 10. dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. - Náležitosti přihlášky uchazeče: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče - Doklady, které je nutné doložit k přihlášce: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, přihlášku k výběrovému řízení a řestné prohlášení naleznete na webových stránkách města: https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027 - Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení. * Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do 14.11.2025 (včetně) * Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se zaručeným elektronickým podpisem) * Způsob a místo podání písemné přihlášky: Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – referent/ka lesní hospodářství“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy * Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: podatelna@mubph.cz Bližší informace k výběrovému řízení zodpoví: Mgr. Monika Myšková, personalistka a právnička, tel. 573 501 926, e-mail: Monika.Myskova@mubph.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení, případně dle předchozí domluvy. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou po uplynutí lhůty skartovány.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.11.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.09.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.08.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2016Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.11.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.06.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.10.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.05.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





