Město Zábřeh
Oficiální název: Město Zábřeh
DIČ: CZ00303640
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: hk9bq2f

Kontakty
- 583 468 111
- 583 468 218 - starosta
- 583 468 216 - místostarosta
- 583 468 261 - odbor vnitřních věcí
- 583 468 239 - odbor finanční
- 583 468 208 - odbor informatiky
- 583 468 223 - odbor občanskosprávních agend
- 583 468 245 - odbor rozvoje a územního plánování
- 583 468 247 - odbor správní
- 583 468 202 - odbor technické správy
- posta@muzabreh.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr., RNDr. František John, Ph.D. - starosta
- Josef Klimek - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
188491170/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
188491226/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
188491576/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Provozovny
DŮM S PEČOVATELSKOU SLUŽBOU Zábřeh - Nerudova 2082/7, ZábřehMĚSTSKÁ KNIHOVNA Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, Zábřeh
MĚSTSKÁ POLICIE Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, Zábřeh
PENZION HNĚVKOV - Hněvkov č. 70, Zábřeh
Pobočka
Město Zábřeh - náměstí Osvobození 345/15, ZábřehČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Zábřeh
Martina Poláchová, tel.:583468241e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 29 120 Kč/měsíc |
- komplexní práce na podatelně a pokladně MěÚ Zábřeh - zajišťování souhrnné agendy kontaktního místa veřejné správy (CzechPOINT) Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) Podání přihlášky do 9.7.2025 do 17 hodin. Bližší informace k pozici podá Bc. Veronika Kašparová, vedoucí Odboru informatiky, tel: 583 468 200, 605 853 385, e-mail: veronika.kasparova@muzabreh.cz.
Město Zábřeh - prac.
Mgr. Martina Poláchová, tel.:583468241e-mail: martina.polachova@muzabreh.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 14. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Město Zábřeh prodlužuje personální výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákona o úřednících ÚSC"), na obsazení pracovní pozice referent/ka oddělení sociálně-právní ochrany dětí (OSPOD)Městského úřadu Zábřeh terénní pracovník/pracovníce Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: srpen 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru, nejlépe však vysokoškolské vzdělání zaměřené na sociální oblast, příp. právo nebo speciální pedagogiku Požadavky pro podání přihlášky: - znalost právních norem nutných k výkonu povolání sociálního pracovníka, zejména zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, 89/2012 Sb., občanský zákoník (část týkající se rodinného práva), zákona č. 500/2004 Sb., správní řád v platném znění - ZOZ na úseku sociálně-právní ochrany dětí, případně rozhodnutí o uznání rovnocennosti vzdělání výhodou - výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, asertivita, flexibilita při řešení pracovních úkolů, spolehlivost, pečlivost - schopnost samostatného rozhodování a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti výhodou - dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Outlook) - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Nabízíme: - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu a na regeneraci sil - příspěvek na penzijní připojištění - možnost dalšího vzdělávání - 5 dnů indispozičního volna Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - Hlavní zaměření činnosti: - realizace zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění Místo výkonu práce: Zábřeh Místo, způsob a lhůta pro podání přihlášky: - poštou na adresu: Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, s označením obálky "NEOTEVÍRAT - PVŘ - OSPOD" (s termínem doručení nejpozději dne 14.07.2025) nebo - osobně na podatelně Městského úřadu Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 v uzavřené obálce s označením "NEOTEVÍRAT - PVŘ - OSPOD" nejpozději do 14.07.2025 do 17:00 hodin nebo prostřednictvím datové schránky ID hk9bq2f s označením přihlášky "PVŘ - OSPOD" nejpozději do 14.07.2025 nebo elektronicky na e-mailovou adresu personalni@muzabreh.cz s označením "PVŘ - OSPOD" nejpozději do 14.07.2025. Bližší informace k pozici podá Mgr. Hana Horčicová, vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí, tel: 583 468 127, hana.horcicova@muzabreh.cz.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-031122 | Dodávky | 15 287 217,00 Kč |
Místo plnění: Budova I, Masarykovo nám 510/6, Zábřeh Budova II, náměstí Osvobození 15, Zábřeh
Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku na jednotlivé části. Projekt je financován prostředků IROP a součástí zadávací dokumentace jsou také obecné podmínky výzvy, viz: https://irop.mmr.cz/cs/irop-2021-2027/temata/egovernment-a-kyberbezpecnost Podrobnosti viz zadávací dokumentace. Zakázka je v souladu s § 35 zákona o zadávání veřejných zakázek rozdělena na následující 4 části: 1) Část 1: Portál občana 2) Část 2: Portál úředníka 3) Část 3: Automatizace nastavení práv a portál identit 4) Část 4: Dodávka a implementace infrastruktury Aktuálně je zadávána část 1, 2, 3 a 4. V rámci tohoto zadávacího řízení proto může účastník podat nabídku na část 1, 2, 3 nebo 4 zakázky, případně na dvě, tři či všechny tyto části. V rámci každé části zakázky musí být účastníkem nabídnuto vždy kompletní plnění dané části zakázky, a to v souladu s podmínkami této zadávací dokumentace. Předmětem plnění této zakázky je dodání plnění předpokládaného v rámci dotačního projektu „Automatizace procesů města Zábřeh“, reg. č. CZ.06.01.01/00/22_008/0000512.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-051452 | Dodávky | 13 070 000,00 Kč |
Místo plnění: Sídlo zadavatele, nevyplývá-li z povahy plnění něco jiného.
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka a implementace Ekonomického informačního systému (dále jen EIS). Včetně zajištění servisní podpory provozu předmětu veřejné zakázky po dobu 5 let od předání předmětu veřejné zakázky.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.12.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 06.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.12.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.07.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 07.08.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.02.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 31.03.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU