MĚSTO Votice
Votice
259 01 Votice
Oficiální název: Město Votice
DIČ: CZ00232963
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 9gbbwng
Kontakty
- 317 830 111 - spojovatelka
- 317 830 180 - odbor finanční
- 317 830 194 - odbor správy majetku a investic
- 317 830 120 - odbor správních činností a dopravy
- 317 830 170 - odbor školství, kultury a sociálních věcí
- 317 830 151 - odbor výstavby a územního plánování
- 317 830 130 - odbor životního prostředí a památkové péče
- 317 812 505 - IC a MKC Votice
- 317 812 049 - městská policie
- 317 830 148
- 602 173 517 - služební
- podatelna@votice.cz
- jiri.slavik@votice.cz
- jan.kucera@votice.cz
- jaroslava.pokorna@votice.cz
- infocentrum@votice.cz
- mestska.policie@votice.cz - městská policie
Úřední hodiny
PO 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-15:00 hod.
PÁ 08:00-15:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Iva Malá - starostka
- Jaroslava Pokorná - místostarostka
- Jiří Slavík - místostarosta
Webové prezentace
Činnosti firmy
- městský úřad
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2021-004098 | Z2021-004098 | nen.nipez.cz |
F2012-337537 | 60056252 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Zajištění komplexního sběru, svozu a odstranění komunálního odpadu na území města Votice včetně místních částí
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004085 | Služby | 27 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je území města Votice a místní části.
Předmětem plnění veřejné zakázky je: Neoceněný položkový rozpočet, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace, je rozdělen na dvě tabulky a) a b). V tabulce a) jsou uvedeny položky pro svoz a odstranění odpadů včetně přechodu na D2D osady (pro přibližně první dva roky plnění od uzavření smlouvy). V tabulce b) jsou uvedeny položky pro svoz a odstranění odpadů po přechodu na D2D (pro další roky plnění od přechodu na D2D). V průběhu plnění předmětu této veřejné zakázky bude dodavatel postupně přecházet na systém svozu odpadů formou door to door. Dodavatel bude provádět činnosti uvedené v návrhu smlouvy dle pokynů zadavatele, tedy do přechodu na door to door systém dle přílohy č. 1 a) zadávací dokumentace a od přechodu dle přílohy č. 1 b) zadávací dokumentace. V přechodném období, ve kterém bude svoz realizován zčásti dle obou systémů, bude dodavatel vykazovat činnost dle skutečné realizace. Zadavatel má právo určovat a měnit místa a četnosti svozů. Dodavatel zajistí provoz sběrných dvorů. Provozní řády musí mít ve stejném rozsahu služeb a časů, jako jsou současné provozní řády současného provozovatele (přílohy 4 zadávacích podmínek). SD skládka - nájemce skládky umožní provoz SD na základě podnájemní smlouvy na prostor skládky – nájem 30.000,- Kč/1 měsíc (souhlas vlastníka s podnájmem bude udělen), vzor podnájemní smlouvy tvoří přílohu ZD. a) svoz a odstranění směsného komunálního odpadu SD Luční – Bude uzavřena nájemní smlouvy, dle přílohy ZD. b) svoz a předání k dal
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Bankovní účty určené ke zveřejnění
19-320085349/0800 Zveřejněn 01.04.2013 | |
27-320085349/0800 Zveřejněn 01.04.2013 |
Zdroj: Registr plátců DPH