MĚSTO Ústí nad Orlicí

Sychrova 16
Ústí nad Orlicí
562 01 Ústí nad Orlicí 1

Oficiální název: Město Ústí nad Orlicí

IČ: 00279676
DIČ: CZ00279676
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bxcbwmg

Kontakty

  • 465 514 111 - ústředna
  • 465 514 236 - starosta
  • 465 514 235 - místostarosta
  • podatelna@muuo.cz

Úřední hodiny

Pondělí08:00-17:00
Úterýzavřeno
Středa08:00-17:00
Čtvrtekzavřeno
Pátekzavřeno
Sobotazavřeno
Nedělezavřeno

Kontaktní osoby

  • Petr Hájek - starosta
  • Jiří Preclík - místostarosta
  • Mgr. Pavel Svatoš - místostarosta
  • Matouš Pořický - místostarosta

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

19-420611/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
17636611/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100
8413260237/0100
DPH účet, zveřejněn 01.04.2013
0100

Související firmy

Pobočky
MĚSTO Ústí nad Orlicí - Dělnická 1405, Ústí nad Orlicí
MĚSTO Ústí nad Orlicí - Mírové nám. 7, Ústí nad Orlicí
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Ústí nad Orlicí - Kostelní 18, Ústí nad Orlicí

Činnosti firmy

Volná pracovní místa

Referent/ka přestupků v silniční dopravě Odboru dopravy, silničního hospodářství a správních agend Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Pracoviště a kontakty

Město Ústí nad Orlicí

Postup dle poznámky k VPM
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 29 120 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - projednávání přestupků v silniční dopravě a rozhodování o nich. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání, výjimečně střední vzdělání s maturitní zkouškou, a následné prokázání odborné způsobilosti zkouškou složenou u Ministerstva vnitra ČR, - do výběrového řízení se může rovněž přihlásit uchazeč, který požadavky na vzdělání splní až v době nástupu do zaměstnání, - výhodou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - komunikační schopnosti, zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost a pečlivost. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 16. 6. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 2/2025 – referent/ka přestupků odboru dopravy – neotvírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Ing. Jaroslav Škarka, MPA, vedoucí odboru dopravy, silničního hospodářství a správních agend MěÚ, tel.: 731436185, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774736563.

Referent/ka finančního odboru Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Pracoviště a kontakty

Město Ústí nad Orlicí

Postup dle poznámky k VPM
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 33 280 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve CHARAKTERISTIKA - metodická pomoc příspěvkovým organizacím zřízených městem, - zajišťování inventarizace majetku a závazků, - vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu pro příspěvkové organizace, které mají smlouvu s městem, - informování příspěvkových organizací o legislativních změnách v oblasti účetnictví a finančního hospodaření, - příprava podkladů pro rozhodování rady města týkající se schvalování rozpočtů a střednědobých výhledů PO, účetních závěrek PO, - zpracování předpisů, které se týkají hospodaření PO. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vyšší odborné vzdělání ekonomického směru, nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a pečlivost, - výhodou znalost mzdové problematiky, praxe na obdobné pozici, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 5/2054 – referent/ka finančního odboru – neotvírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Ing. Petra Brejšová, vedoucí finančního odboru, tel.: 736 472 689, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563.

Referent/ka útvaru personální a mzdové agendy Městského úřadu Ústí nad Orlicí pro zajišťování komunikace a vztahů k veřejnosti (public relation)
Pracoviště a kontakty

Město Ústí nad Orlicí

Postup dle poznámky k VPM
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 29 120 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - správa komunikačních kanálů a sociálních sítí města, včetně aplikace Mobilní rozhlas, - sestavení a pravidelná obnova press-kitů a média listů města Ústí nad Orlicí, - prezentace záměrů a výsledků města, - koordinace prezentace přijatých úředních rozhodnutí veřejnosti, - komunikace s veřejností, včetně správy obecné agendy stížností a podpora při zpracování odpovědí na podněty a stížnosti veřejnosti, - organizace a zajištění veřejných debat a tiskových konferencí, včetně jejich výstupů, - monitoring mediálních výstupů regionálních i celostátních médií, - koordinace mediálních výstupů příspěvkových organizací města, - zpracování výročních zpráv města, - zajištění interní komunikace městského úřadu, zpracování průzkumu spokojenosti a dotazníkových šetření, tvorba interního newsletteru, - příprava a organizační zajištění vydávání městského zpravodaje. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, - výborná znalost českého jazyka, zejména stylistiky, - výborné vyjadřovací schopnosti, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Word), - schopnost správy sociálních sítí, - samostatnost, spolehlivost, kreativita, flexibilita a pečlivost. VÝHODOU: - předchozí praxe při správě sociálních sítí, v oblasti médií či komunikace s veřejností, - znalost místního prostředí. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu MěÚ Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošta nebo podatelny MěÚ) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 3/2025 – referent/ka PAM – neotevírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563, Dana Pokorná, mediální koordinátorka, tel.: 604 263 254.

Referent/ka odboru stavebního úřadu Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Pracoviště a kontakty

Město Ústí nad Orlicí

Postup dle poznámky k VPM
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 9. 2025
Mzdové rozpětí:od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - výkon státní správy v rozsahu obecního úřadu obce s rozšířenou působností a obecního stavebního úřadu. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, nebo - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, - do výběrového řízení se může rovněž přihlásit uchazeč, který požadavky na vzdělání splní až v době nástupu do zaměstnání, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - řidičské oprávnění pro skupinu vozidel „B“, - zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost a pečlivost. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku označte: „Výběrové řízení č. 4/2025 – referent/ka odboru stavebního úřadu – neotvírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Petr Marčík, vedoucí odboru stavebního úřadu MěÚ, tel.: 465 514 239, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563.

Zdroj: Úřad práce

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

MĚSTO Ústí nad Orlicí


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.