MĚSTO Ústí nad Orlicí
Oficiální název: Město Ústí nad Orlicí
DIČ: CZ00279676
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bxcbwmg
Kontakty
- 465 514 111 - ústředna
- 465 514 236 - starosta
- 465 514 235 - místostarosta
- podatelna@muuo.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 08:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- Petr Hájek - starosta
- Jiří Preclík - místostarosta
- Mgr. Pavel Svatoš - místostarosta
- Matouš Pořický - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-420611/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
17636611/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
8413260237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Související firmy
Pobočky
MĚSTO Ústí nad Orlicí - Dělnická 1405, Ústí nad OrlicíMĚSTO Ústí nad Orlicí - Mírové nám. 7, Ústí nad Orlicí
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Ústí nad Orlicí - Kostelní 18, Ústí nad OrlicíČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Ústí nad Orlicí
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: prosinec 2024 nebo dle dohody CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: -pracovní činnosti na úseku agendy sociálně-právní ochrany dětí, zejména výkon agendy odborného specializovaného sociálního pracovníka dle ustanovení zákona č. 359/1999 Sb. o sociálně-právní ochraně dětí (zabezpečování sociální kurately pro děti a mládež spočívající zvláště v provádění opatření směřujících k odstranění, zmírnění nebo zamezení prohlubování anebo opakování poruch psychického, fyzického a sociálního vývoje dítěte), - zabezpečení agendy prevence kriminality (koordinace preventivních aktivit v rámci města, mapování situace a zjišťování potřeb, předkládání návrhů řešení, spolupráce se všemi dotčenými subjekty nejen na úrovni města, příprava a zpracování ročních programů a dlouhodobých koncepcí města, organizování komise prevence kriminality, zpracování projektů pro poskytnutí státní dotace a zajištění realizace a vyhodnocení). POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, event. vyšší odborné vzdělání, které splňuje předpoklady k výkonu povolání sociálního pracovníka podle ustanovení §110 zákona č. 108/2006 Sb., (způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, zdravotní a odbornou způsobilost dle cit. zákona), - znalost zákona č. 359/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdější předpisů, zákona č. 500/2004Sb. (správní řád), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 218/2003 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 292/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů, - znalost práce na PC (MS Office, MS Excel, MS Word, Power Point), - organizační a komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost, - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič, - výhodou předchozí pracovní působení na obdobné pozici, - nabízíme 5 týdnů dovolené, sick days, studijní volno, možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 14. 11. 2024 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 12/2024 – referent/ka odboru sociálních služeb – neotvírat.“ INFORMACE: - ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 18. 11. 2024. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce, - po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům doklady obsahující osobní údaje vráceny, - vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení, - oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na elektronické úřední desce na internetové adrese www.ustinadorlici.cz., Případné dotazy zodpoví: Mgr. Ivana Nečekalová, vedoucí odboru sociálních služeb, tel.: 465 514 512, Mgr. Sylva Heulerová, vedoucí oddělení SPOD, tel.: 465 514 517.
Město Ústí nad Orlicí
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1.1.2025 nebo dle dohody CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - zabezpečuje činnosti podle zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, (např. vedení registru vozidel, schvalování technické způsobilosti, přidělování registrační značky, dočasné vyřazování vozidel, trvalé vyřazování vozidel z registru vozidel, udělování oprávnění k provozování stanice měření emisí) a výkon státního odborného dozoru. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, výjimečně střední vzdělání s maturitní zkouškou, a následné prokázání odborné způsobilosti zkouškou složenou u Ministerstva vnitra ČR, - do výběrového řízení se může rovněž přihlásit uchazeč, který požadavky na vzdělání splní až v době nástupu do zaměstnání, - výhodou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - komunikační schopnosti, zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost a pečlivost, - nabízíme 5 týdnů dovolené, sick days, studijní volno, možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 23. 10. 2024 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 11/2024 – referent/ka registru vozidel odboru dopravy – neotvírat.“ INFORMACE: - ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 29. 10. 2024. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce, - po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům doklady obsahující osobní údaje vráceny, - k výběrovému řízení budou pozvánky rozeslány na e-mail uvedený v přihlášce, - vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodů zrušit, případně veškeré přijaté přihlášky odmítnout, a to kdykoliv v průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení, - oznámení o vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na elektronické úřední desce na internetové adrese www.ustinadorlici.cz., Případné dotazy zodpoví: Ing. Jaroslav Škarka, MPA, vedoucí odboru dopravy, silničního hospodářství a správních agend MěÚ, tel.: 731 436 185, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
7652340052001 | 60059829 | zakazky.muuo.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.02.2014Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.01.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.08.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.08.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU