MĚSTO Ústí nad Orlicí
Oficiální název: Město Ústí nad Orlicí
DIČ: CZ00279676
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bxcbwmg
Kontakty
- 465 514 111 - ústředna
- 465 514 236 - starosta
- 465 514 235 - místostarosta
- podatelna@muuo.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-17:00 |
Úterý | zavřeno |
Středa | 08:00-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno |
Pátek | zavřeno |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Petr Hájek - starosta
- Jiří Preclík - místostarosta
- Mgr. Pavel Svatoš - místostarosta
- Matouš Pořický - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-420611/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
17636611/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
8413260237/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
MĚSTO Ústí nad Orlicí - Dělnická 1405, Ústí nad OrlicíMĚSTO Ústí nad Orlicí - Mírové nám. 7, Ústí nad Orlicí
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Ústí nad Orlicí - Kostelní 18, Ústí nad OrlicíČinnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Ústí nad Orlicí
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - projednávání přestupků v silniční dopravě a rozhodování o nich. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání, výjimečně střední vzdělání s maturitní zkouškou, a následné prokázání odborné způsobilosti zkouškou složenou u Ministerstva vnitra ČR, - do výběrového řízení se může rovněž přihlásit uchazeč, který požadavky na vzdělání splní až v době nástupu do zaměstnání, - výhodou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - komunikační schopnosti, zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost a pečlivost. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 16. 6. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 2/2025 – referent/ka přestupků odboru dopravy – neotvírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Ing. Jaroslav Škarka, MPA, vedoucí odboru dopravy, silničního hospodářství a správních agend MěÚ, tel.: 731436185, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774736563.
Město Ústí nad Orlicí
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve CHARAKTERISTIKA - metodická pomoc příspěvkovým organizacím zřízených městem, - zajišťování inventarizace majetku a závazků, - vedení účetních knih, deníku, hlavní knihy, knihy analytické evidence, jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu pro příspěvkové organizace, které mají smlouvu s městem, - informování příspěvkových organizací o legislativních změnách v oblasti účetnictví a finančního hospodaření, - příprava podkladů pro rozhodování rady města týkající se schvalování rozpočtů a střednědobých výhledů PO, účetních závěrek PO, - zpracování předpisů, které se týkají hospodaření PO. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vyšší odborné vzdělání ekonomického směru, nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost a pečlivost, - výhodou znalost mzdové problematiky, praxe na obdobné pozici, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16 nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 5/2054 – referent/ka finančního odboru – neotvírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v termínu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Ing. Petra Brejšová, vedoucí finančního odboru, tel.: 736 472 689, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563.
Město Ústí nad Orlicí
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - správa komunikačních kanálů a sociálních sítí města, včetně aplikace Mobilní rozhlas, - sestavení a pravidelná obnova press-kitů a média listů města Ústí nad Orlicí, - prezentace záměrů a výsledků města, - koordinace prezentace přijatých úředních rozhodnutí veřejnosti, - komunikace s veřejností, včetně správy obecné agendy stížností a podpora při zpracování odpovědí na podněty a stížnosti veřejnosti, - organizace a zajištění veřejných debat a tiskových konferencí, včetně jejich výstupů, - monitoring mediálních výstupů regionálních i celostátních médií, - koordinace mediálních výstupů příspěvkových organizací města, - zpracování výročních zpráv města, - zajištění interní komunikace městského úřadu, zpracování průzkumu spokojenosti a dotazníkových šetření, tvorba interního newsletteru, - příprava a organizační zajištění vydávání městského zpravodaje. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, - výborná znalost českého jazyka, zejména stylistiky, - výborné vyjadřovací schopnosti, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Word), - schopnost správy sociálních sítí, - samostatnost, spolehlivost, kreativita, flexibilita a pečlivost. VÝHODOU: - předchozí praxe při správě sociálních sítí, v oblasti médií či komunikace s veřejností, - znalost místního prostředí. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu MěÚ Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošta nebo podatelny MěÚ) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku v levém horním rohu označte: „Výběrové řízení č. 3/2025 – referent/ka PAM – neotevírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563, Dana Pokorná, mediální koordinátorka, tel.: 604 263 254.
Město Ústí nad Orlicí
Postup dle poznámky k VPMSměnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.ustinadorlici.cz PRACOVNÍ POMĚR: na dobu neurčitou TERMÍN NÁSTUPU: 1. 9. 2025, dle dohody i dříve CHARAKTERISTIKA VYKONÁVANÉ ČINNOSTI: - výkon státní správy v rozsahu obecního úřadu obce s rozšířenou působností a obecního stavebního úřadu. POŽADAVKY NA UCHAZEČE: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, nebo - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, - do výběrového řízení se může rovněž přihlásit uchazeč, který požadavky na vzdělání splní až v době nástupu do zaměstnání, - znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel, MS Word), - řidičské oprávnění pro skupinu vozidel „B“, - zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost, samostatnost a pečlivost. LHŮTA, ZPŮSOB A MÍSTO DORUČENÍ PŘIHLÁŠEK: Přihlášku s přílohami doručte do 18. 6. 2025 buď osobně na podatelnu Městského úřadu Ústí nad Orlicí, Sychrova 16, nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu) na adresu: Městský úřad Ústí nad Orlicí Sychrova 16 562 24 Ústí nad Orlicí Uzavřenou obálku označte: „Výběrové řízení č. 4/2025 – referent/ka odboru stavebního úřadu – neotvírat.“ Ústní pohovory s uchazeči přihlášenými do výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 23. 6. 2025. Přesný termín pohovoru bude uveden v pozvánce, která bude uchazeči zaslána na e-mail uvedený v přihlášce. Případné dotazy zodpoví: Petr Marčík, vedoucí odboru stavebního úřadu MěÚ, tel.: 465 514 239, Mgr. Gabriela Mánková, tajemnice MěÚ, tel.: 774 736 563.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 25.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.02.2014Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 25.01.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 15.10.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.08.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.12.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.11.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.08.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU