Město Tišnov
Kontakty
- 549 439 711
- 549 439 773
- 549 439 811 - starosta
- 549 439 818 - místostarosta
- 603 803 786
- 608 080 590
- epodatelna@tisnov.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 07:00-17:00 |
Úterý | zavřeno |
Středa | 07:00-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno |
Pátek | 07:00-12:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Bc. Jiří Dospíšil - starosta
- Ing. Karel Souček - místostarosta
- Aleš Navrátil - místostarosta
- Mgr. Martin Sebera - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-2576400217/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9005-1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1425641/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
Město Tišnov - nám. Míru 346, TišnovMěsto Tišnov - Ráboňova 117, Tišnov
Provozovny
KOUPALIŠTĚ Tišnov - U Střelnice 366, TišnovMěstská policie Tišnov - Radniční 14, Tišnov
TIŠNOVSKÁ TELEVIZE - Mlýnská 152, Tišnov
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- TIŠNOVSKÉ NOVINY
Volná pracovní místa
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pracovní pozice: •Výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy, •výkon činností v oblasti krizového řízení, •zajištění činností souvisejících s chodem Bezpečnostní rady ORP Tišnov a Krizového štábu ORP Tišnov, •výkon vnitřní kontroly a veřejnosprávních kontrol hospodaření u příspěvkových organizací, •administrace a kontrola dotací, •zabezpečování a kontrola pořádání veřejných sbírek. Požadavky: •VŠ vzdělání, •znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečnostní problematiky výhodou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů; vše ve znění pozdějších předpisů), •velmi dobrá znalost práce s PC, •výborná znalost českého jazyka, •řidičský průkaz sk. „B“ – aktivní řidič, •morální bezúhonnost, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, •zkouška odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu. Předpoklady: Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR), od 18 let věku, způsobilý k právním úkonům, bezúhonný, ovládající jednací jazyk a splňující další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10-11 (tzn. 33.280 Kč - 38.570 Kč dle uznatelné praxe). Po zapracování osobní příplatek. Mezi zaměstnanecké benefity patří: 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a program Up Benefity. Přihlášku je možné doručit do 20.08.2025 – do 17:00 hod.: - písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 TIŠNOV, - nebo osobně na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346, 666 01 TIŠNOV, - případně prostřednictvím datové schránky, ID: qzjbhat, a to v zalepené obálce s textem: „VŘ – Referent/ka OKSVV – krizové řízení - NEOTVÍRAT“. - v přihlášce uveďte mimo jiné: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP, datum, podpis a telefonní spojení - k přihlášce připojte strukturovaný životopis, motivační dopis, prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - před uzavřením pracovní smlouvy doloží vybraný uchazeč originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce a originál dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Město Tišnov
Bc. Libuše Suchánková, tel.:+420 549 439 718e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Základní + praktická škola |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 960 Kč/měsíc |
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. MĚSTO TIŠNOV přijme pracovníka/pracovnici na Úklid a údržbu veřejného prostranství Stručný popis pracovní pozice: • Úklid a údržba veřejného prostranství a komunikací (udržování pořádku, sečení trávy, zimní údržba komunikací), • údržba městského mobiliáře a další činnosti. Požadavky: • Řidičský průkaz sk. B, příp. sk. T výhodou, • praxe s křovinořezem, • manuální zručnost, samostatnost, svědomitost, • dobrý zdravotní stav, • čistý trestní rejstřík. Nástup dle dohody. Nástupní plat min. od 24.960 Kč. Po zapracování osobní příplatek. Stručný životopis: • předejte na podatelnu MěÚ Tišnov, nám. Míru 346 (lze i vhodit do schránky na této budově) nebo • zašlete na adresu: Město Tišnov, nám. Míru 111, 666 01 Tišnov, případně • na e-mail: libuse.suchankova@tisnov.cz Termín uzávěrky příjmu životopisů: 27.8.2025 V životopise uveďte zejména: jméno, příjmení, datum narození, místo trvalého pobytu, dosažené vzdělání, předchozí praxi a telefonní spojení. Nabízíme zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek při životních a pracovních jubileích, 4 dny placeného indispozičního volna a benefitový program Up. Informace o náležitostech zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.tisnov.cz v sekci Městský úřad/ Ochrana os. údajů (GDPR). Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit tuto výzvu kdykoliv v jejím průběhu.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 03.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 29.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.09.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.08.2015Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 23.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 11.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 26.02.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU