Město Rakovník
Oficiální název: Město Rakovník
DIČ: CZ00244309
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: qb9bqrd
Kontakty
- 313 259 111 - ústředna
- 313 259 108 - starosta
- 313 259 115 - ekonomický odbor
- 313 259 127 - odbor správy majetku
- 313 259 137 - odbor vnitřních věcí
- 313 259 158 - odbor výstavby
- posta@murako.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-17:00 |
Úterý | zavřeno |
Středa | 08:00-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno |
Pátek | 08:00-12:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- PaedDr. Luděk Štíbr - starosta
- JUDr. Pavel Jenšovský - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
44074407/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
50045004/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
51005100/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
94-6717221/0710 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
271926278/0300 DPH účet, zveřejněn 02.02.2017 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
Město Rakovník - Na Sekyře 166, Rakovník II, RakovníkMěsto Rakovník - Nádražní 102, Rakovník II, Rakovník
Provozovny
JESLE - Na Sekyře 1765, Rakovník II, RakovníkMěstská policie Rakovník - Husovo náměstí 27, Rakovník I, Rakovník
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Rakovník - Husovo náměstí 114, Rakovník I, Rakovník
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Rakovník - V Hradbách 1856, Rakovník I, Rakovník
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Rakovník
Ing. Renáta Kameníková, tel.:313259121e-mail: rkamenikova@murako.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
Mzdové rozpětí: | od 32 680 Kč/měsíc do 44 570 Kč/měsíc |
Náplň práce: výkon kompetencí vyplývajících z funkce vedoucího odboru k podřízeným zaměstnancům vykonávajícím působnost odboru dle organizační struktury MěÚ, výkon povinností vedoucího odboru dle organizačního řádu MěÚ, komplexní zajištění výkonu státní správy dle zvláštních právních předpisů na úseku školství, památkové péče, válečných hrobů a pietních míst, pohřebnictví, přestupků ze zákona autorského a zákona o státní památkové péči, v samostatné působnosti plnění funkce zřizovatele příspěvkových organizací města na úseku školství a kultury, agenda dotačních programů v samostatné i přenesené působnosti aj. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (11. platová třída) + příplatek za vedení + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu, schopnost týmové práce a řízení pracovního kolektivu, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vzdělání zaměřené na oblast veřejné správy, právnického nebo ekonomického směru, praxe při výkonu veřejné správy, zkušenosti s řízením kolektivu, znalost obecně závazných právních předpisů, odborná způsobilost pro výkon činností v působnosti odboru, osvědčení o absolvování vzdělávání vedoucích úředníků, řidičský průkaz skupiny B a ochota řídit služební vozidlo výhodou. Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, možnost trvalého vzdělávání, podporu profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, školení, semináře, kurzy), příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří a další benefity. Písemné přihlášky zasílejte do 1.9.2025 na adresu: Město Rakovník, Husovo nám. 27, 269 18 Rakovník. K písemné přihlášce přiložte životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, čestné prohlášení o bezúhonnosti, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, popř. další doklady prokazující splnění výše uvedených požadavků. Více informací na www.mesto-rakovnik.cz (úřední deska)
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-057384 | Dodávky | 864 250,16 Kč |
Místo plnění: objekt 2. základní školy, resp. učebny kuchyněk a školních dílen na adrese Nádražní 266, 269 01 Rakovník
dodávka IT vybavení, blíže viz ZD
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054323 | Stavebni prace | 40 994 386,11 Kč |
Předmětem zakázky je realizace díla, kterým se rozumí rekonstrukce podkroví objektu 1. ZŠ za účelem realizace vestavby pro vybudování nových učeben.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-009426 | Stavebni prace | 23 585 000,00 Kč |
Předmětem Zakázky je provedení díla, kterým se rozumí: úplné a bezvadné provedení všech stavebních a montážních prací, stejně jako všech souvisejících prací, za účelem provedení stavby vedené u objednatele pod názvem: „Využití prostoru Tyršova koupaliště Rakovník - výstavba kuchyně a pergoly“, a to dle PD. Předmětem plnění je jednak rekonstrukce dřevěné pergoly, výstavba zpevněných ploch (ze zámkové dlažby) a jednak výstavba mola. Blíže pak viz PD.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-023324 | Dodávky | 2 629 056,00 Kč |
Místo plnění: 3. ZŠ Rakovník, Okružní 2331, 269 01 Rakovník
Dodávka učebních pomůcek 3. ZŠ Rakovník
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.12.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 08.01.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.02.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.01.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 04.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 22.12.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 23.09.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 04.11.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.09.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 28.05.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU