Město Poděbrady
Oficiální název: Město Poděbrady
DIČ: CZ00239640
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 3qrbxg3

Kontakty
- 325 600 211 - ústředna
- 325 600 200 - starosta
- 325 600 202
- mestopodebrady@mesto-podebrady.cz
- informace@mesto-podebrady.cz
- podatelna@mesto-podebrady.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-17:00 | Zavřeno |
Čtvrtek | 08:00-11:00 | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Roman Schulz - starosta
- Ing. Miroslav Holas - místostarosta
- PhDr. Ladislav Langr - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
725191/0100 DPH účet, zveřejněn 11.04.2013 | ![]() |
19-725191/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
51-5721610207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9257080297/0100 DPH účet, zveřejněn 28.07.2022 | ![]() |
9236191/0100 DPH účet, zveřejněn 04.08.2022 | ![]() |
Pobočka
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- PODĚBRADSKÉ NOVINY
Volná pracovní místa
Město Poděbrady
Pavlína SytnáSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup po skončení VŘ nebo dle domluvy. Vhodné pro osoby se zdravotně znevýhodněné. Obecná charakteristika pozice: výkon působnosti obecního stavebního úřadu ve věcech bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných účelových komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního díla, kde nevykonává působnost krajský stavební úřad. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení VŘ nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Zaměstnanecké výhody: příspěvek na volnočasové aktivity; ošatné; eStravenky; indispoziční volno; narozeninové volno; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené Kvalifikační předpoklady a požadavky: kvalifikační požadavky vzdělání (§ 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění ke dni 1.8.2025): a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo, nebo d) fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava, nebo e) fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost, splnění kvalifikačních předpokladů vzdělání dle § 2 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, a to vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, pozn: varianta postupu podle § 30a odst. 5) odborné vedení do doby splnění uvedených požadavků v kontextu ustanovení zákona, a to na základě dohody. Požadavky zaměstnavatele: praxe ve státní správě či samosprávě výhodou; osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění (nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád) výhodou; komunikační schopnosti, iniciativa, spolehlivost; uživatelská znalost práce na PC; řidičské oprávnění skupiny B výhodou; ochota učit se a dále se vzdělávat. Lhůta pro podání přihlášky: 22. 8. 2025 Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady. ("Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Město Poděbrady
Pavlína SytnáSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup po skončení VŘ nebo dle domluvy. Obecná charakteristika pozice: referent/ka na úseku samosprávy provádějící zejména správu městského majetku, správu městských lesů a vodních toků, realizaci hospodářských opatření, výběrová řízení zakázek malého rozsahu, komunikaci se smluvními partnery. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení VŘ nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Zaměstnanecké výhody: příspěvek na volnočasové aktivity; ošatné; eStravenky; indispoziční volno; narozeninové volno; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání Požadavky zaměstnavatele: ovzdělání zaměřené na veřejnou správu výhodou; praxe ve státní správě či samosprávě výhodou; vítáme orientaci v obecných právních předpisech se zaměřením na samosprávnou činnost: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách; samostatnost, spolehlivost, pečlivost, dobrá znalost českého jazyka; uživatelská znalost práce na PC; ochota učit se a dále se vzdělávat Lhůta pro podání přihlášky: 25. 8. 2025 vč. Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady. ("Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Město Poděbrady
Pavlína SytnáSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup po skončení VŘ nebo dle domluvy. Vhodné pro osoby se zdravotně znevýhodněné. Obecná charakteristika pozice: referent územního plánování vykonává činnost v přenesené působnosti úřadu územního plánování ve správním obvodu města Poděbrady, obce s rozšířenou působností, podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, kdy zejména: pořizuje územně-plánovací podklady (UPD); pořizuje územní a regulační plány města Poděbrady a na žádost pro obce ve svém správním obvodu; ukládá, eviduje a sleduje realizaci schválené UPD; vykoná další činnosti dle stavebního zákona. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení VŘ nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Zaměstnanecké výhody: příspěvek na volnočasové aktivity; ošatné; eStravenky; indispoziční volno; narozeninové volno; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené Kvalifikační předpoklady a požadavky: Kvalifikační předpoklady a požadavky dle § 44, § 45 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů: - autorizovaný architekt s autorizací pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, - vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování, - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie, - vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou s udělenou výjimkou z kvalifikačního požadavku vzdělání ministerstvem pro uchazeče, který vykonává (vykonával) územně plánovací činnost v souladu s právními předpisy, splňuje kvalifikační požadavky praxe a má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti podle jiného právního předpisu (§ 45 odst. 1). Požadavky zaměstnavatele: základní orientace v právních předpisech, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), a zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou; uživatelská znalost práce na PC (běžný kancelářský software); řidičské oprávnění pro sk. B výhodou; schopnost samostatného jednání, flexibilita, komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování. Lhůta pro podání přihlášky: 25. 8. 2025 vč. Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady. ("Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Město Poděbrady
Pavlína SytnáSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup po skončení VŘ nebo dle domluvy. Obecná charakteristika pozice: zajištění personální a mzdové agendy ve veřejné správě. Vyřizování pracovněprávních záležitostí zaměstnanců, personální dokumentace zaměstnanců a evidence, zajišťování výběrových řízení na obsazení volných pracovních míst, nábor zaměstnanců, školení, mzdová agenda. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení (srpen 2025) nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou (3 měsíce zkušební doba) Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání. Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů: a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt; dosáhl věku 18 let; je plně svéprávný; je bezúhonný, tj. nebyl pravomocně odsouzen (§ 4 odst. 2 zák. č. 312/2002 Sb.); ovládá český jazyk; splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání Požadavky zaměstnavatele: praxe v personální nebo mzdové agendě ve státní správě či samosprávě výhodou; orientace v právních předpisech: - zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, - zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, - zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti; umění jednat s lidmi, organizační schopnosti; uživatelská znalost práce na PC; znalost personálního systému DC2 výhodou; ochota učit se a dále se vzdělávat. Lhůta pro podání přihlášky: 15. 8. 2025 Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady. ("Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Město Poděbrady
Pavlína SytnáSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc |
Pracovní poměr na dobu určitou. Nástup po skončení VŘ nebo dle domluvy. Obecná charakteristika pozice: Řídí odbor životního prostředí z hlediska výkonu státní správy a samosprávy (v rozsahu stanoveném Organizačním řádem MěÚ Poděbrady dle platných právních předpisů) v oblastech ochrany přírody a krajiny, ochrany zemědělského půdního fondu, ochrany ovzduší, myslivosti, rybářství, týrání zvířat, rostlinolékařské péče, vodního, lesního a odpadového hospodářství. Pověřuje jednotlivé referenty odboru vedením přidělených spisů správních řízení s ohledem na jejich pracovní náplň a získanou odbornou způsobilost. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou, následně rodičovskou dovolenou zaměstnankyně Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída + příplatek za vedení). Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání. Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů: a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt; dosáhl věku 18 let; je plně svéprávný; je bezúhonný, tj. nebyl pravomocně odsouzen (§ 4 odst. 2 zák. č. 312/2002 Sb.); ovládá český jazyk; splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu Požadavky zaměstnavatele: zájem o problematiku ochrany životního prostředí; vzdělání v přírodovědném, zemědělském nebo veterinárním směru či v oblasti práva výhodou; praxe ve státní správě či samosprávě výhodou; výhodou je orientace v právních předpisech: - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, - zákon č. 255/2012 Sb., o kontrole - zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost vykonávanou odborem životního prostředí výhodou; komunikační a organizační schopnosti, zkušenosti s vedením týmu (výhodou); samostatnost, spolehlivost, odpovědnost; uživatelská znalost práce na PC; řidičské oprávnění skupiny B výhodou; ochota učit se a dále se vzdělávat Lhůta pro podání přihlášky: 20. 8. 2025 Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady. ("Pouhým" zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-005142 | Dodávky | 11 800 000,00 Kč |
Předmětem této zakázky je realizace fotovoltaické elektrárny včetně umístění FV panelů o výkonu 380-410 kWp na střeše objektu Zimního stadionu a funkčního zapojení do energetické soustavy a připojení k distribuční síti. Součástí plnění veřejné zakázky je zhotovení projektové dokumentace v takových stupních a kvalitě, která umožní vydání stavebního povolení včetně zajištění vyjádření dotčených orgánů a zajištění vydání stavebního povolení. Dále je součástí plnění zajištění licence na výrobu elektřiny u Energetického regulačního úřadu, provedení revizí elektro a uzemnění a veškerých předepsaných zkoušek a revizí podle platných předpisů včetně zaškolení příslušných pracovníků zadavatele.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 23.08.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.07.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 04.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 31.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 30.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 14.04.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.01.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.10.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 20.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 07.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 20.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 18.02.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 11.07.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 15.12.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 09.02.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.08.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 03.08.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 24.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 09.11.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 08.10.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 14.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.12.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Čechy (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU