MĚSTO Písek
Oficiální název: Město Písek
DIČ: CZ00249998
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: p5ibfya
Kontakty
- 382 330 111
- 382 330 208 - starosta
- 382 330 235 - finanční odbor
- 382 330 216 - odbor investic a rozvoje
- 382 330 215 - odbor správy majetku
- 382 330 850 - odbor školství a kultury
- 382 330 230 - odbor výstavby a územního plánování
- e-podatelna@mupisek.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 07:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- JUDr. Ing. Michal Čapek - starosta
- Ing.arch. Petra Trambová - místostarostka
- MUDr. Michal Přibáň - místostarosta
- Josef Soumar - místostarosta
Webové prezentace
Bankovní účty
7563770297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-127271/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
127271/0100 DPH účet, zveřejněn 05.04.2013 | |
272246426/0300 DPH účet, zveřejněn 28.06.2022 |
Identita občana
Související firmy
Pobočka
MĚSTO Písek - Budovcova 207/6, Budějovické Předměstí, PísekProvozovny
INFOCENTRUM PÍSEK - Velké náměstí 113/1, Vnitřní Město, PísekMĚSTSKÁ POLICIE Písek - Komenského 85/12, Budějovické Předměstí, Písek
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 130 Kč/měsíc do 29 520 Kč/měsíc |
Druh práce: příprava řešení přestupků - výzvy Náplň práce: zasílání výzev provozovatelům vozidel, zpracování administrativy oddělení přestupků Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (například příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky) Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, - znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, Outlook), - řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič, - organizační a komunikační dovednosti, - schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, - praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 18.10.2024. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – oddělení přestupků“.
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
informatik, správce počítačové sítě Náplň práce: zajištění provozu, správy a rozvoje informačních systémů města správa výpočetní a komunikační techniky správa lokální datové sítě a připojení informačních systémů do internetu Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky) Předpoklady: • způsobilost k právním úkonům, • bezúhonnost, • věk minimálně 18 let. Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, • znalost práce se softwarovými produkty Microsoft (Windows Server, SQL Server, Exchance server) na úrovni správce, • řidičský průkaz min. skupiny B – aktivní řidič, • praxe ve veřejné správě výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 15.10.2024.
Město Písek
Ing. Lenka Nohejlová, tel.:382 330 203e-mail: lenka.nohejlova@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc |
Druh práce: vymáhání daňových pohledávek města Písek Pracovní náplň: podílení se na vymáhání pohledávek města vymáhaných finančním odborem, zajišťování podkladů pro exekuční řízení Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 9 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky) Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: • minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, • řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič, • znalost práce s počítačem, • zkušenosti se spisovou službou GINIS výhodou, • praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 17.10.2024. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – finanční odbor“.
Město Písek
Podatelnae-mail: e-podatelna@mupisek.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby, Absolventy |
Pracovní poměr: | od 2. 1. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
Pracovní náplň: zajišťování činnosti koordinátora dopravní obslužnosti města včetně provozu MHD zajišťování oblasti BESIP zajišťování agendy cyklokoordinátora a provozu sdílených kol plánování a investiční příprava oprav komunikací a koordinace výkopových prací na území města výkon agendy silničního správního úřadu a stanovení dopravního značení Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu (příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky) Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, • vzdělání technického směru (dopravní, stavební), právní, regionální rozvoj nebo veřejná správa výhodou, • zkouška odborné způsobilosti na úseku vykonávané agendy výhodou, • orientace v zákoně o pozemních komunikacích a v zákoně o provozu na pozemních komunikacích výhodou, • řidičský průkaz minimálně skupiny B – aktivní řidič podmínkou, • znalost práce s počítačem, • zkušenosti se spisovou službou GINIS výhodou, • znalost práce se systémem GIS výhodou, • praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou. Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, kancelář úřadu, Ing. Lenka Nohejlová, Velké náměstí 114, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MÚ Písek nejpozději do 15.10.2024. Za rozhodující se považuje datum přijetí na podatelně MÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – doprava“.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
7352010057768 | 357768 | www.egordion.cz |
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000818 | Stavebni prace | 54 035 176,20 Kč |
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce spočívající v konverzi areálu bývalé vodárny na kemp a jeho hygienické a herní zázemí. Konkrétně budou revitalizovány venkovní prostory areálu, budou upraveny zelené plochy pro možnost umístění stanů, zhotoveny chodníky a venkovní schodiště a provedou se zemní práce pro areálové rozvody sítí. Dále bude vybudováno dopravní řešení v areálu a zhotovení parkovacích míst, která budou upravena pro stání obytných vozů a karavanů. Předmětem zakázky je i reko
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-001722 | Služby | 1 652 000,00 Kč |
Místo plnění: Jihočeský kraj, město Písek (kód ZÚJ 549240)
Předmětem veřejné zakázky je vypracování projektové dokumentace regenerace sídliště Milady Horákové v Písku - lokality I. Projektová dokumentace bude vypracována v rozsahu dokumentace pro vydání společného povolení (pro společné uzemní a stavební řízení) a dokumentace pro provádění stavby, včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb vč. výkazu výměr. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále autorský dozor, inženýrská činnost a spolupráce se zadavatelem při výběru zhotovitele stavby.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054421 | Služby | 35 960 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je v případě pojištění movitého a nemovitého majetku města Písek a jeho organizací a pojištění odpovědnosti za škodu a újmu způsobenou městem Písek a jeho organizacemi je
Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v pojištění movitého a nemovitého majetku města Písek, jeho příspěvkových organizací a obchodních společností (dále jen „organizace“), pojištění odpovědnosti za škodu a újmu způsobenou městem Písek a jeho organizacemi, pojištění za újmu způsobenou provozem vozidel a havarijní pojištění vybraných vozidel města Písek a jeho organizací.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055328 | Služby | 1,00 Kč |
Místo plnění: Celé území města Písku, tj. na zastavěné i nezastavěné území města Písek (katastrální území Písek, Hradiště u Písku, Semice u Písku, Smrkovice a Nový Dvůr u Písku)
Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci projektu sdílení kol na území města písek. Zadavatel požaduje umístit na území města Písek nejméně 100 jízdních kol (z toho 15 elektrokol) vždy v období od 1. 3. do 30. 11. každého roku.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055359 | Služby | 1 434 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Město Písek
Předmětem veřejné zakázky v koncesním řízení jsou služby (koncese) zajišťující bezpečné a plynulé provozování vodohospodářského majetku zadavatele, města Písek, po dobu 9 a ¾ roku, od 1.4.2025 do 31.12.2034, a to v souladu s národními právními předpisy, zejména zákonem č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Provozování vodohospodářského majetku, tj. vodovodů a kanalizací pro veřejnou potřebu, bude zajištěno v oddílném provozním modelu na základě koncesní smlouvy, uzavřené s vybraným dodavatelem v tomto koncesním řízení.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.08.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2021Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.10.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2019Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 23.10.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 12.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.03.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.12.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 27.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.06.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.04.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.08.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 07.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.12.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 09.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 28.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 04.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2008Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihozápad (ERDF)
Datum alokace: 03.09.2008Projekt dokončen
Operační program Zaměstnanost plus (ESF+)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU