město Otrokovice
Oficiální název: město Otrokovice
DIČ: CZ00284301
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: jfrb7zs
Kontakty
- 577 680 111 - ústředna
- 577 680 206 - starostka
- 577 680 201 - místostarosta
- 577 680 211 - místostarosta
- epodatelna@muotrokovice.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Bc. Hana Večerková, DiS. - starostka
- Ing. Petr Ťopek - místostarosta
- Ing. Ondřej Wilczynski, Ph.D. - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-122921/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
122921/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-6255430237/0100 DPH účet, zveřejněn 24.04.2018 | ![]() |
27-6256340217/0100 DPH účet, zveřejněn 24.04.2018 | ![]() |
115-5760050257/0100 DPH účet, zveřejněn 24.04.2018 | ![]() |
Identita občana
Provozovna
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Otrokovice
Ing. Petr Vrana, tel.:577 680 401e-mail: vrana@muotrokovice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadujeme: Vysokoškolské příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou (stavební, technické, právní). Komunikativní schopnosti, flexibilita, zvládání stresových situací, samostatný a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení. Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC. Výhodou: - praxe ve veřejné správě a zkouška odborné způsobilosti, - znalost stavebního zákona, - praxe v investiční výstavbě a inž. činnosti, Bližší informace: Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici na internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy). Bližší informace poskytne Ing. David Olejník, vedoucí odboru stavební úřad, telefon 577 680 216, e-mail: olejnik@muotrokovice.cz Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: • jméno, příjmení, titul, • datum a místo narození, • státní příslušnost, • místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail), • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • datum a podpis uchazeče. (formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách) K písemné přihlášce nutno doložit: • životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 31.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent SÚ“ na adresu: Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice elektronicky DS: jfrb7zs e-mail: epodatelna@muotrokovice.cz
Město Otrokovice
Ing. Petr Vrana, tel.:577 680 401e-mail: vrana@muotrokovice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Jazyková znalost: | Čeština - Aktivní |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadavky pro vznik pracovního poměru: Vzdělání VŠ bakalářský nebo magisterský stupeň vzdělání. Samostatnost, spolehlivost, preciznost. Organizační a prezentační dovednosti. Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Výhodou: - praxe ve veřejné správě, - obecná orientace v legislativě ČR, - znalost zákona o obcích, znalost školského zákona, - ZOZ v památkové péči, Bližší informace: Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy). Bližší informace poskytne Mgr. Barbora Galatík Šopíková, MBA, vedoucí odboru školství a kultury, tel. 577 680 103, e-mail: sopikova@muotrokovice.cz. Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: • jméno, příjmení, titul, • datum a místo narození, • státní příslušnost, • místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail), • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • datum a podpis uchazeče. (formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách) K písemné přihlášce nutno doložit: • životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 15.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent OŠK“ na adresu: Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice elektronicky DS: jfrb7zs e-mail: epodatelna@muotrokovice.cz
Město Otrokovice
Ing. Petr Vrana, tel.:577 680 401e-mail: vrana@muotrokovice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Nástup možný ihned dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Požadavky pro vznik pracovního poměru: Vzdělání VŠ magisterský nebo bakalářský stupeň v jakémkoliv studijním programu nebo vyšší odborné se zaměřením na veřejnou správu. Komunikativní schopnost, flexibilita, zvládání stresových situací, psychická odolnost, samostatný a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků Výhodou: - znalost správního a přestupkového řízení, znalost zákona o provozu na pozemních komunikacích, zákona o pozemních komunikacích a dalších právních předpisů z oblasti dopravy, - praxe ve veřejné správě a zkoušky odborné způsobilosti, - řidičský průkaz skupiny B. Bližší informace: Náplň činnosti odboru je uvedena v platném organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici na internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy). Bližší informace poskytne Mgr. Renáta Krystyníková, vedoucí odboru dopravně- správního, telefon 577 680 452, e-mail:krystynikova@muotrokovice.cz Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: • jméno, příjmení, titul, • datum a místo narození, • státní příslušnost, • místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení - telefon, e-mail), • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, • datum a podpis uchazeče. (formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách) K písemné přihlášce nutno doložit: • životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 15.10.2025 v obálce označené heslem „VŘ-referent DOP“ na adresu: Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice elektronicky DS: jfrb7zs e-mail: epodatelna@muotrokovice.cz
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-004471 | Dodávky | 8 170 000,00 Kč |
Místo plnění: Sídlo a pracoviště Zadavatele, nevyplývá-li z povahy plnění něco jiného.
Předmětem této veřejné zakázky je dodávka, implementace a podpora provozu: 1. Vybudování spolehlivé WiFi sítě v prostorách budov MěÚ Otrokovice. 2. Datový trezor pro zvýšení bezpečnosti záloh. 3. Rozšíření serverové a datové infrastruktury. 4. Systém monitoringu provozu sítě s možností vyhodnocování hrozeb. 5. Zabezpečený systém vzdáleného přístupu pro dodavatele technologií TC ORP. Včetně zajištění servisní podpory provozu předmětu veřejné zakázky po dobu 60 měsíců od předání předmětu veřejné zakázky. Technické podmínky týkající se podrobné specifikace předmětu plnění veřejné zakázky obsahuje příloha č. 2 zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-000456 | Stavební práce | 160 827 780,00 Kč |
Předmětem veřejné zakázky na stavební práce je stavba novostaveb bytových domů v centrální části města Otrokovice. Jedná se trvalé stavby sloužící k hromadnému bydlení. Stavební program zahrnuje výstavbu tří bloků s 14 bytovými jednotkami v každém bloku. Převládající struktura bytových jednotek je o velikosti 2+kk a doplňkově 1+kk a 3+kk. Navržené tři bloky jsou totožné v architektonickém a dispozičním řešení. Liší s v umístění a orientaci na pozemku stavby. Navržené objekty jsou nepodsklepené, se dvěma nadzemními podlažími. Součástí domu je příslušenství tvořené sklepními kójemi, úklidovou komorou a výměníkovou stanicí. Objekt je na úrovni 1.np bezbariérový. Objekt je připojen na distribuční inženýrské sítě přípojkami kanalizace, vody, nn, slaboproudých rozvodů ZlinNet a horkovodu. Dále budou vybudovány rozvody kanalizace dešťové s jímáním a zpětným využíváním vody jako vody užitkové. Součástí stavby jsou dále venkovní úpravy spočívající ve vybudování parkoviště, chodníků, zpevněných ploch a sadových úprav).
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055085 | Dodávky | 7 183 072,00 Kč |
Místo plnění: Senior C Otrokovice, ulice, tř. Spojenců 1840, 765 02 Otrokovice
V rámci udržovacích prací budou řešeny nové rozvody a rozšíření stávajícího systému elektronické požární signalizace (EPS) a instalace nového systému evakuačního rozhlasu (ER) v objektu ,,Senior C Otrokovice, ulice, tř. Spojenců 1840, 765 02 Otrokovice“. Dále dojde rozšíření systému detekce kouře/požáru (EPS) o nové požární detektory, doplnění dokumentace zdolávání požáru (ZDP), instalaci obslužného pole požární ochrany (OPPO) a klíčového trezoru požární ochrany (KTPO), včetně všech navazujících prací. Nové rozvody budou řešeny pod stropem stávajících místností a budou ukončeny koncovými prvky. Veškeré práce budou probíhat pouze uvnitř daného objektu.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.02.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.09.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 05.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 06.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.08.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.06.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.02.2014Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2014Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 01.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 07.10.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 11.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.04.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 23.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 28.07.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 04.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.12.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.04.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 27.01.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2009Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 11.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU