MĚSTO Mohelnice
Oficiální název: Město Mohelnice
DIČ: CZ00303038
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 6qtbthy
Kontakty
- 583 452 111 - podatelna, spojovatelka
- 583 452 135 - sekretariát vedení města
- 583 452 132 - starosta
- 583 452 134 - tajemnice
- 583 452 129 - místostarostka
- mesto@mohelnice.cz
- epodatelna@mohelnice.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT Zavřeno
pokladna
PO 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ÚT 08:00-11:30 hod.
ST 08:00-11:30 12:30-17:00 hod.
ČT 08:00-11:30 hod.
podatelna
PO 08:00-17:00 hod.
ÚT 08:00-14:00 hod.
ST 08:00-17:00 hod.
ČT 08:00-14:00 hod.
Kontaktní osoby
- Ing. Pavel Kuba - starosta
- Jana Kubíčková - místostarostka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
27-1905690389/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
35-1905690389/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
107-1905690389/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
40037-1905690389/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1905690389/0800 DPH účet, zveřejněn 09.05.2013 |
Provozovna
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Mohelnice
Ing. Olga Špundová, tel.:583452131e-mail: spundovao@mohelnice.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 12. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Doba určitá, zárstup z Rd Požadavky pro výkon funkce - vysokoškolské vzdělání v oboru právo - přehled v legislativě související s výkonem samostatné i přenesené působnosti města - znalost zákoníku práce, občanského zákoníku, zákona o obcích, zákona o svobodném přístupu k informacím a zákona o zadávání veřejných zakázek - znalost zásad a organizace veřejné správy - praxe na pozici právníka nebo ve veřejné správě výhodou - administrativní a organizační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti, psychická odolnost a flexibilita Základní vykonávané činnosti - druh práce - souhrnné práce při zajišťování právní agendy města Mohelnice - vyhotovuje soudní a správní podání, návrhy, vyjádření, odvolání a další písemnosti podle zvláštních předpisů - posuzuje po právní stránce správnost a bezchybnost předkládaných smluvních vztahů, kde město Mohelnice vystupuje jako smluvní strana - poskytuje právní pomoc jednotlivým odborům MěÚ - zpracovává právní stanoviska, právní rozbory a vyjádření dle potřeb odborů MěÚ a vedení města - posuzuje vnitřní předpisy města Mohelnice s obecně závaznými právními předpisy, podílí se na zpracování obecně závazných vyhlášek a nařízení města - vyjadřuje se ke všem podkladům pro schůze rady města a zasedání zastupitelstva města, případně se na jejich tvorbě podílí, kontroluje je a konzultuje - vykonává kompletní agendu na základě zákona o svobodném přístupu k informacím ve spolupráci s odbory MěÚ - zajišťuje agendu Registru smluv, petic a stížností - zajišťuje částečně agendu přestupků Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 16.10.2024 (do 12:00 h) osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice, poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (12/2024). Případné dotazy zodpoví Ing. Olga Špundová, vedoucí odboru, tel.: 725 329 980, e-mail spundovao@mohelnice.cz Bližší informace k přihlášce: https://www.mohelnice.cz/assets/File.ashx?id_org=9803&id_dokumenty=244478
Město Mohelnice
Ing. Věra Sigmundová, tel.:583452134e-mail: sigmundovav@mohelnice.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 4. 10. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc |
Požadavky pro výkon funkce - ukončené vysokoškolské vzdělání (právnického směru výhodou) - orientace v právních předpisech (ve znění pozdějších předpisů) - zákon č. 128/2000 Sb., o obcích - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád - zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - zákon č. 251/2016, o některých přestupcích - zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání - zákon č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení - zákon č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu - zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech - zákon č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech - zákon č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech - praxe v oblasti výkonu správní agendy a zkouška ZOZ v oboru výhodou - manažerské, komunikační a organizační schopnosti - zodpovědnost, samostatnost a psychická odolnost - znalost území správního obvodu výhodou Základní vykonávané činnosti - druh práce Zajištění vedení odboru a řešení ucelené agendy státní správy na úseku matriky, evidence obyvatel, cestovních dokladů a občanských průkazů, přestupků a obecního živnostenského úřadu. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 31.10.2024 (do 12:00 h) osobně na podatelnu městského úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice, poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (13/2024). Případné dotazy zodpoví Ing. Věra Sigmundová, tajemnice úřadu, tel. 583 452 134, e-mail sigmundovav@mohelnice.cz. Bližší informace k přihlášce: https://www.mohelnice.cz/assets/File.ashx?id_org=9803&id_dokumenty=244536
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
F2017-036413 | Z2017-036413 | mohelnice.profilzadavatele-vz.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.11.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 21.06.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR REACT-EU)
Datum alokace: 01.02.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.01.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.01.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.08.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 28.07.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.10.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 17.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.05.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 24.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.08.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.06.2014Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt finálně uzavřen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.08.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 21.03.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 08.08.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.11.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.05.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (EFRR)
Projekt s právním aktem
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Operační program Životní prostředí 2021—2027 (FS)
Projekt finančně ukončen MF-PO
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt v realizaci
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
Zdroj: Strukturální fondy EU