Město Kroměříž
Kontakty
- 573 321 400 - odbor sociálních věcí a zdravotnictví
- podatelna@mesto-kromeriz.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 07:30-12:00 | 13:00-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 07:30-12:00 | 13:00-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
104002553/0300 DPH účet, zveřejněn 15.01.2021 | ![]() |
8326340247/0100 DPH účet, zveřejněn 15.01.2021 | ![]() |
94-35023691/0710 DPH účet, zveřejněn 08.05.2024 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
Město Kroměříž - Velké náměstí 115/1, KroměřížNejbližší pobočky
Město Kroměříž - 1. máje 3191/3, Kroměříž13 mMěsto Kroměříž - Husovo náměstí 534/23, Kroměříž15 m
Město Kroměříž - Riegrovo náměstí 149/33, Kroměříž127 m
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Kroměříž
Mgr. Bc. Radka Gabrielová, tel.:573 321 131e-mail: radka.gabrielova@mesto-kromeriz.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich - Vykonávaná agenda: řešení přestupkové agendy podle zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, a přestupků, pro jejichž projednávání není příslušný jiný odbor městského úřadu, v souladu se zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, základní orientace v právních předpisech týkajících se vykonávané agendy, zejména v: zákoně č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů, zákoně č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, ve znění pozdějších předpisů, zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, psychická odolnost, dobrá znalost práce na PC - Výhodou: praxe ve veřejné správě, zkouška odborné způsobilosti v přestupkové agendě - Platová třída: 10, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup dohodou - Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis (Formulář přihlášky k vyplnění je možno nalézt na webových stránkách města Kroměříže www.mestokromeriz.cz v sekci Volná pracovní místa). - K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících: strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce (při podání přihlášky lze doklad o bezúhonnosti nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze doklad o nejvyšším vzdělání připojit pouze v prosté kopii) - Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do 25. srpna 2025 * osobně nebo poštou na adresu Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž * příp. do datové schránky: ID bg2bfur. Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: "VŘ č. 23 - NEOTVÍRAT". Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček. Výběrové řízení se uskuteční ve středu 27. srpna 2025 (v dopoledních hodinách), bližší informace o místě a času konání budou uchazečům/uchazečkám sděleny e-mailem
Město Kroměříž
Mgr. Bc. Radka Gabrielová, tel.:573 321 131e-mail: radka.gabrielova@mesto-kromeriz.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru (nejlépe technického směru), znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), dobrá znalost práce se všemi stupni projektových dokumentací a soupisy prací, orientace v technických a právních předpisech souvisejících s výstavbou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, dobrá znalost práce na PC - Výhodou: praxe s realizací investičních akcí ve veřejné správě, zkušenosti s přípravou a realizací zakázek v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, základní orientace v majetkoprávních záležitostech, ŘP B - aktivní řidič - Platová třída: 10, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup dohodou - Benefity: průběžné vzdělávání, podporu profesního růstu – možnost dalšího odborného rozvoje, odborné zaškolení a metodické vedení, možnost konzultací a supervize. Zaměstnanecké benefity, např. pružnou pracovní dobu, indispoziční volno, příspěvek na stravování, osobní účet aj. - Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, a je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis (Formulář přihlášky k vyplnění je možno nalézt na webových stránkách města Kroměříže www.mestokromeriz.cz v sekci Volná pracovní místa). - K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících: strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce (při podání přihlášky lze doklad o bezúhonnosti nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze doklad o nejvyšším vzdělání připojit pouze v prosté kopii) - Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do 15. srpna 2025 * osobně nebo poštou na adresu Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž * příp. do datové schránky: ID bg2bfur. Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: "VŘ č. 22 - NEOTVÍRAT". Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Veletrh průmyslu cestovního ruchu a Veletrh turistických možností v regionech
20.10.2022 - 23.10.2022
stánek Regiontour

Mezinárodní veletrh průmyslu cestovního ruchu
16.01.2020 - 19.01.2020
stánek Regiontour

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 24.02.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 13.09.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.11.2020Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.07.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 19.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.11.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.12.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.07.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.03.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.07.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 19.05.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2014Projekt nedokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.10.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.08.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.05.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.05.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.08.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.08.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 13.02.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.12.2008Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU