Město Koryčany
Kontakty
- 573 500 999 - spojovatelka
- 573 500 981 - starostka
- 601 575 328
- 602 522 578
- mesto@korycany.cz
- starosta@korycany.cz
- faktury@korycany.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 | |
Úterý | zavřeno | ||
Středa | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 | Brzy otevírá |
Čtvrtek | zavřeno | ||
Pátek | zavřeno | ||
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Hana Jamborová - starostka
- Lubomír Daníček, MBA - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1483132319/0800 DPH účet, zveřejněn 18.06.2014 | ![]() |
Provozovny
SPORTOVNÍ CENTRUM Koryčany - Masarykova 161, Koryčany
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Koryčany
Mgr. Ivana Svačinová, tel.:573 500 982e-mail: tajemnik@korycany.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc |
Pracoviště Městského úřadu Koryčany Vykonávaná činnost: zpracovává platy, náhrady platu, srážky z platu, zajišťuje odvody z daní ze závislé činnosti a odvody pojistného na zdravotní a sociální pojištění pro zaměstnance úřadu, zastupitele a pracovníky zaměstnané na základě uzavřených dohod, zajišťuje výplaty odměn volených funkcionářů, provádí platební a zúčtovací styk v souladu se schváleným rozpočtem města, vystavuje faktury, vede evidenci majetku města, vede evidenci a agendu poplatků ze psů, zajišťuje archivaci účetních dokladů, vede záložní pokladnu města, provádí kompletizaci provedených inventur majetku města, zastupuje hlavní účetní - Předpoklady pro vznik pracovního poměru: * Zákonné požadavky: státní občan ČR případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, věk minimálně 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost jednacího jazyka * Jiné požadavky pro vznik pracovního poměru: zdravotní způsobilost, minimální vzdělání - střední s maturitou, dobrá znalost práce s PC, znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví, komunikativnost, samostatnost, loajálnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost - Výhodou: praxe ve státní správě či samosprávě, znalost účetnictví obcí, řidičský průkaz skupiny "B" - Pracovní poměr na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou, Předpokládaný termín nástupu dle dohody - Platové podmínky: V souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., 8. platová třída, stupeň zařazení dle dosažené praxe - Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 3 dny volna navíc na zdravotní indispozici nebo vyřízení soukromých záležitostí, příspěvek na stravování, benefity na Pluxee flexi účet, odborné vzdělávání - podporu profesního i osobního rozvoje - Přihláška musí obsahovat: jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, telefonní kontakt, e-mail adresa, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis - K přihlášce nutno připojit tyto doklady: a) životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných dovednostech b) výpis z evidence Rejstříku trestů (originál) ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků doložte bezúhonnost čestným prohlášením c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání d) čestné prohlášení, že uchazeč splňuje požadavky a předpoklady definované tímto výběrovým řízením. Doklad podle písmene b) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání podle písmene c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. V takovém případě předloží zájemce doklady podle písm. b) a c) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy. - Lhůta pro podání přihlášky je stanovena do 25.8.2025 do 10:00 hodin včetně v podatelně městského úřadu. - Přihlášku je možné doručit poštou nebo osobně do podatelny Městského úřadu v zalepené a zřetelně označené obálce "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - "Mzdová účetní a účetní v samosprávě" - NEOTVÍRAT". Adresa pro podání nebo zaslání nabídky: Město Koryčany, Náměstí 401, 768 05 Koryčany. Bližší informace: Mgr. Ivana Svačinová - tajemnice MěÚ Koryčany tel.: 573 500 982, e-mail: tajemnik@korycany.cz - Zpracování a uchování přihlášky s doklady: Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými právními předpisy ČR a EU. Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem o úřednících ÚSC, ve znění pozdějších předpisů. Neúspěšní uchazeči si mohou osobně převzít zpět zaslané dokumenty k VŘ a to do 30-ti dnů od ukončení výběrového řízení. Město Koryčany si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 10.12.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.08.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.07.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.11.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.02.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.12.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 01.07.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.03.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 03.12.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU