Město Klášterec nad Ohří
Oficiální název: Město Klášterec nad Ohří
DIČ: CZ00261939
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: 6dqbymc

Kontakty
- 474 376 001
- 474 376 002
- 474 376 003
- 474 359 618 - odbor vnitřní správy
- 474 359 635 - odbor výstavby a rozvoje města
- 474 359 630 - odbor sociálních věcí, školství a sportu
- 474 359 622 - odbor finanční a majetku města
- 474 359 680 - odbor místního hospodářství, dopravy a životního prostředí
- 474 359 637 - odbor stavebního úřadu a územního plánování
- 474 359 634 - oddělení správy majetku a bytového fondu
- 474 359 686
- 725 062 488
- 724 250 846
- info@muklasterec.cz
- vaclavikova@muklasterec.cz
- starosta@muklasterec.cz
- drozd@muklasterec.cz
- tajemnik@muklasterec.cz
Úřední hodiny
úřední hodiny | ||
Pondělí | 07:00-17:00 | |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 07:00-17:00 | |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | 12:00-14:30 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Štefan Drozd - starosta
- Mgr. David Kodytek - místostarosta
- Adéla Václavíková, DiS. - vedoucí cestovního ruchu
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-8186130247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
27-4429420217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
27-4429430247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
35-6905910217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Provozovny
Městská policie Klášterec nad Ohří - Zahradní 10, Klášterec nad Ohří
TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM Klášterec nad Ohří - nám. Dr. Eduarda Beneše 85, Klášterec nad Ohří
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Klášterec nad Ohří
Ing. Libor Kocáb, tel.:474 359 645e-mail: kocab@muklasterec.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Tajemník Městského úřadu v Klášterci nad Ohří (dále jen tajemník MěÚ) vyhlašuje výběrové řízení na vznik pracovního poměru: Druh práce: Referent/ka odboru výstavby a rozvoje města Místo výkonu práce: Městský úřad Klášterec nad Ohří nám. Dr. Eduarda Beneše 85, Klášterec nad Ohří Platová třída: 10 (základní platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč dle započitatelné praxe) + osobní příplatek Pracovní poměr na dobu: určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou) Předpokládaný nástup: 11/2025; případně dle dohody Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je plně svéprávná, - je bezúhonná, přičemž za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena, - ovládá český jazyk. Další požadavky: - minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - povědomí o principech fungování státní správy a samosprávy, - povědomí o principech fungování moderní energetiky, OZE vč. jejich úskalí, - praxe ve stavebnictví (zkušenosti s realizací staveb) velmi velkou výhodou, - technické vzdělání (nejlépe stavebního směru) velmi velkou výhodou, - znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni (Word, Excel, Outlook, internet) velkou výhodou, - samostatnost, odpovědnost, dobré vyjednávací schopnosti, komunikativnost, proaktivní přístup, flexibilita a schopnost vysokého pracovního nasazení, - řidičské oprávnění skupiny "B", aktivní řidič. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul uchazeče/uchazečky, - datum a místo narození uchazeče/uchazečky, - státní příslušnost uchazeče/uchazečky, - místo trvalého pobytu uchazeče/uchazečky, - druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem/uchazečkou cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, - datum a podpis uchazeče/uchazečky. Celé znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně vzoru přihlášky do výběrového řízení je ke stažení na webových stránkách města: https://www.klasterec.cz/mesto-a-urad/volna-pracovni-mista/volna-pracovni-mista-na-mu/. Podání přihlášky: Přihlášku je nutné doručit nejpozději do 09.09.2025 (včetně) do 10:00 hodin: - osobně v zalepené obálce označené heslem "VŘ 7/2025 OVR - neotvírat" na podatelnu Městského úřadu Klášterce nad Ohří na adrese Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. Eduarda Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří, - poštou v zalepené obálce označené heslem "VŘ 7/2025 OVR - neotvírat" na adresu Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. Eduarda Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří, - elektronicky (se zaručeným elektronickým podpisem), s předmětem zprávy VŘ 7/2025 OVR - neotvírat na e-mailovou adresu: e-podatelna@muklasterec.cz, - prostřednictvím datové schránky 6dqbymc: věc: VŘ 7/2025 OVR neotvírat.
Město Klášterec nad Ohří
Ing. Libor Kocáb, tel.:474 359 645e-mail: kocab@muklasterec.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Tajemník Městského úřadu v Klášterci nad Ohří (dále jen tajemník MěÚ) vyhlašuje výběrové řízení na vznik pracovního poměru: Druh práce: Referent/ka odboru výstavby a rozvoje města Místo výkonu práce: Městský úřad Klášterec nad Ohří nám. Dr. Eduarda Beneše 85, Klášterec nad Ohří Platová třída: 10 (základní platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč dle započitatelné praxe) + osobní příplatek Pracovní poměr na dobu: určitou na 1 rok od nástupu s možností prodloužení, případně změny na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: 09/2025; nástup do pracovního poměru je možný ihned po ukončení výběrového řízení, případně dle dohody Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je plně svéprávná, - je bezúhonná, přičemž za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jakoby nebyla odsouzena, - ovládá český jazyk. Další požadavky: - minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - povědomí o principech fungování státní správy a samosprávy, - povědomí o principech fungování moderní energetiky, OZE vč. jejich úskalí, - praxe ve stavebnictví (zkušenosti s realizací staveb) velmi velkou výhodou, - technické vzdělání (nejlépe stavebního směru) velmi velkou výhodou, - znalost práce na PC na dobré uživatelské úrovni (Word, Excel, Outlook, internet) velkou výhodou, - samostatnost, odpovědnost, dobré vyjednávací schopnosti, komunikativnost, proaktivní přístup, flexibilita a schopnost vysokého pracovního nasazení, - řidičské oprávnění skupiny "B", aktivní řidič. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení a titul uchazeče/uchazečky, - datum a místo narození uchazeče/uchazečky, - státní příslušnost uchazeče/uchazečky, - místo trvalého pobytu uchazeče/uchazečky, - druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem/uchazečkou cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, - datum a podpis uchazeče/uchazečky. Celé znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně vzoru přihlášky do výběrového řízení je ke stažení na webových stránkách města: https://www.klasterec.cz/mesto-a-urad/volna-pracovni-mista/volna-pracovni-mista-na-mu/. Podání přihlášky: Přihlášku je nutné doručit nejpozději do 09.09.2025 (včetně) do 10:00 hodin: - osobně v zalepené obálce označené heslem "VŘ 6/2025 OVR - neotvírat" na podatelnu Městského úřadu Klášterce nad Ohří na adrese Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. Eduarda Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří, - poštou v zalepené obálce označené heslem "VŘ 6/2025 OVR - neotvírat" na adresu Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. Eduarda Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří, - elektronicky (se zaručeným elektronickým podpisem), s předmětem zprávy VŘ 6/2025 OVR - neotvírat na e-mailovou adresu: e-podatelna@muklasterec.cz, - prostřednictvím datové schránky 6dqbymc: věc: VŘ 6/2025 OVR neotvírat.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-050332 | Stavebni prace | 10 797 418,00 Kč |
Jedná se o novostavbu parkoviště pro motorová vozidla s komunikací a novostavbu veřejného osvětlení podél parkoviště, které jsou umístěny podél chodníkových ploch a podél komunikace II. třídy č. 224. Součástí předmětu plnění je i rekonstrukce stávajících chodníkových ploch s nástupištěm autobusové zastávky. Využití dotčeného území bude prospěšné pro občany bydlící v této lokalitě, pro které vznikne nových 98 parkovacích míst.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-050334 | Stavebni prace | 17 866 562,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce stávajících chodníků, parkovacích ploch, venkovních schodišť a úprava veřejného prostoru včetně zřízení nových komunikací pro pěší. Dojde k reorganizaci stávajících parkovacích stání a úpravě povrchů dle ČSN 73 6110 a ČSN 73 6056. Výstavbou nedojde ke změně využití stávajících ploch. Trasy stávajících rekonstruovaných komunikací budou z velké části zachovány, dojde k lokálnímu rozšíření zpevněných ploch v důsledku lepší dopravní manipulace a přehl
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2018-001393 | Služby | neuvedeno |
Místo plnění: město Klášterec nad Ohří
Zajištění dopravní obslužnosti obce provozováním veřejné linkové dopravy (městské hromadné dopravy) v Klášterci nad Ohří v rozsahu 115 000 km za rok.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3k

Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 31.03.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 16.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 12.09.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.04.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.10.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.04.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 09.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2014Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.05.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.08.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 15.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 11.11.2008Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU