MĚSTO Jeseník
Oficiální název: Město Jeseník
DIČ: CZ00302724
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: vhwbwm9

Kontakty
- 584 498 111 - obecní úřad
- posta@mujes.cz
- podatelna@mujes.cz
- starosta@mujes.cz
- recepce@jesenik.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-12:00 | 13:00-14:00 | |
Středa | 08:00-12:00 | 13:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-12:00 | 13:00-14:00 | Zavřeno |
Pátek | zavřeno | ||
Sobota | zavřeno | ||
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Mgr. Bc. Zdeňka Blišťanová - starostka
- Ing. Václav Urban - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
5953550207/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
5962000207/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
19-1520841/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
86-7692800237/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
1520841/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 | ![]() |
27528841/0100 DPH účet, zveřejněn 30.01.2018 | ![]() |
43-3820200247/0100 DPH účet, zveřejněn 30.01.2018 | ![]() |
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Jeseník - Palackého 1341/2, Jeseník
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Jeseník - Karla Čapka
Mgr. Bc. Kristýna Michálková, tel.:584 498 447e-mail: kristyna.michalkova@jesenik.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
První kontakt písemný, výběrové řízení. Popis pracovního místa: - komplexně zabezpečuje, řídí a koordinuje činnosti Oddělení sociálně-právní ochrany dětí. Požadavky: - splnění odborné způsobilosti k výkonu sociálního pracovníka podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - znalost zákona o sociálně-právní ochraně dětí (359/1999 Sb.), zákona o zvláštních řízeních soudních (292/2013 Sb.), zákona o ústavní výchově (109/2002 Sb.), občanském zákoníku (89/2012 Sb. - oblast rodinného práva), zákona o soudnictví ve věcech mládeže (218/2003 Sb.) všechny v platném znění; min. základní orientace v zákoně o obcích (128/2000 Sb.), ve správním řádu (500/2004 Sb.), v zákoně o úřednících (312/2002 Sb.), v zákoníku práce (262/2006 Sb.), všechny v platném znění - dobré komunikační a organizační schopnosti - manažerské schopnosti a dovednosti - výborná znalost práce na PC (MS Office, internet, apod.) - samostatnost a spolehlivost - zdravotní způsobilost - psychická odolnost - řidičské oprávnění skupiny "B" Výhoda: - praxe ve veřejné správě, praxe v oboru - zkušenosti s vedením pracovního kolektivu v rozsahu nejméně 2 let - zkouška vstupního vzdělávání a zvláštní odborná způsobilost při sociálně-právní ochraně dětí (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, pokud nebude uznána rovnocennost dosaženého vzdělání) Požadované doklady: - přihláška do výběrového řízení (vzor přihlášky na www.jesenik.cz v sekci Volná místa) - strukturovaný profesní životopis - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - při podání přihlášky lze výše uvedený dokument nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti - u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce - pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - osvědčení vydané MV ČR a čestné prohlášení v souladu s § 4 zákona č. 451/1991 Sb. (osvědčení lze při podání přihlášky nahradit prohlášením, že uchazeč o toto osvědčení požádal) - zákon se nevztahuje na občany narozené po 1. prosinci 1971 - od těchto uchazečů se nevyžaduje předložení lustračního osvědčení ani čestného prohlášení Informace o pracovním místě: - 11. platová třída (platový stupeň podle délky započitatelné praxe dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) + osobní příplatek a příplatek za vedení - místo výkonu práce: město Jeseník, Městský úřad Jeseník - plný pracovní úvazek - pracovní poměr na dobu neurčitou - předpokládaný termín nástupu: červenec Kontaktní osoba: - Mgr. et Mgr. Kristýna Michálková, vedoucí Odd. sociálně právní ochrany dětí, tel. 584 498 447, e-mail: kristyna.michalkova@jesenik.cz - Bc. Vítězslava Churá, personalistka, tel.: 584 498 104, e-mail: vitezslava.chura@mujes.cz Doručení přihlášky: Písemné přihlášky včetně ostatních požadovaných dokumentů zasílejte na adresu: Město Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, 790 01 Jeseník nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu - Masarykovo nám. 167/1, Jeseník, tak, aby byly doručeny nejpozději do termínu uzávěrky přihlášek 24.06.2025 do 10:00 hodin. Zalepenou obálku výrazně označte heslem: "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na vedoucí/ho OSPOD". Bližší informace k výběrovému řízení na: www.jesenik.cz v sekci Volná místa Zaměstnanecké výrhody: - 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna - pružnou pracovní dobu - služební mobil a notebook - odborné vzdělávání u akreditovaných společností - benefit. karta Pluxee (příspěvek na dovolenou, sportovní a kulturní aktivity, léky, stravné) - příspěvek na penzijní připojištění - odměny při životních a pracovních výročích - firemní akce
Město Jeseník - Tovární
Ing. Jana Gvizdová, tel.:584 498 139e-mail: jana.gvizdova@jesenikc.z
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
První kontakt písemný, výběrové řízení. Náplní práce bude zejména zajišťování komplexní správy nemovitého majetku obce, jeho prodej, nabývání, pronájem a jiné formy disponování s tímto majetkem Požadavky: o ukončené středoškolské vzdělání s maturitou nejlépe stavebně-technického zaměření - alespoň základní orientace v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích a č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí - orientace v technické mapě - výborná znalost práce na PC - spolehlivost a samostatnost při řešení úkolů - zdravotní způsobilost - odolnost vůči stresu Informace o pracovním místě: - místo výkonu práce: město Jeseník, Městský úřad Jeseník - pracovní poměr na dobu neurčitou - nástup červenec 2025 (dohoda možná) - možnost pracovního růstu Požadované doklady: - přihláška do výběrového řízení (vzor na www.jesenik.cz v sekci Volná místa) - strukturovaný profesní životopis - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Doručení přihlášky: Písemné přihlášky včetně požadovaných dokumentů zasílejte na adresu: Město Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, 790 01 Jeseník nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, nejpozději do termínu uzávěrky přihlášek 17.06.2025 do 10:00 hodin. Zalepenou obálku výrazně označte heslem: "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na referenta/ku Oddělení majetku". Bližší informace k výběrovému řízení na www.jesenik.cz v sekci Volná místa Zaměstnanecké výhody: - 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna - pružnou pracovní dobu - benefit. karta Pluxee (příspěvek na dovolenou, sportovní a kulturní aktivity, léky, stravné) - příspěvek na penzijní připojištění - služební mobil a notebook - dborné vzdělávání u akreditovaných společností - odměny při životních a pracovních výročích - firemní akce
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-054135 | Stavební práce | 128 864 511,00 Kč |
Místo plnění: ul. Karla Čapka 1147/10, 790 01 Jeseník, katastrální území Jeseník (658723), parcely č. 770/1
Předmětem veřejné zakázky jsou zejména stavební práce a dále dodávky a služby podle projektové dokumentace a soupisu prací („práce“) v bloku „A“ v 1. PP a 5. NP, bloku „B“ v 1. PP až 5. NP a jejich spojovacím krčku, a také ve vybraných prostorách stávajícího objektu občanské vybavenosti na ul. Karla Čapka 1147/10, Jeseník. Provedení stavebních prací, dodávek a služeb spočívá v odstranění konstrukcí s obsahem azbestu, v úpravách dispozic, mj. i v souvislosti se změnou užívání stávajících přízemních prostorů nově využívaných jako garáž, rekonstrukci povrchů a rekonstrukci technického zařízení stavby (zdravotně technická instalace, vzduchotechnika, vytápění a chlazení, měření a regulace, silnoproudá elektroinstalace, elektronické komunikace), ve výměně vnitřních dveří, ve službách spojených s vyklizením a stěhováním a dále v dodávce včetně montáže kuchyňských linek, archivních regálů a sanitárních zařizovacích předmětů ve stávajícím objektu občanské vybavenosti na ul. Karla Čapka 1147/10, Jeseník dle schématu rozsahu díla. Realizace díla bude probíhat za provozu v objektu po jednotlivých patrech. Součástí díla jsou i služby spojené se stěhováním uživatelů do náhradních prostor po dobu rekonstrukce. Schéma rozsahu díla tvoří přílohu textové části zadávací dokumentace. Jedná se o administrativní komplex budov ve vlastnictví města Jeseník, které v současnosti plní funkci kancelářských prostor. Komplex budov je z větší části pronajatý organizačním složkám státu – Ministerstvo prác
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 19.05.2023Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.08.2022Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.12.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.10.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.07.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.11.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.01.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.10.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 18.09.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2014Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 26.06.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 06.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.03.2014Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 27.01.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 08.07.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 04.04.2012Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 31.01.2012Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 24.05.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.09.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.05.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.02.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 19.11.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 22.04.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 04.03.2009Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 24.02.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 03.02.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 03.02.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 21.10.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (EFRR)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU