Město Hostinné
Oficiální název: Město Hostinné
DIČ: CZ00277908
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: dgsbd5f

Kontakty
- 499 441 333
- 499 404 730
- 499 441 135 - místostarosta
- 601 583 086
- urad@muhostinne.cz
- epodatelna@muhostinne.cz
- starostka@muhostinne.cz
- mistostarosta@muhostinne.cz
Úřední hodiny
| Pondělí | 08:00-11:00 | 12:00-17:00 |
| Úterý | 08:00-11:00 | |
| Středa | 08:00-11:00 | 12:00-17:00 |
| Čtvrtek | zavřeno | |
| Pátek | 08:00-11:00 | Otevřeno |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Dagmar Sahánková - starostka
- Petr Bartoš - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1300757309/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
1303699319/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
236336766/0300 DPH účet, zveřejněn 13.02.2025 |
|
Provozovna
Činnosti firmy
- městský úřad
Volná pracovní místa
Město Hostinné - Domov seniorů Sluneční
Ing. Dagmar Sahánková, tel.:727 953 363e-mail: starostka@muhostinne.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 28 650 Kč/měsíc do 41 520 Kč/měsíc |
Náplň práce: • plní úkoly ze zřizovací listiny příspěvkové organizace, • je statutárním orgánem příspěvkové organizace, • plní úkoly vyplývající ze schváleného rozpočtu na příslušné rozpočtové období, • zodpovídá za svěřený majetek, • zajišťuje nakládání se svěřeným majetkem města Hostinné v souladu s příslušnými zákony a zřizovací listinou. Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců Místo výkonu práce: Hostinné Platová třída: 12 Předpokládaný nástup do funkce: od 01.02.2026 na částečný úvazek, cca od 01.06.2026 na plný úvazek Požadavky: • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (výhodou se zaměřením na sociální, ekonomickou či právní oblast), • minimálně 3letá praxe s vedením pracovního kolektivu, • znalosti v oborech sociální služby, ekonomika, personalistika, • orientace v problematice příspěvkových organizací (znalost základních principů a právních předpisů), • orientace v oblastech dotační politiky státu, Evropské unie a dalších subjektů, • orientace v právní problematice související s činností domova pro seniory (zejména zákony č. 108/2006 Sb., 250/2000 Sb., 262/2006 Sb., 128/2000 Sb. a navazující prováděcí předpisy) Další požadavky: • morální předpoklady pro výkon práce, ústředna: 499 441 333, eMail: urad@muhostinne.cz, datová schránka: dgsbd5f, bankovní spojení: 1303699319/0800 • znalost práce na PC (zejména programy MS Word, Excel, elektronická pošta, internet), • spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, schopnost učit se novým poznatkům, • aktivní přístup k řešení problémů, • koncepční, řídicí a organizační schopnosti, • řidičské oprávnění min. sk. B, • praxe v sociální oblasti výhodou. Nabízíme: • perspektivní a náročnou pozici s velkou osobní odpovědností, • odměňování odpovídající významu funkce, • možnost seberealizace a dalšího profesního a osobního růstu, • adekvátní zázemí a solidní jednání ze strany vedení města, • dobré pracovní podmínky. Písemné přihlášky spolu s požadovanými dokumenty doručte v písemné formě nejpozději ve středu 14.01.2026 do 16:00 h. Výběrové řízení na výše uvedenou pozici proběhne ve čtvrtek 22.01.2026 od 10:00 h. Bližší informace poskytne starostka města Ing. Dagmar Sahánková na tel. 727 953 363 nebo e-mailu starostka@muhostinne.cz. Více informací viz.: http://hostinne.info/assets/File.ashx?id_org=4577&id_dokumenty=22219
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2023-053635 | Stavebni prace | 23 400 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je výstavba technické infrastruktury pro výstavbu rodinných domů v lokalitě Dobrá mysl v Hostinném II. etapa, a to v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami.
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2017-007405 | Stavebni prace | 20 000 000,00 Kč |
Předmětem zakázky jsou stavební úpravy stávajícího terminálu, který je nevyhovující a je nahrazen novým v menším rozsahu autobusových stání a je doplněn o novostavbu WC a parkovací plochy. Součástí zakázky je venkovní kanalizace a vodovod, přeložka plynu STL, přípojka elektro, přeložka vedení CETIN a kamerový systém.
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2018-014597 | Stavebni prace | 49 000 000,00 Kč |
Předmětem zakázky je rekonstrukce sportovně rekreačního centra v Hostinném. Jedná se o soubor objektů novostaveb a z části rekonstrukce stávajícího vstupního objektu. Předmětem stavby je vybudování tří bazénů, objekt pro bazénovou technologii, vstupní objekt, objektu služeb, sklad techniky areálu, dětské hřiště. Bazény budou vestavěny do prostoru prohlubně stávajícího rozlehlého bazénu. Bazény jsou navrženy z monolitického železobetonu s fólii PVC. Bazén velký o rozměrech 26x15 m s max. hl.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.04.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 11.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 01.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.12.2015Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.09.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 29.11.2011Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 12.11.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2009Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 16.09.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.07.2009Projekt nedokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





