MĚSTO Česká Lípa
Oficiální název: Město Česká Lípa
DIČ: CZ00260428
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bkfbe3p

Kontakty
- 487 881 111
- 487 881 100 - ústředna
- 487 881 202 - starostka
- 487 881 267 - místostarosta
- 487 881 260 - místostarosta
- 777 067 761
- 733 255 968
- 733 255 931
- podatelna@mucl.cz
- volfova@mucl.cz
Úřední hodiny
úřední hodiny | ||
Pondělí | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Úterý | zavřeno | |
Středa | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Čtvrtek | zavřeno | |
Pátek | zavřeno | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Jitka Volfová - starostka
- Martin Brož - místostarosta
- Jakub Mencl - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-1229421/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
43-4051920227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Pobočky
MĚSTO Česká Lípa - Děčínská 413, Česká LípaMĚSTO Česká Lípa - Jindřicha z Lipé 127, Česká Lípa
MĚSTO Česká Lípa - náměstí T. G. Masaryka 2/2, Česká Lípa
Provozovna
MĚSTSKÁ POLICIE Česká Lípa - U Vodního hradu 2974, Česká LípaČinnosti firmy
- městský úřad vydává
- MĚSTSKÉ NOVINY
- živnostenský úřad
Volná pracovní místa
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká Lípae-mail: podatelna@mucl.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o nich s výjimkou rozhodování o přestupcích příkazem na místě Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 24 790 Kč do 35 770 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 33 280 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 1. 7. 2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem) Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání v oboru zemědělství, ochrany přírody a krajiny, ekologie nebo v oborech příbuzných, -orientační znalost související legislativy (zákon o ochraně zemědělského půdního fondu, zákon na ochranu zvířat proti týrání, zákon o zemědělství, správní řád, zákon o obcích, zákon o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, přestupkový zákon), -dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti -výborná znalost práce s MS Office -schopnost dalšího vzdělávání v oboru -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta/e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance. Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče. Další informace naleznete na http://www.mucl.cz/cz/urad-a-samosprava/mestsky-urad/uredni-deska/ceska-lipa/volna-pracovni-mista/
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká Lípa, tel.:podatelna@mucl.czSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovního místa: zajišťování agendy správy složek životního prostředí - výkon přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona o ochraně zemědělského půdního fondu a souvisejících právních předpisů, zákona o zemědělství a zákona na ochranu zvířat proti týrání, kontrolní a konzultační činnosti. -provádí úkony v řízení o přestupcích, projednává přestupky a rozhoduje o nich s výjimkou rozhodování o přestupcích příkazem na místě -zajišťuje agendu správy složek životního prostředí, například půdy, zemědělství, ochranu zvířat proti týrání, odborně posuzuje zdroje znečištění jednotlivých složek životního prostředí včetně metodické, kontrolní a konzultační činnosti -samostatně provádí specializované kontroly a státní dozor nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí právnickým nebo fyzickým osobám oprávněným k podnikání podle obvyklých postupů. Připravuje a navrhuje opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených předpisy o ochraně životního prostředí nebo jejich prominutí Místo výkonu práce:Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 24 790 Kč do 35 770 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 33 280 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 1. 7. 2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené do 4/2028 Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem) Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání -orientační znalost související legislativy (ochrana zemědělského půdního fondu, ochrana zvířat proti týrání, rostlinolékařská péče) -schopnost samostatného rozhodování a analytického myšlení -dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti -výborná znalost práce s MS Office -schopnost dalšího vzdělávání v oboru -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta/e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 18. 6. 2025. Další informace naleznete na: http://www.mucl.cz/cz/urad-a-samosp
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká Lípae-mail: podatelna@mucl.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: -poskytování základního sociálního poradenství jak ambulantně v prostorách Městského centra podpory (MCP), tak i přímo v terénu -poskytování intenzivnější podpory domácnostem, které jsou ohroženy ztrátou bydlení v přirozeném bydlení Druh práce: sociální pracovník Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 10. - 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 24 790 Kč do 38 570 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 33 280 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce a zvláštní příplatek dle § 129 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 1.7.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu projektu "Posílení sociální práce ve městě Česká Lípa" do 28. 2. 2027 Kvalifikační požadavky a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání dle ustanovení § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů -znalost související legislativy -komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B výhodou Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 18.6. 2025 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: -písemně v obálce označené "VŘ sociální pracovník projektu" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa, -elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu výběrového řízení toto řízení zrušit bez uvedení důvodu. Uchazeč svou účastí ve výběrovém řízení bere na vědomí, že jeho osobní údaje budou zpracovány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen "GDPR") a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, pro účely výběrového řízení. Osobní údaje uvedené v přihlášce a jejích přílohách budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou k dosažení účelu výběrového řízení a následně budou skartovány v souladu s GDPR a spisovým a skartačním řádem organizace. Písemnosti připojené k přihlášce si mohou uchazeči vyzvednout do deseti dnů po ukončení oznámení na obsazení volného pracovního místa v oddělení personalistiky a mezd. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté dokumenty skartovány.
Městský úřad Česká Lípa
podatelna MěÚ Česká Lípa, tel.:podatelna@mucl.czSměnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
Charakteristika pracovní pozice: zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na území správního obvodu města Česká Lípa, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů Druh práce: referentka / referent sociálně-právní ochrany Místo výkonu práce:Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 10. - 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce a požadovanému vzdělání. Platový tarif se dle zápočtu let odborné praxe pohybuje v rozpětí od 24 790 Kč do 38 570 Kč, přičemž minimální úroveň zaručeného platu činí 33 280 Kč. K platovému tarifu může být přiznán osobní příplatek dle § 131 zákoníku práce a zvláštní příplatek dle § 129 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 1.7 2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené do 9/2027 Kvalifikační požadavky a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání dle ustanovení § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, -znalost související legislativy (zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí a jeho novelizované podoby, správní řád) a sociálních agend -komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič výhodou Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle § 1 odst. 1 písm. n) vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, benefitní karta / e-stravenky, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -čestné prohlášení o bezúhonnosti, nebo výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, -kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 18.6 2025 - 12:00 hodin Říká se, že děti jsou budoucností národa. Přidejte se proto do našeho týmu sociálních pracovníků oddělení sociálně-právní ochrany a ovlivněte tak budoucnost - dětí i tu svoji. Způsob podání přihlášky: -písemně v obálce označené "VŘ referent sociálně-právní ochrany zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa, -elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, nebo e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv v průběhu výběrového řízení toto řízení zrušit bez uvedení důvodu.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2024-003142 | Stavební práce | 217 634 000,00 Kč |
Místo plnění: Místem plnění je budova čp. 100 v ul. Berkova v České Lípě, parcelní číslo 114 v k.ú. Česká Lípa.
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce zahrnující zhotovení stavby „Rekonstrukce Kounicova domu, Berkova ul. čp. 100, Česká Lípa“ včetně vybavení interiéru a zajištění servisních služeb na instalovanou technologii na dobu neurčitou, a to v souladu se zadávacími podmínkami této veřejné zakázky.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-055244 | Služby | 10 000 000,00 Kč |
Místo plnění: sídlo zadavatele
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření dostatečně silného a bezpečného prostředí informačních technologií pro zajištění chodu městského úřadu při výkonu státní správy a samosprávy spočívající v dodávce potřebného počtu licencí a komponentů pro vytvoření systému implementovaného do prostředí městské sítě IT a provedení proškolení administrátorů zadavatele na obsluhu nabízeného systému vč. následné podpory systému po dobu platnosti licence, tj. po dobu 5 let.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2017-017256 | Služby | neuvedeno |
Předmětem smlouvy bude zajištění veřejných služeb při přepravě cestujících na území: Česká republika, Liberecký kraj, Město Česká Lípa a vybraných sousedních obcí. V současnosti předpokládaný rozsah poptávaného závazku činí 1.250.000 km ročně po dobu 10 let.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.02.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.10.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.10.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.03.2010Projekt dokončen
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU