1

MĚSTO Česká Lípa

náměstí T. G. Masaryka 2/2
Česká Lípa
470 01 Česká Lípa 1

Oficiální název: Město Česká Lípa

IČ: 00260428
DIČ: CZ00260428
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: bkfbe3p
odeslat poptávku

Kontakty

  • 487 881 114 - tajemník
  • 487 881 122 - odbor správy majetku
  • 487 881 243 - odbor finanční
  • 487 881 263 - odd. místních daní, poplatků a vymáhání pohledávek
  • 487 881 105
  • podatelna@mucl.cz
  • rtic@mucl.cz

Webové prezentace

Sociální sítě

Bankovní účty

19-1229421/0100
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0100
43-4051920227/0100
DPH účet, zveřejněn 02.04.2013
0100

Související firmy

Ústředí
MĚSTO Česká Lípa - náměstí T. G. Masaryka 1/1, Česká Lípa
Nejbližší pobočky
MĚSTO Česká Lípa - Jindřicha z Lipé 127, Česká Lípa42 m
MĚSTO Česká Lípa - Děčínská 413, Česká Lípa602 m

Činnosti firmy

Volná pracovní místa

Vedoucí oddělení sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Pracoviště a kontakty

Městský úřad Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
e-mail: podatelna@mucl.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Tvorba koncepce a strategie výkonu sociální práce vedoucí k řešení nepříznivé sociální situace a k sociálnímu začleňování osob, skupin nebo komunit. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: 02.01.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem a předpoklady podle §§ 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů -znalost související legislativy -praxe v oboru -organizační a komunikační schopnosti a dovednosti včetně dobrých vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu -schopnost práce v týmu, flexibilita kreativita, řídící schopnosti -schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do praxe -vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu -zkušenosti v řízení lidských zdrojů výhodou -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na doplňkové penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče Bližší informace naleznete na internetových stránkách http://www.mucl.cz/cz/urad-a-samosprava/mestsky-urad/uredni-deska/ceska-lipa/volna-pracovni-mista/

Referentka / referent evidence obyvatel v odboru správním
Pracoviště a kontakty

Město Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 31 820 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pracovní pozice: komplexní výkon agend na úseku evidence obyvatel a rodných čísel, organizačně technické zabezpečení voleb a referend. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 21 710 do 31 820 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem). Kvalifikační požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech: "zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, "zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, "zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, "zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů. Požadované znalosti a dovednosti: -organizační a komunikační schopnosti, -příjemné a klidné vystupování, vstřícnost ke klientům, -přesnost, spolehlivost, psychická odolnost, -samostatnost v rozhodování, časová flexibilita, -administrativní schopnosti, -znalost práce s výpočetní technikou (ovládání e-mailu, práce s internetem, práce se soubory a adresáři včetně uživatelského ovládání kancelářských aplikací), -ochota k sebevzdělávání, -praxe ve veřejné správě a zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, v některé ze správních činností výhodou. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance. Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky do: 24.10.2024 - 12:00 hodin Bližší informace naleznete na http://www.mucl.cz/

Referent/referentka památkové péče ve stavebním úřadu
Pracoviště a kontakty

Městský úřad Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
e-mail: podatelna@mucl.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pracovní pozice: zajišťování péče o kulturní památky a kontroly plnění zákonných povinností vlastníků nebo uživatelů kulturních památek Místo výkonu práce:Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 23 390 do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu:01.11.2024, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem) Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání -stavební obor, popř. další obory související s památkovou péčí výhodou -znalost související legislativy (zákon o památkové péči, správní řád, zákon o obcích) -schopnost dalšího vzdělávání v oboru -schopnost samostatného rozhodování -dobré organizační, komunikační a administrativní schopnosti -zodpovědný přístup a spolehlivost -schopnost komunikace se žadateli -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky do: 25.10.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "VŘ referent památkové péče" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Referent územního plánování ve stavebním úřadu (m/ž)
Pracoviště a kontakty

Městský úřad Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pracovní pozice: výkon úřadu územního plánování a územně plánovacích činností, např. pořizování územních plánů a jejich změn, vydávání závazných stanovisek Místo výkonu práce:Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. - 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 21 710 do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: 01.01.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem) Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče dle ustanovení §§ 44, 45 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: -střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání -základní znalost práce v systémech GIS výhodou -znalost související legislativy (zákon č. 283/2021 Sb., 500/2004 Sb.) -schopnost dalšího vzdělávání v oboru -schopnost samostatného rozhodování a analytického myšlení -dobré organizační, komunikační a administrativní schopnosti -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 31.10.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "VŘ referent územního plánování" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Pracoviště a kontakty

Městský úřad Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
e-mail: podatelna@mucl.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:VŠ Magisterské
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 2. 1. 2025
Mzdové rozpětí:od 25 280 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: 2.1.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyka splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem a předpoklady podle §§ 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971. Kvalifikační předpoklady a požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu -výhodou vzdělání sociálního, psychologického nebo pedagogického zaměření; popř. vzdělání v oblasti veřejné správy/práva -znalost související legislativy -praxe v oboru nebo ve veřejné správě -řídící schopnosti -schopnost samostatného rozhodování -organizační a komunikační schopnosti a dovednosti včetně dobrých vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu -schopnost práce v týmu, flexibilita kreativita -schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do praxe -vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu -zkušenosti v řízení lidských zdrojů výhodou -výborná znalost práce s MS Office -řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na doplňkové penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče Lhůta pro podání přihlášky do: 24.10.2024 - 12:00 hodin Podrobné informace na https://www.mucl.cz/volna-pracovni-mista

Sociální pracovnice / pracovník pro sociálně-právní ochranu dětí se specializací na terénní práci
Pracoviště a kontakty

Městský úřad Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 37 170 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pracovní pozice: zajišťování sociálně-právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, na území správního obvodu města Česká Lípa, jakožto obce s rozšířenou působností podle přílohy č. 2 k zákonu č. 314/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů Druh práce: referentka / referent sociálně-právní ochrany Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 10. - 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 23 390 do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce, zvláštní příplatek dle ust. § 129 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou, po dobu rodičovské dovolené Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -znalost související legislativy (zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí a jeho novelizované podoby, správní řád) a sociálních agend - komunikační schopnosti, sociální cítění, vstřícnost - výborná znalost práce s MS Office - řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), - úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky do: 21.10.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: - písemně v obálce označené "VŘ referent sociálně-právní ochrany č. j. 128472" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa, - elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p, - e-mailem prostřednictvím e-podatelny: podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Investiční technička / investiční technik v odboru rozvoje města a investic
Pracoviště a kontakty

Městský úřad Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
e-mail: podatelna@mucl.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 21 710 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pracovního místa: příprava a realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic. Zajišťování přípravy investičních akcí, zpracovávání investičních záměrů podle zadání, způsobů financování, projektové přípravy apod. Řešení majetkoprávních vztahů podle investičních záměrů a technickoekonomických požadavků. Zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné, průzkumové a projektové práce. Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: tarifní rozpětí od 21 710 do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe, osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou Kvalifikační předpoklady a požadavky: "min. střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního, popř. příbuzného technického směru "orientace v základních stavebně-právních normách a základních otázkách legislativy v oblasti veřejných zakázek a smluvního práva "zodpovědný přístup k řešení problémů, komunikační dovednosti "výborná znalost práce s MS Office, administrativní schopnosti Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče Přílohy přihlášky: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice" -výpis z evidence Rejstříku trestů -kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 17.10.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "VPM investiční technik" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Písemnosti připojené k přihlášce si mohou uchazeči vyzvednout do deseti dnů po ukončení oznámení na obsazení volného pracovního místa v oddělení personalistiky a mezd. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté dokumenty skartovány. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Referentka / referent vnějších vztahů, komunikace s veřejností a cestovního ruchu v odboru kancelář starosty
Pracoviště a kontakty

Město Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Jazyková znalost:Angličtina - Pasivní, Čeština - Aktivní
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

CHARAKTERISTIKA pracovní pozice: Podíl na přípravě zpráv, článků a reportáží. Spolupráce na zajištění odborné informační úrovně a obsahového zaměření publikovaných materiálů a dalších podpůrných činností v rámci vydávání periodik. Spolupráce na koordinaci a přípravě, nebo organizačních zajištění programů a projektů. Podíl na organizaci akcí města. Schopnost pracovat se sociálními sítěmi a webovými stránkami města. Spolupráce na příjmu a fakturaci inzerce zveřejněné v obecním zpravodaji. Podíl na přípravě a koordinaci pietních aktů, veřejných setkání a dalších akcí pořádaných městem pro veřejnost, včetně aktivit v oblasti cestovního ruchu. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 10. platová třída podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykovávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 23 390 do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání Požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -zodpovědný přístup -velmi dobré komunikační dovednosti -výborná znalost českého jazyka -organizační schopnosti a dovednosti na vysoké úrovni -schopnost analytického myšlení -vynikající znalost práce s výpočetní technikou a s MS Office -základní znalost anglického jazyka -řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič -flexibilita -vysoké pracovní nasazení Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné zvyšování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 23.10.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "Volné pracovní místo referentka / referent vnějších vztahů, komunikace s veřejností a cestovního ruchu" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Koordinátor komunitního plánování v odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Pracoviště a kontakty

Městský úřad Česká Lípa

podatelna MěÚ Česká Lípa
e-mail: podatelna@mucl.cz
poptat práci
Vlastnosti volného místa
Směnnost:Pružná pracovní doba
Pracovněprávní vztah:Pracovní poměr - plný úvazek
Minimální stupeň vzdělání:Vyšší odborné
Požadovaná dovednost:
Vhodnost pracovního místa:Zdravé osoby
Pracovní poměr:od 1. 11. 2024
Mzdové rozpětí:od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc
Poznámka k volnému místu

Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování tvorby střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb a zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb, zpracování agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších přepisů. Místo výkonu práce: odbor sociálních věcí a zdravotnictví Platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu:01.11.2024, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou Kvalifikační předpoklady a požadavky: "vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání "znalost související legislativy a sociálních služeb výhodou "samostatnost, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení "velmi dobré komunikační a organizační schopnosti "výborná znalost práce s MS Office "řidičské oprávnění sk. B - aktivní řidič Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název pracovní pozice, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky (vč. příloh): 25.10.2024 - 12:00 hodin Způsob podání přihlášky: písemně v obálce označené "Volné pracovní místo koordinátorka / koordinátor komunitního plánování" zaslané na adresu: Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Lípa, nám T. G. M. č. p. 1., 470 36 Česká Lípa nebo předané osobně v podatelně MěÚ Česká Lípa. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Česká Lípa: bkfbe3p. Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny podatelna@mucl.cz, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

více pracovních míst

Zdroj: Úřad práce

Realizované projekty podpořené z fondů EU

Revitalizace parkové plochy v ul. 5. května, Česká Lípa
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
5.1b Regenerace pláště budovy MŠ Východní
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
5.1a Regenerace pláště budovy MŠ Východní
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 10.03.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
5.1b Regenerace pláště budovy MŠ Na Výsluní
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
5.1a Regenerace pláště budovy MŠ Na Výsluní
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.01.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
5.1b Snížení energetické náročnosti ZŠ Šluknovská č.p. 2904
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
5.1a Snížení energetické náročnosti ZŠ Šluknovská č.p. 2904
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 02.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Regenerace pláště polyfunkčního komunitního centra čp.2563
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Zateplení Domova pro seniory, Na Blatech čp. 3211
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 06.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Regenerace pláště budovy stravovny ZŠ Partyzánská, Česká Lípa
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 07.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Územní studie Česká Lípa č. 6 a č. 7
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.02.2017Projekt finálně uzavřen
Modernizace odborných učeben ZŠ Antonína Sovy
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Modernizace odborných učeben ZŠ Šluknovská
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Azylový dům Města Česká Lípa
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Snížení energetické náročnosti bytových domů v Komenského ul.
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.04.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Městské zařízení péče o děti do tří let, vznik dvou dětských skupin v MŠ Dolní Libchava
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.01.2016Projekt finálně uzavřen
Regenerace pláště budovy MŠ Sovička č. p. 1740, Česká Lípa
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.08.2015Projekt dokončen
Novostavba pavilonu F ZŠ speciální, ul. Jižní 1970, Česká Lípa
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Regenerace pláště budovy MŠ Roháče z Dubé
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.08.2015Projekt dokončen
Regenerace pláště budovy MŠ Šikulka, Česká Lípa
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2015Projekt dokončen
Městský park v České Lípě, revitalizace zeleně
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2015Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu ZŠ Slovanka Česká Lípa
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2015Projekt dokončen
Úpravy malé vodní nádrže Žizníkov
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Protipovodňový monitorovací varovný systém města Česká Lípa
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 21.10.2014Projekt dokončen
Konsolidace IT a elektronizace procesů na MěÚ Česká Lípa
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.10.2014Projekt dokončen
REGENERACE ZŠ 28. ŘÍJNA ČP. 2733 V ČESKÉ LÍPĚ, ZATEPLENÍ BUDOV ZÁKLADNÍ ŠKOLY
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
MŠ Brněnská a MŠ Zhořelecká - regenerace pláštů budov
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.10.2013Projekt dokončen
Finanční vzdělávání na základních školách v České Lípě
OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost (ESF)
Datum alokace: 18.10.2012Projekt dokončen
Technologické centrum ORP města Česká Lípa
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2011Projekt dokončen
Zateplení domu s pečovatelskou službou, ul. Ústecká v České Lípě
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 12.10.2010Projekt dokončen
Zefektivnění personálních procesů v MěÚ Česká Lípa
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 06.10.2010Projekt dokončen
Snížení energetické náročnosti objektu Základní umělecké školy Česká Lípa
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.03.2010Projekt dokončen
Česká Lípa - Boleslawiec - Společné a odlišné aneb sousedé Slované, poznejme se.
OP PS ČR-Polsko (ERDF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Typový projekt - CzechPOINT - Kontaktní místo (Upgrade)
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2009Projekt dokončen
Česká Lípa v evropském pásmu textilu
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 12.01.2009Projekt dokončen
Územně analytické podklady ORP Česká Lípa
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
Zpracování Změny č.12 územního plánu Česká Lípa - převedení územního plánu do jednotného standardu
Integrovaný regionální operační program (EFRR)
Projekt s právním aktem
více projektů

Zdroj: Strukturální fondy EU

Odeslat poptávku nebo dotaz firmě

MĚSTO Česká Lípa


Zadejte poptávku nebo dotaz:

Formulář je určen výhradně k zasílání poptávek nebo dotazů souvisejících s činností vybrané firmy.
Zprávy jsou redigovány našimi operátorkami. Po jejich schválení jsou odeslány adresátovi.

Kontrolní otázka, jako ochrana proti automatickému spamu:

      doplňte číslo, např.: 12

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů

Mapa ČR
Mapa kraje

Logo

Soubory cookies umožňují správné a úplné používání webových stránek

Další informace zobrazíte kliknutím na Informace o cookies.