MĚSTO Adamov
Oficiální název: Město Adamov
DIČ: CZ00279889
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: xx3bzck
Kontakty
- 516 499 620 - starosta
- 516 499 622 - místostarosta
- 773 634 342
- 775 170 869
- mesto@adamov.cz
- posta@adamov.cz
Úřední hodiny
ÚT Zavřeno
ST 08:00-12:00 13:00-17:00 hod.
ČT Zavřeno
Kontaktní osoby
- Bc. Roman Pilát, MBA. - starosta
- Jiří Němec - místostarosta
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
1360055309/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | |
19-1360055309/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
Provozovna
Činnosti firmy
- městský úřad vydává
- MĚSTSKÝ ZPRAVODAJ
Volná pracovní místa
Město Adamov
Mgr. Dobra Moserováe-mail: social@adamov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Vyšší odborné |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 11. 2024 |
Mzdové rozpětí: | od 23 390 Kč/měsíc do 34 370 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa na odboru sociálních a správních věcí sociální pracovník/pracovnice. Místo výkonu práce: Městský úřad Adamov a území města Adamov. Pracovní poměr: na dobu neurčitou. Předpokl. termín nástupu: od 1.11.2024 nebo dohody. Co bude zejména vaší prací: - výkon práce sociálního pracovníka ve smyslu ust. § 7 a §§ 63 až 65 zák. č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozd. předpisů; - výkon práce sociálního pracovníka ve smyslu ust. § 109 zák. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozd. předpisů (dále jen "zákon o sociálních službách"); - základní sociální poradenství, spolupráce s Úřadem práce ČR, přímá práce s klientem, vedení záznamů, sociální šetření, koordinace poskytování sociálních služeb a další úkoly. Předpoklady pro vznik pracovního poměru podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 odst. 1 zákona o sociálních službách: - státní občan České republiky, popřípadě cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt; - dosažení věku 18 let, ovládání jednacího jazyka; - plná svéprávnost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Potřebné vzdělání podle § 110 odst. 4 zákona o sociálních službách - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělávání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku. Další předpoklady, požadované znalosti a dovednosti: - znalosti v oboru: zkušenosti z oblasti sociální práce a praxe ve veřejné správě výhodou; - výhodou: zvláštní odborná způsobilost v oblasti sociálních služeb (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku prac. poměru); - znalost zákona o sociálních službách a souvisejících právních norem; - samostatnost, spolehlivost, dobré komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivý a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů, zvládání zátěžových situací; - uživatelská znalost práce na PC; - ochota se dále vzdělávat, schopnost aplikace získaných vědomostí v praxi; - řidičské oprávnění sk. B a ochota řízení referentského vozidla (aktivní řidič/řidička). Co vám nabízíme: - stabilní zaměstnání ve veřejné správě; - osobní přípatek a odměnu odpovídající dosahovaným výsledkům; - zaměstnanecké benefity a výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny plně hrazeného sick days, stravenky, příspěvek ze sociálního fondu (penzijní připojištění, rekreační pobyty, vitamínové přípravky, dioptrické brýle, vstupenky na kulturní akce apod.); - prac. prostředí s moderním vybavením, pružnou pracovní dobu, příjemný prac. kolektiv. Náležitosti přihlášky: - jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trv. pobytu, číslo obč. průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, kontaktní telefon a e-mail, datum a podpis; - strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a dokladů prokazujících kvalifikační předpoklady. Písemnou přihlášku spolu s požadovanými náležitostmi a přílohami zašlete nejpozději do 23.10.2024 do 16.00 hodin. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Město Adamov, tajemnice, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov. Na obálku uveďte text: "Výběrové řízení-SSV-NEOTVÍRAT". Kontaktní osoba: Mgr. Dobra Moserová, vedoucí odboru sociálních a správních věcí (tel. 516 499 624, mobil 602 788 015, e-mail: social@adamov.cz) Úplné znění Oznámení o výběrovém řízení na: www.adamov.cz (Úřední deska)
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Profil zadavatele
Číslo formuláře | Číslo profilu | Web |
---|---|---|
5200000337759 | 218908 | www.vhodne-uverejneni.cz |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.09.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.08.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 25.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.03.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 13.01.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 14.10.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 14.08.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.04.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.04.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.10.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.09.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 05.05.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 05.05.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Jihovýchod (ERDF)
Datum alokace: 03.10.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU