MARVEL-INTERNATIONAL spol. s r.o.
Oficiální název: MARVEL-INTERNATIONAL spol. s r.o.
DIČ: CZ64084035
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: jckkdup
Kontakty
Provozní doba
| Pondělí | zavřeno | |
| Úterý | 09:00-16:00 | |
| Středa | 09:00-16:00 | |
| Čtvrtek | 09:00-16:00 | Otevřeno |
| Pátek | 09:00-16:00 | |
| Sobota | 09:00-13:00 | |
| Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
43-934380297/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
2107368250/2700 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
2107445025/2700 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
195151529/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
SK2875000000004007688790 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
5814893349/0800 DPH účet, zveřejněn 22.03.2024 |
|
Pobočka
Činnosti firmy
- prodej
- mobilní domy
Volná pracovní místa
MARVEL-INTERNATIONAL spol. s r.o.
Vendula Vašková, tel.:776577900e-mail: asistentka@marveldomy.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 5. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu či kolegyni na pozici prodejce mobilních domů, který se rád učí nové věci a má pozitivní přístup k zákazníkům i ke své práci. Jsme stabilní společnost působící v oblasti prodeje mobilních domů a rozšiřujeme náš tým o člověka, který nám pomůže poskytovat kvalitní služby a posune naši firmu zase o krok dál. NÁPLŇ PRÁCE: - Aktivní prodej mobilních domů - osobně v areálu, telefonicky i online (e-mail, sociální sítě, inzertní portály). - Navolávání potenciálních zákazníků, zpracování poptávek, vedení databáze klientů. - Základní práce s e-mailovou schránkou. - Péče o zákazníky během celého procesu prodeje. - Komunikace s kolegy - předávání informací o zákaznících, domluva termínů prohlídek, předání agendy. - Příprava podkladů pro vedení - jednoduché týdenní přehledy, reporty o prodeji, zákaznících či návštěvnosti. - Administrativní práce spojená s prodejem - příprava a sepisování kupních smluv, evidence dokumentů v papírové i elektronické podobě. - Tvorba a úprava jednoduchých tabulek v Excelu, práce s dokumenty ve Wordu. - Objednávání kancelářských potřeb a běžná kancelářská činnost. POŽADUJEME: - Výborné komunikační a prodejní dovednosti, příjemné vystupování a pozitivní přístup k zákazníkům. - Ochotu učit se nové věci a rozvíjet se v prodejním prostředí. - Nebát se telefonování a osobní komunikace s lidmi - klíčová součást této práce. - Praxi v administrativě nebo prodeji (alespoň základní zkušenost nutná). - Znalost práce na PC - Excel a Word (tabulky, jednoduché výpočty, textové dokumenty). - Schopnost samostatně pracovat, organizovat svůj čas a dotahovat úkoly do konce. - Řidičský průkaz sk. B. NABÍZÍME: - Práci na HPP, 40 hodin týdně. - Firemní počítač, firemní telefon a zázemí stabilní společnosti. - Po zaučení provizní systém z prodejů. - Možnost profesního růstu a zdokonalování se v oblasti prodeje a komunikace. - Příjemný kolektiv a podpora vedení. - Základní mzdu + pohyblivou složku; možnost nadstandardních výdělků dle iniciativy, výkonu a úspěšnosti. - Místo výkonu zaměstnání: Pod Strání 2268, Rožnov pod Radhoštěm 756 61 - Mzda 30 000 - 45 000 Kč - práce zatím na dobu určitou 5.1.2026 - 31.12.2026, poté možnost prodloužení smlouvy. PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na: asistentka@marveldomy.cz nebo telefonicky Po-Pá 9:00 - 14:00 h, paní Vendula Vašková, tel. 776 577 900
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
2. ročník výstavy stavebnictví, bytového vybavení, zahradnictví a hobby pro oblast Valašska.
03.06.2017 - 04.06.2017
stánek
11. ročník veletrhu stavebnictví, bytového zařízení a automobilů.
19.05.2017 - 21.05.2017
stánek




