MAGISTRÁT MĚSTA Zlín
Kontakty
- 577 630 668 - odbor občansko-správních agend
- 577 630 196 - odbor informatiky
- 577 630 728 - odbor dopravy
- posta@zlin.eu
Úřední hodiny
podatelna | ||
Pondělí | 07:30-17:00 | |
Úterý | 07:30-14:00 | |
Středa | 07:30-17:00 | |
Čtvrtek | 07:30-14:00 | |
Pátek | 07:30-14:00 | Otevřeno |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Jiří Korec - primátor
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
19-128661/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9021-128661/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
27-1909270277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
9005-128661/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
3048982/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
1280972/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
3049002/0800 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Související firmy
Ústředí
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - náměstí Míru 12, ZlínNejbližší pobočky
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - třída Tomáše Bati 3792, Zlín1,14 kmMAGISTRÁT MĚSTA Zlín - nám. T. G. Masaryka 5556, Zlín1,68 km
MAGISTRÁT MĚSTA Zlín - Zarámí 4421, Zlín2,02 km
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Statutární město Zlín
Ing. Anna Chomiče-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 8. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: • monitorování aktuální dopravní situace ve zřízeném „dopravním informačním a řídícím centru“, • vyhodnocování dopravních dat, • spolupráce na tvorbě a přepínání dopravních scénářů podle aktuální situace, • sledování a analyzování aktuální situace na základě dat z telematického systému a vizuálního sledování situace v dopravě, • organizace chodu dispečinku, • komunikace a spolupráce s ostatními dispečinky města, především MP Zlín, TS Zlín a DSZO k zajištění plynulosti dopravy. Požadavky: • vyšší odborné vzdělání nebo VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu, • zájem o dopravní problematiku, • zkušenosti z oblasti dopravního dispečinku, IZS nebo technické infrastruktury – výhodou, • schopnost rychle se orientovat v dopravních datech a rozhodovat se pod tlakem, • odolnost vůči stresu, schopnost týmové spolupráce, • analytické a technické myšlení, schopnost vyhodnotit dopravní situaci, rozpoznat rizika a navrhnout účinná opatření, • uživatelská znalost MS Office, • řidičský průkaz sk. „B“ (aktivní řidič). Pracovní doba: • pevná pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod. Výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny placeného osobního volna, příspěvek na stravování, individuální výběr benefitů v rámci systému Cafetéria.
Statutární město Zlín
Ing. Anna Chomiče-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 45 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: • samostatné posuzování oznámení o přestupcích z hlediska vyloučení podezření ze spáchání trestných činů spáchaných v souvislosti s provozem na pozemních komunikacích, • samostatné projednávání vysoce složitých a sporných případů přestupků na úseku bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, • činnosti související s výkonem agendy. Požadavky: • VŠ vzdělání, právní zaměření výhodou, • praxe ve veřejné správě výhodou, • základní znalost legislativy upravující správní řízení v oblasti dopravních přestupků a řidičských průkazů výhodou, • ZOZ při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti silničního provozu na úseku dopravy a silničního hospodářství a správních řízení souvisejících výhodou, • schopnost aplikace právních předpisů, odolnost vůči stresu, • uživatelská znalost Microsoft Office, • řidičský průkaz sk. „B“. Více informací na https://www.zlin.eu/vyberova-rizeni-urednici. Výhody: 5 týdnů dovolené, 4 dny placeného osobního volna, příspěvek na stravování, individuální výběr benefitů v rámci systému Cafetéria.
Statutární město Zlín
Ing. Anna Chomiče-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 33 280 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: - vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona - projednává správní delikty Požadavky: - VŠ vzdělání obor stavební - vzdělání SŠ s maturitou obor stavební dle ust. §30a zákona č. 283/2021 Sb. stavební zákon, - aktivní znalost stavebního zákona, - uživatelská znalost MS Office, - řidičský průkaz sk. "B", aktivní/řidička - praxe není podmínkou. Více informací najdete ve vyhlášení na: https://www.zlin.eu/kariera
Statutární město Zlín
Ing. Anna Chomiče-mail: AnnaChomic@zlin.eu
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 34 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Klíčová náplň práce: . vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona (např. územní řízení, stavební řízení), . projednává správní delikty a přestupky. Požadavky: . vzdělání VŠ obor stavební, architektura nebo právo, . vzdělání SŠ maturitou obor stavebnictví dle ust. § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, . aktivní znalost stavebního zákona, jeho prováděcích vyhlášek a správního řádu výhodou, . ZOZ při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou, . uživatelská znalost Microsoft Office, . řidičský průkaz sk. „B“, aktivní řidič/řidička, . vhodné pro absolventy. Výhody: 5 týdnů dovolené,. 4 dny placeného osobního volna,. příspěvek na stravování,. individuální výběr benefitů v rámci systému Cafeteria,. společenské a sportovní akce pro zaměstnance.. odměny za pracovní výročí.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 051

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.07.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 24.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.12.2021Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.11.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.12.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 21.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 17.03.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 21.11.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 18.04.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.03.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.12.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.10.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.08.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 18.01.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.11.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 30.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 28.06.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.04.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 13.04.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 10.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.11.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.10.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 05.05.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 05.05.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 26.02.2015Projekt dokončen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.06.2014Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 11.06.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 29.05.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 08.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 18.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 15.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.08.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 21.03.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.08.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 16.11.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.08.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 16.03.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.03.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 14.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.05.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 22.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 18.12.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 25.06.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Střední Morava (ERDF)
Datum alokace: 06.03.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU