Magistrát města Pardubice
Oficiální název: Statutární město Pardubice
DIČ: CZ00274046
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: ukzbx4z

Kontakty
- 466 859 111 - spojovatelka
- 466 859 516 - kancelář primátora
- 466 859 522 - odbor školství, kultury a sportu
- 466 859 511 - ekonomický odbor
- 466 859 413 - odbor školství, kultury a sportu
- posta@mmp.cz
Úřední hodiny
| Pondělí | 08:00-11:00 | 12:00-17:00 | |
| Úterý | 08:00-11:00 | 12:00-15:30 | Otevřeno |
| Středa | 08:00-11:00 | 12:00-17:00 | |
| Čtvrtek | 08:00-11:00 | 12:00-15:30 | |
| Pátek | 08:00-11:00 | 12:00-14:30 | |
| Sobota | zavřeno | ||
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Bc. Jan Nadrchal - primátor
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
182-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
6015-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
19-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
9005-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
8010-326561/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
43-9656490277/0100 DPH účet, zveřejněn 30.04.2014 |
|
326561/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
107-3674540277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
78-9145760247/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
78-9145770277/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
78-9145730267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
19-2374030297/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
19-2374040217/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
19-2374020267/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
181632639/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
181632479/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
181632022/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
19-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
27-1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
181570036/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
181568024/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
181570255/0300 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
27-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
19-1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
1205456399/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
19-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
27-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
182-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
1205484349/0800 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
19-2379850227/0100 DPH účet, zveřejněn 02.04.2013 |
|
1205459389/0800 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 |
|
2701272235/2010 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 |
|
107-1205458319/0800 DPH účet, zveřejněn 11.09.2018 |
|
Identita občana
Související firmy
Pobočky
Magistrát města Pardubice - Štrossova 44, Bílé Předměstí, PardubicePardubice I. - U Divadla 828, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice II. - Chemiků 128, Polabiny, Pardubice
Pardubice III. - Jana Zajíce 983, Studánka, Pardubice
Pardubice IV. - Bokova 315, Pardubičky, Pardubice
Pardubice V. - Češkova 22, Zelené Předměstí, Pardubice
Pardubice VI. - Kostnická 865, Svítkov, Pardubice
Pardubice VII. - generála Svobody 198, Rosice, Pardubice
Pardubice VIII. - Hostovice č. 20, Pardubice
Živnostenský úřad Pardubice - Gorkého 489, Zelené Předměstí, Pardubice
Provozovny
Městská policie Pardubice - Pernerova 443, Zelené Předměstí, Pardubice
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Městský obvod Pardubice I
Ing. Gabriela Křižková, tel.:737 276 380e-mail: gabriela.krizkova@umo1.mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 6. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 37 000 Kč/měsíc |
Nástup dle dohody. Náplň práce: 1) Vykonává činnost silničního správního úřadu v souladu se zákonem č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů (zejména §25, § 24, § 42 atd.) 2) vydává souhlas k užívání veřejného prostranství, které není pozemní komunikací a dále vydává souhlas ke zvláštnímu užívání účelové komunikace v majetku města a dohlíží na jejich uvedení do původního stavu po ukončení zvláštního užívání v rozsahu svěřené agendy. Zaměstnanecké výhody: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kuse) - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity Vhodné i pro OZZ. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Městský obvod Pardubice I
Ing. Gabriela Křižková, tel.:737 276 380e-mail: gabriela.krizkova@umo1.mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 6. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 37 000 Kč/měsíc |
Nástup dle dohody. Náplň práce: - zajišťuje vyjádření k investičním záměrům z hlediska životního prostředí dle zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí ve znění pozdějších předpisů - zajišťuje údržbu a správu veřejné zeleně - dřevin v rozsahu daném pasportem veřejné zeleně, týkající se stromů na celém území městského obvodu včetně všech parků - v souladu se zákonem č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"), vydává povolení ke kácení dřevin rostoucích mimo les pro fyzické i právnické osoby bez ohledu na vlastnictví pozemku. - v souladu se zákonem č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů včetně provádění kontrol odpadového hospodářství. Zaměstnanecké výhody: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,-Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kuse) - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití a další benefity Vhodné i pro OZZ. První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - zajištění komplexní činnosti na přidělených investičních akcích od plánování a přípravy projektu, přes řízení realizace, přejímací a kolaudační řízení až po archivaci dokončené akce - zabezpečení provozu, údržby, provádění oprav svěřeného majetku a zařízení, zajištění pravidelných prohlídek a revizí technických zařízení - příprava a zpracovávání podkladů pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v souladu s obecnými právními a interními předpisy - příprava a zpracovávání podkladů pro procesování podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek - příprava smluv a objednávek Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně středoškolské vzdělání, technický nebo stavební směr výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - organizační a komunikační dovednosti, - zodpovědnost a schopnost práce v týmu, - orientace ve veřejné správě výhodou, - znalost práce na PC (MS Office),
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů, územně plánovací dokumentace a územních opatření pro správní území města Pardubice a správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - zpracovávání kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům ve vztahu k územně plánovací dokumentaci a územně plánovacím podkladům - zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání v souladu s ust. § 44 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - praxe v pořizování územně plánovací dokumentace a podkladů výhodou - osvědčení o autorizaci České komory architektů výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost - znalost práce na PC (MS Office, CAD)
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů (územně analytické podklady) pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - samostatné vykonávání činností souvisejících se sběrem, vyhodnocováním a zpracováním geografických dat pro potřebu geografického informačního systému - zajišťování činnosti v oblasti evidence a aktualizace dat DTM města Pardubice – digitální mapa - podílí se na řešení úkolů navazujících na DTM města Pardubice v oblasti mapových podkladů pro potřeby odborů, městských obvodů a projektantů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání v souladu s ust. § 44 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost - znalost práce na PC (MS Office, GIS – GeostoreV6, CAD)
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: Výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech územní státní správy nebo činnosti územních samosprávných celků včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech, a to zejména se zaměřením na právní agendu obchodních společností, v nichž má město majetkovou účast Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské právnické vzdělání - komplexní orientace ve veřejném i soukromém právu - dobré komunikační dovednosti - zodpovědnost, schopnost práce v týmu - dobrá znalost práce na PC (MS Office)
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 70 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - manažerské vedení pracovního týmu, který zajišťuje informační, organizační a případně další podporu pro činnost primátora města, jeho náměstků, zastupitelstva města, rady města a magistrátu města - odpovědnost za komunikaci města a magistrátu s veřejností a dalšími subjekty, včetně sociálních sítí - zajišťování oblasti partnerských a zahraničních vztahů města, včetně spolupráce na mezinárodních projektech - dílčí spolupráce na úkolech magistrátu města v krizovém a havarijním plánování včetně podpory činností ostatních subjektů a orgánů v systému krizového řízení města Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání - organizační a řídící schopnosti - praxe ve veřejné správě výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti krizového řízení výhodou - aktivní znalost angličtiny, příp. dalšího cizího jazyka - velmi dobré manažerské a komunikační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování - výborná znalost práce na PC - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 55 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - koordinace přípravy a realizace investic a zpracovávání investičních záměrů, - koordinace finančního zajištění investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy a řešení rozporů, - zpracovávání odborných technických posudků, - organizace vypořádání majetkoprávních vztahů, - stanovování způsobů realizace investic a průzkum finančních zdrojů, navrhování, kontraktace a koordinace účastníků investic, projektantů, dodavatelů apod. - zajišťování a koordinace kolaudačních řízení u stavebních investic Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vysokoškolské vzdělání – technického nebo stavebního zaměření - znalost příslušných zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou - organizační, rozhodovací a komunikační schopnosti - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování - praxe ve veřejné správě výhodou - dobrá znalost práce na PC (MS Office)
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon státní správy na úseku stavebního řádu, - umísťování a povolování staveb Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání a praxe dle § 30a stavebního zákona (minimálně střední vzdělání s maturitou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost) - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office) - reprezentativní a profesionální vystupování - výborné komunikační schopnosti
Magistrát města Pardubic - Štrossova
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466859471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 55 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: - koordinace a usměrňování výkonu stavebního úřadu v působnosti magistrátu územně členěného statutárního města - vedení a řízení oddělení po stránce odborné a personální - výkon státní správy na úseku stavebního řádu - umísťování a povolování staveb Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání dle § 30a stavebního zákona vysokoškolské ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost - výtečné prezentační dovednosti, komunikativnost - praxe ve veřejné správě výhodou - znalost práce na PC (MS Office)
Magistrát města Pardubic
Bc. Veronika Pospíšilová, tel.:466 859 471e-mail: veronika.pospisilova@mmp.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Požadovaná dovednost: | |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 2. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc |
Charakteristika vykonávané činnosti: -komplexní zajišťování přípravy podkladů spojených se žádostmi o majetkoprávní vypořádání pozemků ve vlastnictví statutárního města Pardubice -komplexní zajištění agendy smluv o umístění reklamních zařízení na pozemcích statutárního města Pardubice -samostatný výkon kontroly dodržování smluvních podmínek druhých subjektů u pozemků města Kvalifikační předpoklady a požadavky: -znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi -organizační a komunikační dovednosti, -zodpovědnost a schopnost práce v týmu, -orientace ve veřejné správě výhodou, -orientace v katastrální mapě a v geometrických plánech výhodou, -řidičský průkaz sk. B, s aktivní praxí výhodou První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2023-054238 | Dodávky | 2 500 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky je realizace úpravy zvukového systému stadionu Arnošta Košťála, ul. U Stadionu 1652 v Pardubicích, která zahrnuje vypracování projektové dokumentace, realizaci úpravy zvukového systému a zajištění záručního a pozáručního servisu zvukového systému.
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2023-046628 | Stavební práce | 12 627 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce za účelem oprav 16-ti volných bytů (neobsazených nájemci) umístěných v deseti bytových domech, a to ve vchodech č.p. 446 a č.p. 447 ul. Sedláčkova, č.p. 826 ul. Bartoňova, č.p. 947 a č.p. 959 ul. J. Zajíce, č.p. 1013-1014 ul. E. Košťála, č.p. 1016-1017 ul. E. Košťála, č.p. 1618 a č.p. 1689 ul. Češkova, č.p. 2731 ul. Sokolovská na území města Pardubice – v částech Polabiny, Studánka a Zelené Předměstí. Opravy budou provedeny v rozsahu těchto PD. Jedná se zejména o kompletní výměnu bytového jádra, vybraných výplní otvorů, podlahových krytin a obkladů, zařizovacích předmětů, rozvodů zdravotní techniky a elektroinstalace, provedení opravy omítek a výmalby, denního úklidu pracoviště a všech společných prostor domu dotčených stavbou, dále o provedení předepsaných zkoušek a revizí.
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2023-043354 | Služby | 2 486 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Předmětem plnění je zpracování projektové dokumentace včetně inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit rekonstrukci stávajícího pavilonu „F“ objektu základní školy (dále jen ZŠ) npor. Eliáše čp. 344 v Pardubicích - Polabinách, a to za účelem zřízení čtyř oddělení školní družiny včetně zázemí pro žáky i zaměstnance. Součástí řešení bude rovněž úprava venkovních ploch v areálu ZŠ pro potřeby a v návaznosti na navrhovanou školní družinu. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2023-028347 | Služby | 2 400 000,00 Kč |
Místo plnění: Pardubice
Zpracování projektové dokumentace vč. inženýrské činnosti a autorského dozoru, která bude řešit novou stavbu azylového domu pro muže, noclehárny pro ženy a muže, nízkoprahového denního centra a ordinace lékaře pro osoby bez přístřeší, a to namísto stávajících objektů určených k demolici situovaných v SV části areálu provozoven č.p. 516 při hranici s ul. Na Staré poště a ul. J. Palacha v Pardubicích. Součástí projektové dokumentace bude řešení interiérového vybavení, venkovního zastřešení, skladů, oplocení, mobiliáře, zeleně a zpevněných ploch včetně parkovacích stání. PD bude zpracována na podkladu stávající studie ve stupních: DUR, DSP a DPS včetně zajištění inženýrské činnosti a autorského dozoru.
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2022-014341 | neuvedeno |
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 057
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 02.01.2023Projekt finančně ukončen ze strany ŘO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 29.08.2022Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 24.09.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 27.11.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 22.10.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 04.05.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2020Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.09.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 11.07.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF; ESF; ESF; ESF)
Datum alokace: 01.01.2019Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 08.11.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 29.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 28.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.05.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 23.03.2018Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2018Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 07.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 22.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.05.2017Projekt finálně uzavřen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 01.05.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.01.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 31.10.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 22.07.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.06.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 07.03.2016Projekt finálně uzavřen
OP Technická pomoc (FS)
Datum alokace: 01.01.2016Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.08.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 27.07.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 21.07.2015Projekt dokončen
OP Doprava (FS)
Datum alokace: 06.05.2015Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 24.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.02.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 27.11.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 05.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 01.09.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 31.07.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2014Projekt dokončen
OP Technická pomoc (ERDF)
Datum alokace: 29.04.2014Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 19.03.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 10.03.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 14.11.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Severovýchod (ERDF)
Datum alokace: 28.06.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 05.03.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 29.01.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 27.09.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.09.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.05.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.10.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 29.07.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.07.2010Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 04.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 03.06.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 30.04.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 17.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 16.03.2010Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 20.11.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 31.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 11.08.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 24.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 23.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.05.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 19.03.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.11.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 20.11.2008Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU





