MAGISTRÁT MĚSTA Chomutov
Kontakty
- 474 637 111 - spojovatelka
- 474 637 230 - primátor
- 474 637 210 - náměstek
- 474 637 220 - náměstek
- podatelna@chomutov.cz
Úřední hodiny
Pondělí | 08:00-17:00 | |
Úterý | 08:00-15:00 | Zavřeno |
Středa | 08:00-17:00 | |
Čtvrtek | 08:00-15:00 | |
Pátek | 08:00-13:30 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- JUDr. Marek Hrabáč - primátor
- David Dinda - náměstek
- Mgr. Milan Märc - náměstek
Webové prezentace
Bankovní účty
19-626441/0100 DPH účet, zveřejněn 26.04.2013 | ![]() |
9005-626441/0100 DPH účet, zveřejněn 26.04.2013 | ![]() |
626441/0100 DPH účet, zveřejněn 25.09.2018 | ![]() |
4602033/2700 DPH účet, zveřejněn 17.10.2019 | ![]() |
4602025/2700 DPH účet, zveřejněn 17.10.2019 | ![]() |
4602017/2700 DPH účet, zveřejněn 15.02.2022 | ![]() |
4602009/2700 DPH účet, zveřejněn 15.02.2022 | ![]() |
430043/2700 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 | ![]() |
94-38421441/0710 DPH účet, zveřejněn 09.07.2025 | ![]() |
Provozovny
MĚSTSKÁ POLICIE Chomutov - Dřínovská 4606, Chomutov
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM - U Městských mlýnů 5885, Chomutov
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Statutární město Chomutov
Petra Raszyke-mail: p.raszyk@chomutov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Kurátor/kurátorka pro děti a mládež" na odbor sociálních věcí, oddělení sociálně-právní ochrany dětí s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Platové zařazení: - platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, které činí 26.680 Kč - 38.570 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách: - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo - státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Co od Vás očekáváme: - dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, - schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, - aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet), - řidičský průkaz skupiny B. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - OSV Kurátor/kurátorka pro děti a mládeží" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 17.7.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte ""Výběrové řízení - OSV Kurátor/kurátorka pro děti a mládež" nejpozději do 17.7.2025 do 14:00. Vhodné i pro absolventy. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Statutární město Chomutov
Petra Raszyke-mail: p.raszyk@chomutov.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 2. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Terénní sociální pracovník/pracovnice náhradní rodinná péče, dohody o výkonu pěstounské péče" na odbor sociálních věcí, oddělení sociálně-právní o Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Platové zařazení: - platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 466/2024 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, které činí 26.680 Kč - 38.570 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách: - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo - státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Co od Vás očekáváme: - dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, - schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, - aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet), - řidičský průkaz skupiny B. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - OSV Terénní sociální pracovník/pracovnice sociálně-právní ochrany dětí" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 17.7.2025 do 14:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte ""Výběrové řízení - OSV Terénní sociální pracovník/pracovnice sociálně-právní ochrany dětí" nejpozději do 17.7.2025 do 14:00. Vhodné i pro absolventy. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2023-034121 | Služby | 60 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Objekty: Březenecká 4679, Chomutov; 17. listopadu 4728, Chomutov; Ak. Heyrovského 4539, Chomutov; Kadaňská 2334, Chomutov; Hornická 4387, Chomutov; Na Příkopech 895, Chomutov; Školní 1480, Chomutov; B
Náplní veřejné zakázky je realizace energeticky úsporných opatření v objektech zadavatele metodou EPC. Jedná se o komplexní veřejnou zakázku zahrnující přípravu, realizaci a následné dlouhodobé sledování a vyhodnocování výsledků realizovaných energeticky úsporných opatření (po dobu nejméně 12 let), přičemž dodavatel, se kterým bude uzavřena smlouva, poskytne zadavateli smluvní záruky za dosažení smluvně stanovených úspor energie a za dosažení očekávaných ekonomických přínosů projektu. Dodavatel sám navrhne konkrétní energeticky úsporná opatření a zahrne je do projektu EPC, který následně v objektech zrealizuje. Součástí tohoto projektu je realizace tzv. povinných opatření specifikovaných v čl. 2.6 zadávací dokumentace.
Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
---|---|---|---|
Z2022-037869 | Služby | 45 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Chomutov
Předmětem soutěže je zpracování architektonicko konstrukčního návrhu konverze objektu bývalých městských lázní v Chomutově včetně dispozičně provozního návrhu a řešení provazby navazující veřejný prostor. Cílem soutěže je získat optimální a komplexní návrh řešení konverze objektu bývalých městských lázní na moderní knihovnu 21. století, která bude míst dostatek zázemí nejen pro rozvoj své klasické činnosti, ale také kulturních, společenských, kreativních a komunitních aktivit, které vdechnou nejen samotnému objektu, ale také okolnímu parku nový život. Návrh by měl respektovat soutěžním zadáním definovanou obsahovou náplň tak, aby byly maximálně zajištěny veškeré současné a výhledové funkce knihovny, současně se však musí citlivě vypořádat s hmotovým a konstrukčním řešením objektu, které má své nesporné kvality a reprezentuje architekturu doby svého vzniku.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3h

Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 054
