Magistrát města Chomutov
Kontakty
- 474 637 111 - spojovatelka
- 474 637 230 - primátor
- 474 637 210 - náměstek
- 474 637 220 - náměstek
- podatelna@chomutov.cz
Úřední hodiny
| Pondělí | 08:00-17:00 | |
| Úterý | 08:00-15:00 | Svátek Den vzniku Československa - úřední hodiny se můžou lišit |
| Středa | 08:00-17:00 | |
| Čtvrtek | 08:00-15:00 | Zavřeno |
| Pátek | 08:00-13:30 | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- JUDr. Marek Hrabáč - primátor
- David Dinda - náměstek
- Mgr. Milan Märc - náměstek
Webové prezentace
Bankovní účty
19-626441/0100 DPH účet, zveřejněn 26.04.2013 |
|
9005-626441/0100 DPH účet, zveřejněn 26.04.2013 |
|
626441/0100 DPH účet, zveřejněn 25.09.2018 |
|
4602033/2700 DPH účet, zveřejněn 17.10.2019 |
|
4602025/2700 DPH účet, zveřejněn 17.10.2019 |
|
4602017/2700 DPH účet, zveřejněn 15.02.2022 |
|
4602009/2700 DPH účet, zveřejněn 15.02.2022 |
|
430043/2700 DPH účet, zveřejněn 02.03.2022 |
|
94-38421441/0710 DPH účet, zveřejněn 09.07.2025 |
|
Identita občana
Provozovny
Městská policie Chomutov - Dřínovská 4606, Chomutov
MĚSTSKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM - U Městských mlýnů 5885, Chomutov
Činnosti firmy
- magistrát města
Volná pracovní místa
Statutární město Chomutov
Datová schránka: 497beyz Kontakte-mail: podatelna@chomutov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 24. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou "Investiční referent/referentka" na odbor rozvoje a investic s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Platové zařazení: - platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, které činí 23.110 Kč - 33.220 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Další požadavky: - min. střední vzdělání stavebního či technického směru, vyšší odborné či vysokoškolské vzdělání - orientace v projektové dokumentaci se schopností čtení výkresů a mapových podkladů - orientace ve stavebních rozpočtech - orientace v legislativě související s výstavbou - pokročilá IT gramotnost - schopnost a ochota pracovat se SW nástroji pro řízení a zprávu zakázek, stavebních prací aj. - organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, kladný vztah k administrativě - řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - znalost legislativy v oblasti veřejných zakázek a investic výhodou - praxe v oboru stavebnictví, projektového řízení nebo veřejné správy výhodou - zkušenost s přípravou a administrací žádostí o dotaci výhodou. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - ORI-Investiční referent/referentka" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - ORI-Investiční referent/referentka" nejpozději do 10.11.2025 do 16:00. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Statutární město Chomutov
Datová schránka: 497beyz Kontakte-mail: podatelna@chomutov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Magisterské |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 24. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Referent/tka úřadu územního plánování a rozvoje" na odbor rozvoje a investic, oddělení územního plánování s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Platové zařazení: - platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, které činí 24.790 Kč - 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 196/2024 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Další požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru, nebo autorizační inženýr pro obor městské inženýrství, - vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě - povinnost splnění praxe včetně případné výjimky ze vzdělání: úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat územně plánovací činnost, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon územně plánovací činnosti, nejvýše však po dobu 3 let. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonnosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam pak s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - ORI-Územní plánování" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - ORI-Územní plánování" nejpozději do 10.11.2025 do 16:00. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Statutární město Chomutov
Datová schránka: 497beyz Kontakte-mail: podatelna@chomutov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 24. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Poradce pro bydlení, referent sociálních věcí" na odbor sociálních věcí, kontaktní místo pro bydlení s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Platové zařazení: - platové ohodnocení v 10. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů 24.790 Kč - 35.770 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy, Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách: - středoškolské vzdělání, zakončeno maturitní zkouškou - akreditovaný kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách - praxe v oblasti sociálního bydlení minimálně 3 roky Co od Vás očekáváme: - dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, - schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, - aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet), - řidičský průkaz skupiny B. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - OSV, Poradce pro bydlení" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - OSV, Poradce pro bydlení" nejpozději do 10.11.2025 do 16:00. Vhodné i pro absolventy. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Statutární město Chomutov
Datová schránka: 497beyz Kontakte-mail: podatelna@chomutov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 24. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení 2 pracovních míst na dobu neurčitou "Koordinátor podpory bydlení - sociální pracovník dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách" na odbor sociálních věcí, kontaktní místo pro bydlení s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Platové zařazení: - platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů 26.680 Kč - 38.570 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy, Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách: - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo - státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Co od Vás očekáváme: - dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, - schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, - aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet), - řidičský průkaz skupiny B. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - OSV, "Koordinátor bytových opatření" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte ""Výběrové řízení - OSV, "Koordinátor bytových opatření"" nejpozději do 10.11.2025 do 16.00. Vhodné i pro absolventy. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Statutární město Chomutov
Datová schránka: 497beyz Kontakte-mail: podatelna@chomutov.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 24. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov, tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Koordinátor podpory bydlení - sociální pracovník dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách" , "Poradce pro bydlení, referent sociálních věcí" na odbor sociálních věcí, kontaktní místo pro bydlení s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Úplné znění Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na https://kariera.chomutov.cz/ Platové zařazení: - platové ohodnocení v 11. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů 26.680 Kč - 38.570 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, členem států EU, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Další požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách: - vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo, speciální pedagogiku nebo - státní závěrečná zkouška z předmětu sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika nebo - vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost. Co od Vás očekáváme: - dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vysoké pracovní nasazení, - schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, - aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet), - řidičský průkaz skupiny B. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, případně čestné prohlášení o bezúhonosti - kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - kopie nebo originály dalších dokladů prokazujících odbornou vzdělanost. Kam s přihláškou? - písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Výběrové řízení - OSV, Koordinátor/Poradce" zašlete tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.11.2025 do 16:00 na adresu Magistrát města Chomutova, kancelář tajemníka, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov nebo doručte osobně v téže lhůtě do podatelny Magistrátu města Chomutova, Zborovská 4602, 430 28 Chomutov. - přihlášku v elektronické podobě včetně příloh zašlete datovou schránkou (497beyz) nebo e-mailem na adresu: podatelna@chomutov.cz. Do předmětu zprávy uveďte "Výběrové řízení - OSV, Koordinátor/Poradce" nejpozději do 10.11.2025 do 16:00. Vhodné i pro absolventy. Předpokládaný nástup: dle dohody.
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2023-034121 | Služby | 60 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Objekty: Březenecká 4679, Chomutov; 17. listopadu 4728, Chomutov; Ak. Heyrovského 4539, Chomutov; Kadaňská 2334, Chomutov; Hornická 4387, Chomutov; Na Příkopech 895, Chomutov; Školní 1480, Chomutov; B
Náplní veřejné zakázky je realizace energeticky úsporných opatření v objektech zadavatele metodou EPC. Jedná se o komplexní veřejnou zakázku zahrnující přípravu, realizaci a následné dlouhodobé sledování a vyhodnocování výsledků realizovaných energeticky úsporných opatření (po dobu nejméně 12 let), přičemž dodavatel, se kterým bude uzavřena smlouva, poskytne zadavateli smluvní záruky za dosažení smluvně stanovených úspor energie a za dosažení očekávaných ekonomických přínosů projektu. Dodavatel sám navrhne konkrétní energeticky úsporná opatření a zahrne je do projektu EPC, který následně v objektech zrealizuje. Součástí tohoto projektu je realizace tzv. povinných opatření specifikovaných v čl. 2.6 zadávací dokumentace.
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2022-037869 | Služby | 45 000 000,00 Kč |
Místo plnění: Chomutov
Předmětem soutěže je zpracování architektonicko konstrukčního návrhu konverze objektu bývalých městských lázní v Chomutově včetně dispozičně provozního návrhu a řešení provazby navazující veřejný prostor. Cílem soutěže je získat optimální a komplexní návrh řešení konverze objektu bývalých městských lázní na moderní knihovnu 21. století, která bude míst dostatek zázemí nejen pro rozvoj své klasické činnosti, ale také kulturních, společenských, kreativních a komunitních aktivit, které vdechnou nejen samotnému objektu, ale také okolnímu parku nový život. Návrh by měl respektovat soutěžním zadáním definovanou obsahovou náplň tak, aby byly maximálně zajištěny veškeré současné a výhledové funkce knihovny, současně se však musí citlivě vypořádat s hmotovým a konstrukčním řešením objektu, které má své nesporné kvality a reprezentuje architekturu doby svého vzniku.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
32. ročník mezinárodního veletrhu cestovního ruchu a regionální turistiky
15.03.2024 - 17.03.2024
stánek Hala 3 - A 3h
Mezinárodní veletrh požární techniky a služeb
31.05.2017 - 03.06.2017
stánek PAV F / 054
Realizované projekty podpořené z fondů EU
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 15.03.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 20.10.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 15.10.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.04.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2020Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2020Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 24.06.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 20.12.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.07.2019Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 17.06.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 27.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.06.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.04.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Zaměstnanost (ESF; ESF)
Datum alokace: 01.04.2018Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 02.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.10.2017Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.09.2017Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.08.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 26.06.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 25.05.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 16.03.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 06.03.2017Projekt finálně uzavřen
OP Zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.03.2017Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.01.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 13.12.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 01.09.2016Projekt finálně uzavřen
OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (ESF)
Datum alokace: 01.07.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.10.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 13.08.2015Projekt nedokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 02.06.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 26.03.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 12.03.2015Projekt nedokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 02.12.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 28.11.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 29.10.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 13.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.10.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 01.07.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 07.05.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 16.04.2014Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 13.02.2014Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 26.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 08.11.2013Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.11.2013Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 15.07.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 28.01.2013Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 10.01.2013Projekt v realizaci
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.11.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.09.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 10.07.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2012Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.01.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.01.2012Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.10.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 26.07.2011Projekt dokončen
OP Lidské zdroje a zaměstnanost (ESF)
Datum alokace: 01.07.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 30.06.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 17.06.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 19.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 06.04.2011Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 03.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 02.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 01.06.2010Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 24.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 23.09.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Severozápad (ERDF)
Datum alokace: 16.07.2009Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.12.2008Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt s právním aktem o poskytnutí / převodu podpory
Zdroj: Strukturální fondy EU





