Letiště Ostrava, a.s.
Oficiální název: Letiště Ostrava, a.s.
DIČ: CZ26827719
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: z7fexxb
Kontakty
- 597 471 136 - informace pro cestující
- 597 471 135 - reklamace a ztracená zavazadla
- 597 471 180 - rezervace letenek
- 597 471 117 - sekretariát generálního ředitele
- airport@airport-ostrava.cz
- informace@airport-ostrava.cz
Provozní doba
| Pondělí | nonstop | |
| Úterý | nonstop | |
| Středa | nonstop | |
| Čtvrtek | nonstop | |
| Pátek | nonstop | Otevřeno 24 hodin |
| Sobota | nonstop | |
| Neděle | nonstop |
Kontaktní osoby
- Michal Holubec - provozní ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2758632/0800 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 |
|
67335761/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 |
|
27-2504150247/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 |
|
27-1178060267/0100 DPH účet, zveřejněn 04.04.2013 |
|
86-5268930287/0100 DPH účet, zveřejněn 17.10.2023 |
|
Činnosti firmy
- provoz
- letiště
Volná pracovní místa
Letiště Ostrava, a.s.
Iva Jurkováe-mail: jobs@airport-ostrava.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 12. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 36 000 Kč/měsíc |
z: 15.12.2025 - nástup možný dle dohody Co Vás čeká? o Účtování faktur přijatých - kontrola správnosti, párování, DPH, zaúčtování do účetního systému o Účtování faktur vydaných - vystavování, evidence, sledování salda a úhrad o Zpracování cestovních příkazů - kontrola nároků, zaúčtování, vyúčtování tuzemských i zahraničních cest o Účtování vnitřních účetních dokladů - časové rozlišení, dohadné položky, interní přesuny o Evidence a účtování bankovních výpisů - párování plateb o Účtování pokladny, kontrola pokladních dokladů, vedení hotovostní agendy o Evidence a účtování dlouhodobého majetku - pořízení, odpisy, technické zhodnocení, vyřazení majetku, inventury o Spolupráce na měsíční a roční uzávěrce o Komunikace s dodavateli, odběrateli Koho hledáme? o SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru o Praxe v účetnictví min. 2 roky o Znalost podvojného účetnictví a daňové problematiky (DPH, DPPO), Znalost ESSL výhodou o Podmínkou pro přijetí je trestní bezúhonnost (čistý výpis z rejstříku trestů) Co nabízíme? o Atraktivní pracovní prostředí mezinárodního letiště o Přátelský a sehraný pracovní kolektiv o Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, podpora stravování, penzijní připojištění, školení, zvýhodněná nabídka mobilního operátora, a další) o Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), s možností prodloužení na dobu neurčitou Termín bude uchazeči o pracovní místo sdělen na jeho uvedenou kontaktní adresu v CV
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Vyhlášené veřejné zakázky
| Ev. číslo | Kategorie | Druh VZ | Předpokládaná cena |
|---|---|---|---|
| Z2022-053002 | Dodavky | 9 000 000,00 Kč |
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a montáž technologií pro CARGO terminál JIH HALA 2 dle závazné technické specifikace. Jedná se o vybavení haly systémy Castor deck, pracovní stanicí pro stavbu a balení ULD a váhy ULD. Podrobnosti jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní veletrh obranné a bezpečnostní techniky
31.05.2017 - 02.06.2017
stánek PAV P / 007
Realizované projekty podpořené z fondů EU
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 23.03.2011Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 18.08.2009Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 28.01.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU
Telekomunikace
Elektronická komunikace
Interpersonální komunikační služba založená na číslech – pevná (včetně služby nomadické)Ostatní hlasové služby
Pronájem okruhů
Služby přenosu dat
Zdroj: Český telekomunikační úřad





