KUBOUŠEK EU holding a.s.
Oficiální název: KUBOUŠEK EU holding a.s.
DIČ: CZ03664503
Právní forma: Akciová společnost
Datová schránka: 592ur3h
Kontakty
- 389 041 111
- kti@kubousek.cz
- kariera@kubousek.eu
Provozní doba
| Pondělí | 08:00-16:30 | Svátek Den boje za svobodu a demokracii - provozní doba se může lišit |
| Úterý | 08:00-16:30 | |
| Středa | 08:00-16:30 | |
| Čtvrtek | 08:00-16:30 | |
| Pátek | 08:00-16:30 | Zavřeno |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Ivan Kuboušek - majitel
- Bc. Radek Matouš - marketing manager
- Václav Vlk - IT manager
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
268357588/0300 DPH účet, zveřejněn 27.02.2015 |
|
CZ1303000000000268675498 DPH účet, zveřejněn 12.07.2018 |
|
Dceřiná společnost
Činnosti firmy
- výroba, distribuce
- plastikářská zařízení
- výroba a distribuce
- měřící technika
Volná pracovní místa
KUBOUŠEK EU holding a.s.
Markéta Wagnerová, tel.:734 188 300e-mail: kariera@kubousek.cz; wagnerova@kubousek.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 18. 11. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 45 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
nástup: ihned Hledáme parťáka nebo parťačku do HR, kdo má už něco za sebou, chce posouvat věci dopředu a zároveň se nebojí i praktické práce. Pokud se vyznáš v HR procesech, umíš vést projekt i malý tým a záleží ti na lidech stejně jako na tom, aby věci fungovaly, budeš se u nás cítit skvěle. ?? Náplň práce: - vede personálního oddělení - vede vybrané HR rozvojové projekty - zodpovídá za aktualizaci pracovněprávní dokumentace v souladu s legislativou - nastavuje strategii vzdělávání zaměstnanců - vedení pohovorů - připravuje náborové, odměňovací a motivační procesy - sleduje a řeší spokojenost zaměstnanců, pomáhá budovat otevřenou firemní kulturu - sestavuje pravidelné reporty pro COO, vyhodnocuje data - vede projekty employer brandingu a spolupráce se školami Požadujeme: - min. středoškolské vzdělání - min. 3 roky zkušeností v oblasti personalistiky - zkušenosti s vedením týmu - prokazatelnou praxi v hlavních HR procesech (nábor, vzdělávání, rozvoj atd.) - velmi dobrou znalost pracovněprávní legislativy, zejména zákoníku práce, zákona o zaměstnanosti, předpisů k pracovně lékařské péči ad. - flexibilní přístup - schopnost kombinovat strategické i operativní činnosti - velmi dobrou znalost MS Office - znalost Aj (min. úroveň B1) - schopnost týmové práce i samostatného rozhodování - svědomitost, pečlivost a vstřícné jednání - znalost informačního systému K2 velkou výhodou Zaměstnanecké výhody: odpovídající finanční ohodnocení, stravenkový paušál, bonusy při pracovním a životním jubileu a další - maximální podporu svých kolegů - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené - služební notebook a telefon V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele telefonicky nebo e-mailem.
KUBOUŠEK EU holding a.s.
Markéta Wagnerová, tel.:734 188 300e-mail: kariera@kubousek.cz; wagnerova@kubousek.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 24. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Hledáme šikovného ajťáka nebo ajťačku! Prostě šikovného člověka, který by aktualizoval náš tým z verze 2.0 na verzi 3.0. Úkolem této "aktualizace" (čti náplň práce) bude: - zodpovědnost za chod IT/ICT (zejména servery, tiskárny, IP telefony, mobilní telefony) - rozvoj firemního prostředí, antivirové a bezpečnostní politiky - údržba serverů MS Windows a virtualizační technologie, zálohování a archivace - monitoring systémů firmy a aktualizace systémů - evidence, správa a zabezpečení provozu firemní ICT techniky - správa síťové infrastruktury (aktivní, pasivní) - konfigurace telefonních ústředen - instalace a konfigurace softwaru - vyřizování interních požadavků zaměstnanců (HelpDesk) Je jasné, že k této práci potřebuješ určité softwarové předpoklady (čti vítané/požadované znalosti): Požadavky na systémový software: - SŠ/VŠ technického zaměření - tato pozice je vhodná i pro absolventy - flexibilní a samostatný přistup k práci; výborné komunikační dovednosti - loajálnost a ochota se učit novým technologiím - komunikativní znalost anglického jazyka (minimálně úroveň B1) - řidičský průkaz sk. B - analytické schopnosti, samostatnost, systematičnost Požadavky na aplikační software: - dobrá znalost a orientace v HW a SW - znalost správy serverů MS Exchange a MS SQL - znalost virtualizační technologie - znalost zálohovacího SW - znalost problematiky síťových zařízení - znalost VoIP Technologií - základy síťové bezpečnosti a antivirové ochrany - ochotu učit se a zdokonalovat se ve svém oboru Ale i ty osobně se můžeš těšit na příjemný upgrade (čti co nabízíme): - odpovídající finanční ohodnocení, stravenkový paušál, bonusy při pracovním a životním jubileu a další - maximální podporu svých kolegů - pružnou pracovní dobu - 5 týdnů dovolené - služební notebook a telefon Zaměstnanecké výhody: Firemní benefity: 5 týdnů dovolené, Stravenky, Pružná pracovní doba, Notebook a mobilní telefon, firemní bazén V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele telefonicky nebo e-mailem.
KUBOUŠEK EU holding a.s.
Markéta Wagnerová, tel.:734 188 300e-mail: kariera@kubousek.cz; wagnerova@kubousek.cz
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Nižší střední odborné |
| Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 24. 10. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
nástup: ihned; Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou. Máš technické myšlení a baví Tě, když je práce pestrá a různorodá? Umíš vzít do ruky nářadí a zároveň zvládneš pracovat i s počítačem? Pak hledáme právě Tebe! "Pozice je vhodná také pro absolventy a uchazeče na začátku kariéry. Praxe není podmínkou - vše potřebné Tě rádi naučíme ??." A proč jít právě k nám? Protože u nás se práce neskládá jen z rutiny. Každý den bude jiný - jednou technika, jindy venkovní práce, občas komunikace s dodavateli a kolegy. Díky Tobě budou naše budovy fungovat naplno a bez zádrhelů. Čeká Tě: - dohled nad provozem a správou našich budov a okolí - komunikace s dodavateli (energie, fotovoltaika, odpady, bezpečnostní systémy) - pravidelná údržba a revize technických zařízení - správa systémů (např. LOXONE), vzduchotechniky, kogenerační jednotky i firemního bazénu - každodenní spolupráce s kolegy napříč firmou - možnost navrhovat zlepšení a být u zavádění nových procesů Hledáme: - zodpovědného a samostatného člověka, který dotahuje věci do konce - manuálně zručného technika, který se nebojí nářadí - řidiče s řidičákem B (C a E výhodou) - kolegu, který zvládne základní práci na počítači Nabízíme: - motivační finanční ohodnocení + bonusy při pracovním i životním výročí - pružnou pracovní dobu a 5 týdnů dovolené - služební notebook, telefon a stravenkový paušál - přátelský tým, který Tě podpoří a zaučí - rozmanitou práci, kde se rozhodně nebudeš nudit V případě zájmu kontaktovat zaměstnavatele telefonicky nebo e-mailem.
Zdroj: Úřad práce




