Kozák Svitavy s.r.o.
Oficiální název: Kozák Svitavy s.r.o.
DIČ: CZ27540316
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: 7m2gsfr
Kontakty
- 777 403 437
- 777 583 288
- 775 880 804 - fakturace, reklamace, sklad
- 770 199 370
- info@kozak.cz
- k.pospisil@kozak-svitavy.cz
- office@kozak.cz
Otevírací doba
Pondělí | 09:00-17:00 | |
Úterý | 09:00-17:00 | |
Středa | 09:00-17:00 | |
Čtvrtek | 09:00-17:00 | |
Pátek | 09:00-17:00 | |
Sobota | 09:00-17:00 | Zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Karel Pospíšil - obchodní ředitel
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
35-7444400277/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-2131680287/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-2288290287/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
43-2519310207/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ6808000000000007767052 DPH účet, zveřejněn 25.05.2018 | ![]() |
CZ4208000000000007767132 DPH účet, zveřejněn 25.05.2018 | ![]() |
7766922/0800 DPH účet, zveřejněn 26.05.2018 | ![]() |
Ústředí
Činnosti firmy
- velkoobchod
- průmyslové zboží
- domácí potřeby
- prodej
- průmyslové zboží
- domácí potřeby
- velkoobchod, prodej
- bytové doplňky
- velkoobchod, prodej
- dárkové zboží
- velkoobchod, prodej
- květináče
- zahradní nářadí
- e-shop
- kuchyňské a domácí potřeby
- bytové doplňky
- dárkové zboží
- květináče
- zahradní nářadí
- obalový materiál, ...
Volná pracovní místa
Kozák Svitavy s.r.o.
Jan Juneke-mail: j.junek@kozak.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Absolventy, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 40 000 Kč/měsíc do 70 000 Kč/měsíc |
CO TĚ V NAŠÍ FIRMĚ NA TÉTO POZICI ČEKÁ: o Rozvoj obchodních vztahů v rámci stávající klientely i akvizice nových zákazníků o Pravidelné obchodní cesty, návštěvy u klientů (většina času práce v terénu) o prezentace produktů z našeho portfolia o tvorba cenových nabídek a spolupráce s interním týmem o vyhodnocování prodejních výsledků o samostatnost při organizaci času i obchodních schůzek NEVÁHEJ A OZVI SE, POKUD JSI: o komunikativní, pozitivní a rád/a navazuješ kontakty o cílevědomý/á a máš v sobě touhu obchodovat o samostatný/á při řízení vlastního času i aktivit o flexibilní a ochotný/á cestovat podle potřeby o se zkušenostmi v B2B prodeji a z oboru o předchozí praxe je spíše vítána, ale rádi přivítáme i zodpovědného nadšence, který má chuť učit se a růst VŠE OSTATNÍ TĚ NAUČÍME PROČ DO TOHO JÍT S NÁMI? o Nástupní plat dohodou, dle zkušeností a dovedností kandidáta o Možnost HPP i IČO o Občerstvení na pracovišti o zaměstnaneckou slevu 20% na nákup zboží o zázemí rodinné firmy o zdarma fitness centrum a solárium pro zaměstnance přímo v naší firmě o Služební telefon, notebook o Služební vůz, i k soukromým účelům o Každý měsíc masáž v našem relax centru v pracovní době ZDARMA o Po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA o PRACOVNÍ DOBA PO - PÁ: flexibilní o Volné svátky cca od 20.12 - 2.1 každý rok Kontakt: e-mailem: j.junek@kozak.cz, telefonicky 9:00 - 15:00 Jan Judek - 733 755 665
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
8. mezinárodní kontraktační veletrh dekorací, bytových a kuchyňských doplňků a dárkového zboží
05.09.2019 - 07.09.2019
stánek 2 /A11

Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 27.06.2022Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 01.08.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 02.12.2020Projekt finálně uzavřen
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (EFRR)
Datum alokace: 02.04.2020Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 22.07.2015Projekt dokončen
OP Podnikání a inovace (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2009Projekt dokončen
Zdroj: Strukturální fondy EU