KIS MARIÁNSKÉ LÁZNĚ
Oficiální název: Infocentrum Mariánské Lázně s.r.o.
DIČ: CZ25208438
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: i5ffrta
Kontakty
- 354 622 474 - infocentrum
- 777 338 865 - infocentrum
- 777 902 335
- 777 702 961
- 736 250 006
- infocentrum@kisml.cz
- info@marianskelazne.cz
Provozní doba
Pondělí | 09:00-12:30 | 13:00-18:00 | |
Úterý | 09:00-12:30 | 13:00-18:00 | |
Středa | 09:00-12:30 | 13:00-18:00 | |
Čtvrtek | 08:30-12:30 | 13:00-18:00 | |
Pátek | 09:00-12:30 | 13:00-18:00 | |
Sobota | 09:00-12:30 | 13:00-18:00 | Otevřeno |
Neděle | 09:00-12:30 | 13:00-18:00 |
Kontaktní osoby
- Alena Havrdová - jednatelka
- Bc. Barbora Tintěrová - jednatelka
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
72279733/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
Pobočka
Činnosti firmy
- informační centrum
- prodej
- upomínkové předměty
- suvenýry
- prodej
- vstupenky
- provádí
- průvodcovské služby
- organizace
- výlety
- zájezdy
Volná pracovní místa
Infocentrum Mariánské Lázně s.r.o.
Bc. Barbora Tintěrováe-mail: tinterova@infoml.cz
poptat práci
Směnnost: | Jednosměnný provoz |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Požadovaná dovednost: | |
Vhodnost pracovního místa: | OZP na vozíku (bezbariérový přístup), OZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP), Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 10. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 40 000 Kč/měsíc |
Místo výkonu práce: Hlavní 47/28, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-16:30 h (možnost home office, klouzavá pracovní doba). Náplň práce: kompletní vedení účetnictví společnosti, zpracování účetních dokladů, pokladny a banky, příprava měsíčních a ročních závěrek, zpracování DPH a kontrolních hlášení, komunikace s úřady, vedení mzdové agendy zaměstnanců (zpracování mezd, odvody, přehledy, roční zúčtování), zpracování personalistiky (pracovní smlouvy, nástupy, výstupy, potvrzení), podpora vedení společnosti při finančním plánování a reporting. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru, minimální praxe 5 let, znalost účetního programu MONEY S3 a MRP výhodou, znalost práce na PC (zejména MS Excel a Word), samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dobrá orientace v účetní problematice, znalost podvojného účetnictví, znalost aktuální daňové legislativy výhodou. Nabízíme: zázemí stabilní společnosti působící v oblasti cestovního ruchu a kultury, příjemné pracovní prostředí v centru Mariánských Lázní, stravenkový paušál, po roce dovolená navíc, kulturní vyžití. Kontakt pro zájemce: e-mailem.
Zdroj: Úřad práce