KEROUŠ s.r.o.
Kontakty
- 739 592 323
- humpolec@kerous.cz
Provozní doba
| Pondělí | 07:00-16:00 | |
| Úterý | 07:00-16:00 | |
| Středa | 07:00-16:00 | |
| Čtvrtek | 07:00-16:00 | Otevřeno |
| Pátek | 07:00-16:00 | |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Radek Špetl - vedoucí pobočky
Webové prezentace
Sociální sítě
Související firmy
Ústředí
KEROUŠ s.r.o. - Řemenovská 1999, PelhřimovNejbližší pobočky
KEROUŠ s.r.o. - Myslotínská 1048, Pelhřimov16,95 kmKEROUŠ s.r.o. - Průmyslová 4160, Havlíčkův Brod18,53 km
KEROUŠ s.r.o. - Na Hranici 4337/12, Jihlava22,92 km
Činnosti firmy
- půjčovna
- stavební stroje a nářadí (minibagry, vibrační a bourací technika, ...)
Volná pracovní místa
KEROUŠ s.r.o. - pracoviště Humpolec
Martin Kerouš, tel.:724314607e-mail: kerous@teamio.eu
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
Popis práce: Pracovník v půjčovně nářadí je zodpovědný za každodenní provoz půjčovny, včetně péče o zákazníky, údržby nářadí a administrativních úkolů. Tato role vyžaduje jak technické dovednosti, tak schopnost komunikovat se zákazníky a poskytovat jim kvalitní služby. Hlavní odpovědnosti: Obsluha zákazníků: Poskytování informací o dostupném nářadí, doporučování vhodného vybavení pro konkrétní projekty a zajišťování kvalitního zákaznického servisu. Údržba a kontrola nářadí: Pravidelná kontrola a údržba nářadí, zajištění, že je ve funkčním a bezpečném stavu před půjčením. Administrativa: Vedení záznamů o výpůjčkách, vrácení a platbách, správa inventáře a zajištění, že všechny transakce jsou správně zaznamenány. Řešení problémů: Rychlá reakce na případné problémy nebo reklamace ze strany zákazníků a hledání efektivních řešení. Požadavky na pozici: Technické znalosti: Základní znalosti o různých typech nářadí a jejich použití. Komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat se zákazníky a kolegy. Organizační schopnosti: Schopnost spravovat inventář a provádět administrativní úkoly. Fyzická zdatnost: Schopnost manipulovat s těžším nářadím a vybavením. Výhody: Práce v dynamickém prostředí s různorodou klientelou. Možnost rozvíjet technické a komunikační dovednosti. Příležitost k profesnímu růstu v oblasti půjčovny a servisu nářadí. Tato pozice je ideální pro jednotlivce, kteří mají zájem o techniku, rádi pracují s lidmi a hledají stabilní zaměstnání s možností osobního rozvoje. Kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
XI. ročník stavební výstavy na Vysočině na počátku stavební sezóny.
01.03.2017 - 02.03.2017
stánek





