KEROUŠ s.r.o.
Oficiální název: KEROUŠ s.r.o.
DIČ: CZ28085604
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: cjkfjrt
Kontakty
- 702 007 270
- 603 829 934 - půjčovna
- hb@kerous.cz
Provozní doba
| Pondělí | zavřeno | |
| Úterý | 07:00-16:00 | |
| Středa | 07:00-16:00 | |
| Čtvrtek | 07:00-16:00 | |
| Pátek | 07:00-16:00 | Otevřeno |
| Sobota | zavřeno | |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Vítězslav Kerouš - jednatel
- Michal Kameník - vedoucí pobočky
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
221871897/0300 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
115-768270227/0100 DPH účet, zveřejněn 22.12.2017 |
|
280856048/2010 DPH účet, zveřejněn 03.01.2018 |
|
CZ0703000000000233729222 DPH účet, zveřejněn 02.03.2019 |
|
Související firmy
Ústředí
KEROUŠ s.r.o. - Řemenovská 1999, PelhřimovNejbližší pobočky
KEROUŠ s.r.o. - Na Hranici 4337/12, Jihlava18,14 kmKEROUŠ s.r.o. - Pražská 544, Humpolec18,53 km
KEROUŠ s.r.o. - Vysocká 1378/3, Žďár nad Sázavou 5, Žďár nad Sázavou25,68 km
Činnosti firmy
- půjčovna
- stavební stroje (minibagry, vibrační a bourací technika, ...)
- servis
- stavební stroje prodej
- náhradní díly
- bazar
- zahradní technika
- nářadí
- stavební stroje (minibagry, vibrační desky, ...)
- lešení
- provádí
- jádrové vrtání
- kontejnerová doprava
Volná pracovní místa
KEROUŠ s.r.o. - pracoviště
Martin Kerouš, tel.:724 314 607e-mail: kerous@teamio.eu
poptat práci
| Směnnost: | Jednosměnný provoz |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 9. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 32 000 Kč/měsíc |
-zodpovědnost za každodenní provoz půjčovny, včetně péče o zákazníky, údržby nářadí a administrativních úkolů. Tato role vyžaduje jak technické dovednosti, tak schopnost komunikovat se zákazníky a poskytovat jim kvalitní služby. -Obsluha zákazníků: Poskytování informací o dostupném nářadí, doporučování vhodného vybavení pro konkrétní projekty a zajišťování kvalitního zákaznického servisu. -Pravidelná kontrola a údržba nářadí, zajištění, že je ve funkčním a bezpečném stavu před půjčením. -Administrativa: Vedení záznamů o výpůjčkách, vrácení a platbách, správa inventáře a zajištění, že všechny transakce jsou správně zaznamenány. -Rychlá reakce na případné problémy nebo reklamace ze strany zákazníků a hledání efektivních řešení. - Základní znalosti o různých typech nářadí a jejich použití. -Komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat se zákazníky a kolegy. -Organizační schopnosti: Schopnost spravovat inventář a provádět administrativní úkoly. -Fyzická zdatnost: Schopnost manipulovat s těžším nářadím a vybavením. Tato pozice je ideální pro jednotlivce, kteří mají zájem o techniku, rádi pracují s lidmi a hledají stabilní zaměstnání s možností osobního rozvoje. Osobní kontakt možný po předchozí telefonické domluvě
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
XI. ročník stavební výstavy na Vysočině na počátku stavební sezóny.
01.03.2017 - 02.03.2017
stánek





