JOYCE ČR, s.r.o.
Kontakty
- 539 088 010
- 539 088 032 - jednatel
- 539 088 030 - fotovoltaika
- joyce@joyce.cz
- fotovoltaika@joyce.cz
Provozní doba
Pondělí | 09:00-17:00 | |
Úterý | 09:00-17:00 | |
Středa | 09:00-17:00 | |
Čtvrtek | 09:00-17:00 | |
Pátek | 09:00-15:00 | Otevřeno |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Petr Jarošík - jednatel
- Martin Krpeš - vedoucí logistiky
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
2110675059/2700 DPH účet, zveřejněn 30.09.2014 | ![]() |
2110690355/2700 DPH účet, zveřejněn 30.09.2014 | ![]() |
2110675665/2700 DPH účet, zveřejněn 30.09.2014 | ![]() |
Činnosti firmy
- poskytování
- služby v oblasti telekomunikace a VoIP
- instalace, servis
- střešní solární elektrárny
- e-shop
- VoIP software a produkty
- telefonní ústředny
- náhlavní soupravy
- IP telefony, ...
Volná pracovní místa
JOYCE ČR, s.r.o.
Jolana Novotná, tel.:+420 731 576 570e-mail: personalistika@joyce.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 9. 6. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 38 000 Kč/měsíc |
Kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 - 15:00 hodin. Co bude Vaším úkolem? o Marketingové materiály - tvorba a propagace pro zvýšení důvěry a vyššího zájmu zákazníka o Příprava a publikace článků do mailingů, inzercí, na soc. sítě, na web o Podpora prodeje - zvýšení zájmu o produkty a služby firmy (zajišťování akcí, výstav, příprava prezentací), zajišťování referencí o Kreativní marketing - nastavit vhodné formy marketingu o Vyhodnocení měření úspěšnosti aktivit (reporty, kampaně, leady) o Mailingy - tvorba a posílání zákazníkům o Správa webu - funkční web tvořící leady a důvěru (uvádění a vyřazování produktů, optimalizace obsahu, nahrávání ceníků) o Komunikace s českými i zahraničními dodavateli o Průzkumy dat (analýzy, veřejné zakázky, dotace, konkurence) a jejich vyhodnocení Co očekáváme? o SŠ, VŠ vzdělání nejlépe marketingového zaměření s praxí min. 2 roky o Příjemné a profesionální vystupování a ochotu učit se novým věcem o Výborné organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost o Schopnost pracovat s daty a vyhodnocovat je o Kreativní myšlení o Grafické cítění - spolupráce na tvorbě s grafiky o Dobrou znalost práce s PC (MS Office - zejména Word a Excel) o Přehled o různých marketingových přístupech, metodách propagace a používaných technologiích (např. digitální marketing, SEO, PPC). o Používání analytických nástrojů (např. Google Analytics) pro sledování metrik kampaní a chování zákazníků o Zkušenosti s ECOMAIL, WordPress vítány o Řidičský průkaz výhodou o Angličtina na úrovni B2, slovem i písmem o Spolupráce s týmem - podpora kolegů v organizačních a administrativních záležitostech oCo nabízíme? o Příjemné pracovní prostředí s lidmi, kde si pomáháme a smějeme se o Kvalitní zaučení a stálou podporu týmu o Benefity, jako jsou 5 týdnů dovolené, příspěvek na fitko, masáž, dovolenou, vzdělávací kurzy, prostě benefity, které ti dodají energii do Vašeho každodenního života. o Příspěvek na penzijní/životní připojištění o Občerstvení na pracovišti o Zdravotní volno/sickdays o Postupné zvyšování kvalifikace, abyste mohl/mohla růst s námi o Dlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu o Pestrou práci, kde se rozhodně nudit nebudete
JOYCE ČR, s.r.o.
Jolana Novotná, tel.:+420 731 576 570e-mail: personalistika@joyce.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek, Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 30 000 Kč/měsíc do 35 000 Kč/měsíc |
Kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 - 15:00 hodin. Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a chuť podílet se na hladkém chodu firmy? Do našeho týmu hledáme pečlivou a spolehlivou referenta/ku provozu, která se bude starat především o administrativní podporu každodenního chodu firmy. Hledáme kolegyni s organizačním talentem, která se nebojí zodpovědnosti a má ráda pořádek v dokumentech i v práci. Co bude Tvojí náplní práce: o Zajištění plynulého chodu recepce o Administrativní podpora - práce s dokumenty, evidence docházky, příprava mzdových podkladů, evidence pošty a zásilek, vedení pokladny, dohled nad inventurou firmy, správa vozového parku o Telefonická a e-mailová komunikace - přepojování hovorů, odpovídání na dotazy o Zajištění kancelářského provozu - objednávání kancelářských potřeb, dohled nad čistotou firmy o Spolupráce s týmem - podpora kolegů v organizačních a administrativních záležitostech Co očekáváme? o SŠ vzdělání (ekonomického nebo administrativního směru výhodou) o Zkušenosti na obdobné pozici vítány o Příjemné a profesionální vystupování a ochotu učit se novým věcem o Výborné organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost o Dobrou znalost práce s PC (MS Office - zejména Word a Excel) o Řidičský průkaz sk.B výhodou Příjemné pracovní prostředí s lidmi, kde si pomáháme a smějeme se o Kvalitní zaučení a stálou podporu týmu o Benefity, jako jsou 5 týdnů dovolené, příspěvek na fitko, masáž, dovolenou, vzdělávací kurzy, prostě benefity, které ti dodají energii do Tvého každodenního života. o Příspěvek na penzijní/životní připojištění o Občerstvení na pracovišti o Zdravotní volno/sickdays o Postupné zvyšování kvalifikace, abys mohl/mohla růst s námi o Dlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu o Pestrou práci, kde se rozhodně nudit nebudete
JOYCE ČR, s.r.o.
Jolana Novotná, tel.:+420 731 576 570e-mail: personalistika@joyce.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO (vyučení s maturitou) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 7. 5. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 35 000 Kč/měsíc do 60 000 Kč/měsíc |
Kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 - 15:00 hodin. polečnost JOYCE ČR, s.r.o. již více než 27 let pomáhá lidem i firmám v oblasti komunikačních a videokonferenčních řešení pro obchodní partnery. Od roku 2008 jsme rozšířili naši působnost na oblast fotovoltaiky, kde se věnujeme vytváření udržitelných energetických řešení na míru a na klíč. Naše fotovoltaické elektrárny lze spatřit na různých typech staveb, od rodinných domů a bytových jednotek po střechy firemních budov. Pokud Vás zajímají alternativní zdroje energie a máte zkušenosti s fungováním bytových domů a hledáte nové výzvy, u nás se můžete realizovat! Co bude náplní Vaší práce: o Vyhledávání nových obchodních příležitostí o Zpracování dodaných leadů o Zajištění celého procesu od poptávky po uzavření smlouvy o Udržování vztahů se stávajícím zákazníky o Znalost trhu, konkurence a potřeb zákazníků o Úzká spolupráce s realizačním týmem Jaké zkušenosti Vám v nové práci pomohou: o Komunikační schopnost o Organizační schopnosti o Prodejní a vyjednávací dovednosti o Vstřícnost o Otevřenost (extrovertní) o Přizpůsobivost o Spolehlivost o Zodpovědnost Co očekáváme: o Schopnost samostatného vedení obchodních případů o Přehled v oblasti správy bytových domů, SVJ, družstva výhodou o Vzdělání nebo praxe v oblasti fotovoltaických systémů výhodou o Aktivního řidiče (průkaz sk. B) Co nabízíme: o Kvalitní zaučení a stálou podporu obchodního a technického týmu o Dlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu o Přátelský kolektiv o Fixní mzdu a odměny z uskutečněných obchodů o Pružnou pracovní dobu (přítomnost na pracovišti 9-15h) o Dle potřeby služební notebook, mobilní telefon o Homeoffice o 5 týdnů dovolené o 2 sickday o Benefity - příspěvek na sport, kulturu, odborné kurzy, živ. a důch. pojištění o Kafetérie o Příspěvek na mobilní tarif Po roce pracovní smlouva na dobu neurčitou.
Zdroj: Úřad práce