INVELT SERVIS, s.r.o.
Oficiální název: INVELT SERVIS, s.r.o.
DIČ: CZ61168254
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: jbfcnd4
Kontakty
- 271 960 935 - sekretariát
- invelt.praha@invelt-servis.cz
Provozní doba
| Pondělí | dle domluvy |
| Úterý | dle domluvy |
| Středa | dle domluvy |
| Čtvrtek | dle domluvy |
| Pátek | dle domluvy |
| Sobota | zavřeno |
| Neděle | zavřeno |
Kontaktní osoby
- Ing. Vlastimil Horáček - ředitel, jednatel
Webové prezentace
Bankovní účty
CZ3908000000000000897452 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
CZ6208000000000001617942 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
897292/0800 DPH účet, zveřejněn 13.09.2013 |
|
5190014122/5500 DPH účet, zveřejněn 25.06.2016 |
|
9133002/0800 DPH účet, zveřejněn 10.08.2021 |
|
8065658002/5500 DPH účet, zveřejněn 24.08.2022 |
|
8065631002/5500 DPH účet, zveřejněn 24.08.2022 |
|
CZ9408000000000010477152 DPH účet, zveřejněn 01.04.2023 |
|
7019952003/5500 DPH účet, zveřejněn 20.06.2024 |
|
317350543/0300 DPH účet, zveřejněn 05.11.2024 |
|
13370852/0800 DPH účet, zveřejněn 22.05.2025 |
|
Souvisí s
Činnosti firmy
- servis
- kotle
Volná pracovní místa
INVELT SERVIS, s.r.o., Za Mototechnou č.p. 2813/2b
Soňa Návratová, DiS., tel.:377 613 160e-mail: sona.navratova@invelt.cz
poptat práci
| Směnnost: | Neurčeno |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
| Jazyková znalost: | Angličtina - Aktivní, Čeština - Aktivní |
| Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 3. 12. 2025 |
| Mzdové rozpětí: | od 20 000 Kč/měsíc do 25 000 Kč/měsíc |
Soňa Návratová, DiS., tel.: 377 613 160, e-mail: sona.navratova@invelt.cz V případě Vašeho zájmu, zašlete prosím životopis na e-mail sona.navratova@invelt.cz. Naše společnost INVELT SERVIS, s.r.o. působí na trhu energetiky přes 30 let. Mezi hlavní činnosti naší společnosti patří dodávka kotelen "na klíč", návrh, projektování, inženýring, dodání, zkoušky, uvádění do provozu a provozování zařízení kotelen a strojoven, dále také modernizace, rekonstrukce, optimalizace průmyslových kotlů a souvisejících zařízení. Chcete stabilní práci v přátelském kolektivu, kde ocení vaši pečlivost a organizační schopnosti? Přidejte se k nám a staňte se důležitou součástí našeho týmu. Hledáme spolehlivou asistentku/asistenta pro administrativní podporu kanceláře na Stodůlkách. Co bude Vaší náplní práce? o Administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení o Péče o chod sekretariátu a zajištění běžné agendy o Spolupráce při správě budovy sídla společnosti o Příprava a vyřizování menších objednávek o Komunikace s finančním oddělením (podklady, korespondence) o Spolupráce napříč týmem a řešení úkolů dle pokynů nadřízeného Jak si Vás představujeme? o SŠ/VŠ vzdělání o Výborná znalost češtiny, angličtina na komunikativní úrovni (další jazyk výhodou) o Dobrá znalost práce na PC (MS Office) o Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a týmový duch o Praxe v administrativě je vítána, ale není podmínkou Co Vám nabízíme? o Stabilní zaměstnání v prosperující společnosti o Možnost plného nebo zkráceného úvazku o Nabízená mzda je počítána pro zkrácený úvazek 20h/týdně o 25 dní dovolené pro zasloužený odpočinek o Příspěvek na stravování o Příspěvek na penzijní připojištění, DIP nebo životní pojištění o Zaměstnanecký mobilní tarif o Nástup ihned nebo dle dohody 13.plat, cestování, odborné kurzy…..
Zdroj: Úřad práce
Veřejné zakázky
Firma je kvalifikovaným dodavatelem veřejných zakázek
Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj




