INTERIER DESIGN ŠKOLA INTERMEZZO s.r.o.
Nové Město
Praha
120 00 Praha 2
Oficiální název: Interier design škola INTERMEZZO s.r.o.
DIČ: CZ24846554
Právní forma: Společnost s ručením omezeným
Datová schránka: bm926s6
Kontakty
- 731 532 609
- 775 274 693
- 605 234 524
- katarina@intermezzo.cz
- jana@intermezzo.cz
- info@intermezzo.cz
Provozní doba
Kontaktní osoby
- Jana Hradecká
- Katarína Chmelová - marketing
Webové prezentace
Sociální sítě
Činnosti firmy
- provádí
- vzdělávání
- škola interiérů kurzy a workshopy
- krátkodobé
- určené studentům interiérového designu a odborné i laické veřejnosti
- letní škola interiérového designu (týdenní intenzivní kurz navrhování interierového designu)
- firemní školení (individuálně sestavený odborný kurz, workshop či školení)
- akreditace, rekvalifikace
- provádí
- design a realizace interiérů (domy, byty, kanceláře, restaurace, hotely, ...)
provádí
design a realizace interiérů (domy, byty, kanceláře, restaurace, hotely, ...)
provádí
vzdělávání
škola interiérů
kurzy a workshopy
krátkodobé
určené studentům interiérového designu a odborné i laické veřejnosti
letní škola interiérového designu (týdenní intenzivní kurz navrhování interierového designu)
firemní školení (individuálně sestavený odborný kurz, workshop či školení)
akreditace, rekvalifikace
Odeslat poptávku nebo dotaz firmě
Další firmy z oboru
Rekvalifikace, školení, kurzy a semináře
PRO BARBER s.r.o. - Žitná 571/30, Nové Město, Prahaweb
CENTRUM SLUŽEB PRO PODNIKÁNÍ s.r.o. - Fügnerovo náměstí 1866/5, Nové Město, Prahaweb
PERIOS.CZ - Rybná 716/24, Staré Město, Prahaweb
AV-ECONOMICS Praha - Rybná 716/24, Staré Město, Prahaweb
Firma se zabývá vzdělávací činností - pořádáním rekvalifikačních kurzů, kurzů a seminářů s tématy podvojného účetnictví, daňové evidence, personalistiky, mzdového účetnictví, daní, marketingu, managementu a IT technologie.
INFORMATION GROUP CZ, s.r.o. - U Rajské zahrady 1912/3, Žižkov, Prahaweb
I-Group má již více než 20 let zkušeností v direkt marketingu v České a Slovenské republice. Vznikla v roce 1991 a postupně se rozvíjela v oblastech B2B i B2C marketingu.