INFORMAČNÍ CENTRUM STUDÉNKA
Oficiální název: Město Studénka
DIČ: CZ00298441
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: vz3bvhc
Kontakty
- 556 414 387
- infocentrum@mesto-studenka.cz
Provozní doba
| Pondělí | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 | Svátek Den boje za svobodu a demokracii - provozní doba se může lišit |
| Úterý | 08:00-11:30 | 12:30-14:00 | |
| Středa | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 | |
| Čtvrtek | 08:00-11:30 | 12:30-14:00 | |
| Pátek | 08:00-12:00 | ||
| Sobota | zavřeno | ||
| Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Bankovní účty
9569790247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 |
|
19-924801/0100 DPH účet, zveřejněn 06.03.2014 |
|
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Město Studénka
Ing. Hana Dulákováe-mail: kyjovsky@mesto-studenka.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
| Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 23 110 Kč/měsíc do 33 220 Kč/měsíc |
z:19.11.2025 Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23 110 Kč do 33 220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně pravidelných mimořádných odměn – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykonávané práce: Samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví týkající se majetku, a to v rozsahu platné legislativy závazné pro územní samosprávné celky, sestavování Pomocného analytického přehledu a zajišťování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucí odboru. Podrobná charakteristika vykonávané práce: Zajišťování správy majetku města v rozsahu: převodů v rámci města a městem zřízených organizací, prodejů movitého majetku města vč. návrhů prodejních cen a dalšího postupu nakládání v případě přebytečného a neupotřebitelného majetku města, spolupráce s ostatními odbory při uzavírání smluvních vztahů ve věci majetku města. Zajišťování inventarizace majetku a závazků města. Provádění dokladových inventur a pořizování inventurních soupisů. Zajišťování agendy pojištění majetku města a odpovědnosti za škody vč. evidence pojistných smluv, příslušných pojistných operací a přípravy materiálů k rozhodnutí orgánů města. Centrální evidence škodních událostí za město. Samostatné provádění kontrol hlavní a příručních pokladen městského úřadu, pokutových bloků MěP, zpracování závěrečných kontrolních protokolů vč. návrhu závěrů k odstranění nedostatků. Zajišťování agendy dohod o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených zaměstnanci. Vedení organizačně technické agendy finančního a kontrolního výboru zastupitelstva města včetně přípravy podkladů. Sledování a evidence finančního majetku města – vlastněných akcií. Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou. Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana). Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam. Dokument je platný Při nesplnění podmínky požadovaného vzdělání lze zájemce přijmout na pracovní místo pouze za splnění podmínek § 3 odst. 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 26.11.2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, MPA tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 21/2025 „REFERENT/REFERENTKA ODBORU FaR, MAJETKOVÁ ÚČETNÍ” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele, případně lze doručit do datové schránky vz3bvhc nebo na e-mailovou adresu zeman@mesto-studenka.cz. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Město Studénka
Ing. Hana Dulákováe-mail: kyjovsky@mesto-studenka.cz
poptat práci
| Směnnost: | Pružná pracovní doba |
| Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
| Minimální stupeň vzdělání: | VŠ Bakalářské |
| Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
| Pracovní poměr: | od 1. 1. 2026 |
| Mzdové rozpětí: | od 26 680 Kč/měsíc do 38 570 Kč/měsíc |
z:19.11.2025 Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně pravidelných mimořádných odměn, příplatek za vedení – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Podrobná charakteristika vykonávané práce: Účtuje rozpočtované výdaje a s tím související DPH, dotace, úvěry, zásoby města, vede účetní knihy, zodpovídá za jejich otevírání a uzavírání, sestavování účtového rozvrhu a souvisejících číselníků. Zodpovídá za sestavení účetních závěrek za město a jejich zasílání do CSÚIS – je registrovanou zodpovědnou osobou pro komunikaci se systémem CSÚIS pro zasílání účetních záznamů a dalších výkazů dle požadavků vyhlášky č. 383/2009 Sb. (Technická vyhláška), sestavení a zaslání Pomocného analytického přehledu. Samostatně účtuje o transferech a provádí výkaznictví v souvislosti s vybranými dotačními tituly. Samostatné zajišťování agendy daní z příjmů, daně z přidané hodnoty a ostatních daní města. Zpracování vyúčtování a vypořádání finančních vztahů ke státnímu rozpočtu, k rozpočtům krajů, k rozpočtům obcí, k jiným rozpočtům, ke státním fondům a k dalším osobám. Zpracování podkladů pro sestavení závěrečného účtu a přezkum organizace. Součinnost při zabezpečení dotačních titulů za odbor, nastavení rozpisu rozpočtu. Provádění kontrol, rozborů a analýz hospodaření dle pokynu vedoucí odboru. Dle vyhlášky č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, vykonává činnosti spojené s povinnostmi hlavní účetní příjmových a výdajových operací. Metodicky vede a řídí činnost účetních a pokladní města, spolupracuje s kontrolorem města. Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, výhodou pro veřejnou správu, účetnictví, finance. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 26.11.2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, MPA tajemník MěÚ Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 20/2025 „REFERENT/REFERENTKA ODBORU FaR, HLAVNÍ ÚČETNÍ” – NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele, případně lze doručit do datové schránky vz3bvhc nebo na e-mailovou adresu zeman@mesto-studenka.cz. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.01.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.02.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.12.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.02.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 15.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 29.02.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU




