INFORMAČNÍ CENTRUM STUDÉNKA
Oficiální název: Město Studénka
DIČ: CZ00298441
Právní forma: Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Datová schránka: vz3bvhc
Kontakty
- 556 414 387
- infocentrum@mesto-studenka.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Úterý | 08:00-11:30 | 12:30-14:00 |
Středa | 08:00-11:30 | 12:30-17:00 |
Čtvrtek | 08:00-11:30 | 12:30-14:00 |
Pátek | 08:00-12:00 | |
Sobota | zavřeno | |
Neděle | zavřeno |
Webové prezentace
Bankovní účty
9569790247/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
19-924801/0100 DPH účet, zveřejněn 06.03.2014 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- informační centrum
Volná pracovní místa
Město Studénka
Ing. Radmila Nováková, tel.:556 414 330e-mail: novakova@mesto-studenka.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 24 790 Kč/měsíc do 35 770 Kč/měsíc |
z:23.7.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 10. platová třída (platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Zařazení: úředník Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Výkon stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. " Projednávání přestupků na úseku stavebního zákona. " Zabezpečování dalších činností v rámci sjednaného druhu práce nařízené vedoucí odboru. , Požadované vzdělání: " vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo, nebo " fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava, nebo " fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost " splnění kvalifikačních požadavků pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, anebo jiným zákonným způsobem. Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Jiné požadavky: aktivní znalost legislativy v oblasti stavebního zákona, správního řádu, přestupkového řízení, orientace v legislativě v oblasti veřejné správy, aktivní znalost práce na PC (MS Office), internet, rozhodnost, schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), řidičské oprávnění skupiny B. Výhodou: praxe v oboru a ve veřejné správě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti na úseku stavebního řádu a vyvlastnění a projednávání přestupků. Požadované doklady: a) přihláška do výběrového řízení, b) profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, d) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením. Doklad podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Doklad podle písm. d) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Zájemce předloží doklady podle písm. písm. c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče.
Město Studénka
Mgr. Hana Kalusová, tel.:556 414 312e-mail: kalusova@mesto-studenka.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - zkrácený úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | ÚSV s maturitou |
Vhodnost pracovního místa: | OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 9. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 20 080 Kč/měsíc do 28 660 Kč/měsíc |
z:23.7.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 7. platová třída (platový tarif od 20.080 Kč do 28.660 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: zajišťování činností souvisejících s provozem pracovišť městského úřadu - provoz a obsluha telefonní ústředny, řízení autodopravy, hlášení městského rozhlasu, správa úřední desky, zajišťování činnosti podatelny a výpravny, agenda ztráty a nálezy, zajišťování evidence a správy majetku na svěřeném úseku vnitřní správy, výkon dalších činností vyplývajících z popisu pracovního místa. Požadované vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou. Výhodou: zkušenosti ve veřejné správě, osvědčení k provádění ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Jiné požadavky: orientace v legislativě (zákon o obcích, správní řád, občanský zákoník), velmi dobrá znalost českého jazyka (gramatika i stylistické schopnosti), organizační a komunikativní schopnosti, ochota, vstřícnost, rozhodnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vysoké pracovní nasazení, znalost práce na PC. Požadované doklady: přihláška do výběrového řízení, profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením. Doklad podle písm. c) lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii. Doklad podle písm. d) lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti. Zájemce předloží doklady podle písm. písm. c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese:https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit poštou nebo podat osobně na podatelnu Městského úřadu Studénka do 06.08.2025 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu: Mgr. Marek Zeman, tajemník Městského úřadu Studénka, nám. Republiky 762, 742 13 Studénka, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Č. 13/2025 "REFERENT/REFERENTKA ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ" - NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele, případně lze doručit do datové schránky vz3bvhc nebo na e-mailovou adresu zeman@mesto-studenka.cz. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Zdroj: Úřad práce
Realizované projekty podpořené z fondů EU
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 09.01.2023Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 26.07.2021Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 26.03.2021Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 18.02.2019Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 14.03.2018Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (EFRR)
Datum alokace: 02.02.2018Projekt v plné (fyzické i finanční) realizaci
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 08.01.2018Projekt finálně uzavřen
OP Životní prostředí (FS)
Datum alokace: 15.08.2017Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 19.12.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 09.02.2016Projekt finálně uzavřen
Integrovaný regionální OP (EFRR)
Datum alokace: 03.02.2016Projekt finančně ukončen ze strany MF-PCO
OP Životní prostředí (ERDF)
Datum alokace: 24.11.2015Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 25.03.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2015Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 04.02.2015Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 08.08.2014Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 30.09.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 21.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 15.08.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 17.04.2013Projekt dokončen
ROP NUTS II Moravskoslezsko (ERDF)
Datum alokace: 29.02.2012Projekt dokončen
OP Životní prostředí (CF)
Datum alokace: 06.09.2010Projekt dokončen
Integrovaný operační program (ERDF)
Datum alokace: 10.07.2009Projekt dokončen
OP Životní prostředí (FS)
Projekt nedokončen - ukončen ŘO
Zdroj: Strukturální fondy EU