INFORMAČNÍ CENTRUM POD KROKODÝLEM
Oficiální název: TIC BRNO, příspěvková organizace
DIČ: CZ00101460
Právní forma: Příspěvková organizace
Datová schránka: 3h6kgw4
Kontakty
- 542 427 150
- 542 427 151
- info@ticbrno.cz
Provozní doba
Pondělí | 08:30-18:00 | |
Úterý | 08:30-18:00 | |
Středa | 08:30-18:00 | |
Čtvrtek | 08:30-18:00 | |
Pátek | 08:30-18:00 | Otevřeno |
Sobota | 09:00-18:00 | |
Neděle | 09:00-18:00 |
Webové prezentace
Sociální sítě
Bankovní účty
831621/0100 DPH účet, zveřejněn 01.04.2013 | ![]() |
CZ3001000001152088780257 DPH účet, zveřejněn 30.03.2016 | ![]() |
27-498070267/0100 DPH účet, zveřejněn 03.04.2016 | ![]() |
Provozovatel
Činnosti firmy
- turistické informační centrum
Volná pracovní místa
TIC BRNO, příspěvková organizace - Radnická
Monika Pešováe-mail: pešova@ticbrno.cz
poptat práci
Směnnost: | Pružná pracovní doba |
Pracovněprávní vztah: | Pracovní poměr - plný úvazek |
Minimální stupeň vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Vhodnost pracovního místa: | Zdravé osoby |
Pracovní poměr: | od 1. 7. 2025 |
Mzdové rozpětí: | od 29 120 Kč/měsíc |
Nástup možný ihned. Pracovní činnosti: - technické zajištění a organizování údržby a oprav zařízení a budov, - účast na pravidelných technických prohlídkách, revizích a kontrolách (oblast BOZP a PO), zjišťování případných závad, - koordinace probíhajících oprav prováděných dodavatelsky a spolupráce s dodavatelskými firmami, - zajišťování řešení havárii a jejich odstranění, - technické zajišťování pronájmů mobiliářů a sálů Staré radnice, - podílení se na stavbě dočasných mobilních staveb (pódia do rozměru 6 x 4 m) a také provádění pomocných prací při stavbě větších pódií a střech, - instalace, deinstalace a obsluha audio a video zařízení, - zpracování podkladů pro realizaci objednávek, - řízení automobilu, dodávky a elektromobilu. Dále požadujeme: - vzdělání technického směru, - praxi na obdobné pozici, - zkušenosti se zámečnickými, truhlářskými, instalatérskými, zednickými, malířskými nebo elektrikářskými pracemi - oprava zámků, dveří, vodovodních baterií, osvětlení, stěhování nábytku, …… - požadujeme časovou flexibilitu, zdravotní způsobilost a bezúhonnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, - proaktivní přístup a dobré komunikační schopnosti, - řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič. Zaměstnanecké výhody: - příležitost k uplatnění zručnosti a šikovnosti…. ?? - stabilní zázemí významné organizace, - práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení, - přátelské pracovní prostředí, - finanční ohodnocení dle platných platových tabulek, po vyhodnocení pracovních výsledků přiznání osobního příplatku, příplatky za práci o sobotách a nedělích, svátcích, …. dle platné legislativy. - balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick-days, stravenky, ...).
Zdroj: Úřad práce
Prezentace na veletrzích, výstavách a konferencích
Mezinárodní strojírenský veletrh
07.10.2019 - 11.10.2019
stánek VP UMPRUM / 001

Mezinárodní strojírenský veletrh
09.10.2017 - 13.10.2017
stánek VP A / 001
